Реєструйся та отримуй знижку -5% вже на першу покупку
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
903 відгука
Сортування:
Привіт! Сьогодні хочу поділитись з вами моїми враженнями від покупки нових аксесуарів для моєї собаки. Придбала стильний ошийник та повідок. Вони чудово виглядають і якісно зроблені. Наша прогулянка стала ще яскравішою! Велике дякую продавцям ТРЦ «River Mall» за допомогу та крутий сервіс. Рекомендую!

Відповісти
Віта, невимовно приємно читати такий відгук! Дякуємо, що поділилися, адже ви надихаєте нас працювати ще краще. До нових зустрічей!🤗
Відповісти
Добрий день! Завітали до магазину у ТРЦ ПРОСПЕКТ Київ. 14.07.2024. 18:30. Потрібно було купити таблетки Сімпаріка. Підійшли до каси. На касі була продавець-касир Чугай Дарья. Вона просто консультувала відвідувачів які ні чого не оплачували з приводу поведінки якихось тварин. Ми чемно стали і очікували коли закінчиться консультація. Пройшло декілька хвилин але консультація не припинилася і ще не відомо через скільки закінчиться. Вже створилася черга до оплати перед касою декілька покупців. Я наважився спитати, щоб Дарья почала відпускати покупців які готові проплатити товар на що вона сказала що я поки не проконсультую то не буду відпускати на касі покупців. На моє зауваження що можна пробивати чеки і консультувати паралельно вона сказала що так не вміє. Це було начебто у ветеринарній клініці а не в магазині де в першу чергу повинні продавати товар, а консультації стосовно тварин робити в торговому залі а не на касі. Після доволі некчемних і наглих фраз в нашу сторону від касира Дар»Ї Чугай ми врешті не купили нічого і пішли з магазину чуючи вслід нам хамські фрази. Булоб гарно якщо власники цього бізнесу або директор, провели бесіду із цією представницею мережі, що потрібно виставляти правильно пріоритети у роботі і на касі не проводити консультації. І ще про те що не слід по хамськи спілкуватися із покупцями. Із повагою до адміністрації.
Відповісти
Снопков Сергій, добрий день. Зізнаємося, ми дуже збентежені ваши відгуком. Зазвичай наші колеги проявляють гнучкість при обслуговуванні черги, якщо, дійсно, клієнт, що прийшов раніше, потребує довготривалої консультації, що є невід’ємною частиною їх роботи, вони за згодою клієнта відпускають того, хто на касі, і далі продовжують консультацію. В даному випадку, як повідомила колега, консультація вже завершувалася, тому вас і попросили трішечки зачекати своєї черги. Нам шкода, що вам не вдалося нічого придбати для свого хвостика. Колега ні в якому разі не хотіла вас образити, та ми перепрошуємо, що не змогли вас обслужити в першу чергу. В свою чергу ми обов’язково додатково нагадаємо про наші правила обслуговування колегам цього магазину та сподіваємось, що ваші враження від покупок будуть лише позитивними.
Відповісти
Добрий день! Дякую що відреагували на відгук. Але в ньому актуальна ситуація в магазині, яку повідомила ваша колега, не відповідає дійсності. А саме речення « В даному випадку, як повідомила колега, консультація вже завершувалася, тому вас і попросили трішечки зачекати своєї черги.» нам було у грубій формі сказано, що «ви що не бачите я консультую людей і вам слід стояти і чекати своєї черги». Тобто із цих слів було не зрозуміло що скоро консультація закінчиться і виходило так що потрібно просто стояти і невідомо скільки чекати на ласку від Чугай Дарьї.
Відповісти
Снопков Сергій, вітаємо. Нам дуже соромно, що вам довелося зіштовхнутися з некоректним обслуговуванням в нашому магазині. Приносимо вибачення за недоречну манеру комунікації. Керівник магазину в індивідуальному порядку покроково розбере цю ситуацію та пропрацює з Дашею ваші зауваження. Сергію, дякуємо, що допомагаєте нам покращувати наш сервіс.
Відповісти
Слобожанский 76.Гарний магазин. Дуже прівітлива касир, розуміється на товарі,все розповіла ,допомогла обрати корм.
