Прокачай свій дисконт до 10%
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
796 відгуків
Сортування:
Відвідала сьогодні магазин у Черкасах і дуже вдячна продавцю Юля за консультацію! В магазині мені пояснили чим один препарат відрізняється від іншого(окрім ціни), загалом я задоволена консултацією хоч і планувала зайти тільки про обробку від кліщів
Відповісти
Чарлі, це чудово, що наші колеги надали вам вичерпну консультацію. З нетерпінням будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Відповісти
Відгук стосується консультантів Masterzoo у ТРЦ Retroville!
Я просто в шоці наскільки безвідповідальні консультанти стали у вашому магазині.раніше ми вам довіряли,тепер я вас ненавиджу!вони тільки впарюють те що подорожче,але я поділюся які наслідки мала ця «дорожча» покупка.
В нас з чоловіком екзотична тваринка - еублефар.ми лампи завжди купували в цьому магазині,нам завжди допомогали з вибором,ніколи не було проблем.і в цей раз мій чоловік також прийшов оновити лампу,як завжди довіряв консультантам.по-перше він здивувався що лампи ми раніше купували з цінником десь до 900 грн,ця ж обійшлась нам 1800 +-,точну ціну чоловік не пам‘ятає.він перепитував у дівчини-консультанта не один раз чи підійде ця лампа саме нашій тваринці.вона його запевнила що так і наполягла саме на цьому дорожчому варіанті.ми ніколи не економимо на наших тваринах,тому чоловік звичайно придбав.як результат у тваринки опік шкіри від лампи,50% шкіри тварини обпечено і зараз стає питання ціною в життя.перш за все,ми всі люди і це нормально що консультант може щось не знати про якусь тварину чи про товар,краще отримати честну відповідь від вас що ви не знаєте,ніж просто щось впарити.дякуємо за гіркий досвід.шкода що мінімальна оцінка 1,ви заслуговуєте на 0.
Відповісти
Алина Баталина, нам дуже прикро, що лампа яку ви придбали призвела до таких наслідків. Для того, щоб ми мали змогу розібрати цю ситуацію, та перевірити чи коректно надавала наш консультант вам консультацію, ми були б вдячні за додаткову інформацію, таку як дата та час покупки. Додатково були б вдячні за фото чека, або номер телефону за яким ви робили покупку, адже за історією покупок ми також побачимо яку саме лампу ви придбали. Додаткову інформацію можете надіслати на нашу електронну пошту: [email protected]
Бажаємо вашому вихованцю найшвидшого одужання!
Відповісти
Замовлення 561410, пів години шукали , з 3 обіцяних оператором позицій, знайшли 1, що в замовлені повинно було бути - розібратись не змогли. Продавці, як з іншої планети, нічого не розуміють, нічого не знають, ні чого не вміють!
Відповісти
Serhii Volodimirovich Chornyi, нам дуже прикро, що ця покупка залишила у вас неприємні враження. Попередня інформація стосовно кількості шампунів надавалась згідно з залишками, які було видно в нашій базі, та по факту їх дійсно не було в наявності. На жаль, магазин про це попередив трохи пізніше, ніж з вами спілкувались, через що і сталось це непорозуміння. Ми зробили висновки, та звісно покращимо наше обслуговування та комунікацію