Відповісти
Енотік Орео, дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що ви у нас не тільки знаходите все необхідне для ваших улюбленців, а й отримуєте задоволення від професійного і доброзичливого обслуговування. Чекатимемо на вас знову, щоб радувати вас і надалі!
Відповісти
Вітаю! Дякую інтернет-магазину за чудове обслуговування та велику кількість необхідного товару різного призначення.
Вже декілька років все купляю у Вас для своїх улюбленців і завжди задоволена.
Особлива подяка менеджеру інтернет-магазину Миколаю за турботу, допомогу та чуйне ставлення до потреб покупців.
Відповідальний, компетентний, доброзичливий та дуже ввічливий співробітник. Оперативно вирішив всі питання по моєму замовленню. Щиро дякую та бажаю здоров'я та мирного неба!
Відповісти
Ковбенко Марина Григорівна , ми дуже стараємося, щоб наші клієнти завжди були задоволені, працюємо з любов’ю та турботою про кожного. Дякуємо, що помічаєте, ви - наше натхнення працювати ще краще.🌹 Передамо колезі ваші слова вдячності, дякуємо за такі теплі побажання ❤
Відповісти
Доброго дня, Masterzoo гарний магазин з привітним компетентним персоналом, я і мій песик Бучик любимо відвідувати його. Тут затишно, завжди є водичка і пропонують смаколики)) Дякуємо що працюєте з любов'ю до тварин 🥰
Відповісти
Найдьонова Олена, Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що вам і Бучику подобається відвідувати наш магазин. Ми завжди прагнемо створити комфортну атмосферу для наших клієнтів і їхніх улюбленців. З нетерпінням чекаємо на вас знову! 🥰
Відповісти
Добрий день, в тік тоці побачила таку цікаву штуку для собак на подушечки наліпки, щоб ім було не так гаряче на прогулянках у таку спеку. У вас є таке у продажу? Цікаво почути вашу думку що до таких товарів для собак.
Відповісти
Амінка, Доброго дня! Дякуємо за запитання. На жаль, у нас немає в асортименті таких наліпок для собак. Вони можуть бути корисними для зниження температури під час спекотних днів, головне забезпечувати собаку достатньою кількістю води і уникати прогулянок у найбільш спекотні години.
Відповісти
MasterZoo, ну я так само і роблю, побільше водички та прогулянки у часи коли сонце не таке агресивне, дякую за відповідь.
Відповісти
Отримав замовлення,доставку обрав через uklon. Доставка швидка, результатом задоволен, товар запакован дуже надійно. Рекомендую.
Відповісти
Єгор, вдячні, що відмітили сервіс доставки Uklon, справді, це швидко, зручно, та вигідно. Чекатимемо на нові замовлення, щоб радувати вас і надалі!
Відповісти
Разом із чоловіком замовили клітку для птахів Ferplast Paneta , ооо яка вона класна. Дуже просторна та стильна, з підставкою на колесах. Прибирати зручно та швидко бо піддон висувається. Взагалі приїхала така клітка до нас дуже швидко та у компактній упаковці. Наші папужки вже літають по нії та співають на пісеньки подяки. Дуже рада що наважилися на таке замовлення, дякую вам!
Відповісти
Natalia Yarugina, радіємо, читаючи ваш відгук. Приємно знати, що ви та пернаті задоволені покупкою😊🦜 Дякуємо, що поділилися, завдяки вам іншим людям буде легше зробити свій вибір. Чекатимемо на нові замовлення, щоб радувати вас і надалі!
Відповісти
Очікувала відправлення замовлення 2 дні, при тому що вказано на сайті якщо оплата було до 14:00, то відправлення в той самий день. Засмучена та розчарована, адже оплатила ще 10 ранку і поки не зателефонувала оператору, про моє замовлення навіть не згадали!
Відповісти
Атаханова Леонелла Віталіївна, добрий день. Дякуємо, що опублікували відгук. Ми щиро засмучені тим, що не оправдали ваших очікувань. Як вам пояснила колега на гарячій лінії, ви оплатили замовлення 07.07 зранку та через технічний збій в передачі інформації склад не одразу побачив ваше та деякі інші замовлення, а після вирішення неполадки всі замовлення, що пропустили, були укомплектовані 07.07., однак вже після того, як Нова пошта забрала посилки. Справді, це наша вина, та ми приносимо вибачення за те, що не виконали обіцяного. Зараз ця технічна неполадка усунена та будемо тримати на контролі на майбутнє. Сподіваємось на ваше розуміння та на шанс змінити вашу думку про нас на краще.
Відповісти
Большое спасибо за оперативную доставку!!!, за профессиональную работу менеджера!!!🌻🌿🌻❤️
Відповісти
Гончарова Татьяна Михайловна , ми багато працюємо для того, щоб наш магазин приносив задоволення кожному пухнастику та його людині. Тому для нас дуууже важливо знати про ваші емоції. Дякуємо за надихаючий відгук та чекаємо на нові замовлення💕
Відповісти
можете відкрити MasterZoo в Прилуках?
ви дуже круті! тому хочеться, щоб за улюбленими товарами ходити поруч, бо на пошту часто не встигаєш. інтернет-магазин чудовий, великий асортимент товарів і швидка доставка, дякую, що піклуєтесь про кожну пухнасту особистість та їх господаря
Відповісти
Катя, щиро дякуємо за приємні слова! Наразі ми не маємо інформації про відкриття магазину в місті Прилуки. Проте ми докладаємо максимум зусиль, щоб відкрити якомога більше магазинів, аби всі улюбленці та їхні господарі могли зручно та швидко забирати свої замовлення.
Відповісти
Я постоянный ваш клиент. Сегодня возникла ситуация крайне неприятная!!! Я заказала корм 10 кг, упаковка была полность разорвана, весь корм высыпался просто в коробку. На решение этой проблемы, вы не пошли мне на встречу. Отвратительное отношение к клиентам, которые несут вам деньги!
Відповісти
Ренкас Карина Сергеевна, вітаємо. Дякуємо вам за довіру протягом років, що ви з нами. Ми цінуємо вас, як клієнта, і ні в якому разі не хотіли вас образити, прикро, що у вас склалося таке враження. Навпаки, ми намагалися знайти оптимальне рішення для всіх сторін цієї ситуації. Дійсно, ми віримо, що ви отримали замовлення в розірваному вигляді, при тому, що на відео комплектування вашого замовлення упаковка була цілою. Можемо припустити, що упаковка лопнула, коли коробку кидали при транспортуванні. Саме тому ми просимо всіх наших клієнтів перевіряти посилки при отриманні на відділені пошти чи при працівникові при кур’єрській доставці. При виявленні пошкодження в такому випадку компенсувати повну вартість товару буде перевізник, оскільки товари ми страхуємо на повну суму. А в протилежному випадку – перевізник знімає з себе повну відповідальність, і може розглядати претензії щодо пошкодження лише за умови звернення обох сторін і відправника і отримувача.
Ми зі своєї сторони вчора одразу звернулися до перевізника, про що попросили і вас. На сьогодні ціна питання немаленька, щоб одразу прийняти рішення та задовільнити ваш запит в компенсації самостійно, тому наразі ми чекаємо зворотний зв’язок від перевізника щодо нашої спільної претензії, а в разі відмови ми намагатимемося вирішити ваше питання найкращим чином, і як і домовилися, обов’язково надамо вам нашу відповідь. Карино, дякуємо за ваше розуміння.
Відповісти
Тільки у вас замовляю корм та аксессуари для рибок. Задоволен усім на сто відсодків , якість, доставка, товар - усе на високому рівні. Дякую вам за таку можливість!
Відповісти
Сергію, ми дуже стараємося, щоб наші клієнти та їх улюбленці завжди були задоволені, працюємо з любов’ю та турботою про кожного, саме тому обираємо найвищу якість товарів та постійно вдосконалюємо обслуговування. Дякуємо, що помічаєте, ви - наше натхнення працювати ще краще!
Відповісти
Сергію, в саме серденько!💕 Дякуємо😇
Відповісти
Гарний магазин😊😊😊
Відповісти
Марина, дякуємо за відгук. Завжди раді дарувати вам приємні враження від покупок у нас. 💕
Відповісти
Хочу поблагодарить продавца трц Плаза в Киеве, порекомендовали отличные витаминки для кошки. результат заметила буквально спустя неделю. Кошка стала активнее и шерсть приобрела блеск. Спасибо большое я очень довольна! Рекомендую.
Відповісти
Светлана Ровенская, приємно знати, що наші колеги підібрали для вашої киці вітаміни, які покращили її стан. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом відвідування нашого магазину. 😊
Відповісти
Светлана Ровенская, чекатимемо на нові зустрічі. 💕
Відповісти
Хочу поділитись своїми приємними враженнями від магазину в м.Запоріжжя Українська 2ж.дуже ввічлива дівчина продавець,завжди посміхається,передає привіти котикам,і готова весь час допомагати.Побільше б таких дівчаток.А ще дякую за приємні акції ❤️
Відповісти
Elena Kaydash, добрий день! Ми багато працюємо для того, щоб наш магазин приносив задоволення кожному відвідувачу. Тому для нас вкрай приємно знати про ваші враження. Дякуємо за відгук 💚💜
Відповісти
Не що давно відвідувала у місті Львів а саме в торгівельному центрі Фабрік ваш магазин вибачте мене але жінка працює з брудною головою та ще й волосся не охайно виглядає звати наче Ярина або Ірина . Так вона ще не знає товар який вона продає людям а чисто намагається на парити чим дорожче коли я запиталася що можна дати від кліщів для песика а саме краплі а консультанта розгубилася а потім почала пропонувати таблетки хоча я сказала що треба краплі вона навіть не запитала вагу , А потім запропонувала тільки одні краплі сказала що це все що мають ну а на справді вибір був більше якщо чесно немає бажання повертатися знову не то що робити покупку тому один .
Відповісти
Олександра Федик , нам прикро, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Ми обов'язково пропрацюємо ваші зауваження із нашою колегою, та щиро сподіваємось, що наступні візити будуть приємніші. Дякуємо за відгук.
Відповісти
Заказывала для котика чесалку, игрушки и вкусняшки. Менеджер предварительно позвонил уточнил позиции по заказу. Чесалка и игрушки хорошего качества, а лакомства мой котик просто обожает. Стал еще больше мурчать от удовольствия. Заказом довольна, спасибо за индивидуальный подход к каждому клиенту.
Відповісти
Алина Бойко, дякуємо вам за відгук! Для нас дуже важлива ваша думка 😊💜💚 Будемо радувати вас та вашого котика і надалі!
Відповісти
Салон в ТЦ "Форум" Львів. 10 червня записали на грумінг кота. Він волохатий, тому треба постригти. Записал, призначили аж 29.06.2024 га 10.00. 28.06.2024 о 9.30 прийшло СМС з повідомленням про запис і нагадуванням про візит. Потім о 14.30 майстер Олена зателефонувала і повідомила, що взагалі вона котів не стриже, лише миє і вичісує. АЛЕ ТАКЕ МИ ВМІЄМО Й САМІ. Постає питання - НАВІЩО ВИ БРАДИ ЗАМОВЛЕННЯ, ЯКЩО НЕ МОЖЕТЕ ЙОГО ВИКОНАТИ. У Харкові постійно були клієнтами Майстер Зоо. Виходить, що у Львові сервіс відсутній як такий. Ви, друзі, не вмієте піклуватися про клієнтів. Вам би про це подбати. Бажаю Вам закритися
Відповісти
Сергій Сільченко, нам прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією!😔
Даний випадок вже було пропрацьовано з нашими працівниками та ми зробимо все, щоб в майбутньому таких ситуацій не траплялось.
Пробачте, будь ласка, за незручності! 🙏🏼 Дякуємо, що допомогаєте нам ставати кращими 💛💙
Відповісти
Купил гель мастер клин для чистки зубов объяснил продавцу что это для йорка которому 7 лет купил принёс перевёл гель для щенков. Как это называется
Відповісти
Гульченко Николай, вітаємо. Нам прикро, якщо наші колеги порадили вам не той товар, що вам був потрібен, та для того, щоб з'ясувати чому вам порадили саме гель для цуценят нам потрібно знати адресу магазину, дату та приблизний час покупки. Поки ми можемо лише припустити, що можливо в ході консультації були зазначені певні протипоказання для вашого хвостика, або описаний стан його здоров'я, враховуючи які наші колеги порадили менш концентрований гель. Будемо вдячні за додаткову інформацію, щоб ми мали змогу надати вам конструктивну відповідь. Звичайно, якщо ви ще не відкривали гель і впевнені, що цей товар вам не підходить, то ви можете його повернути. 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору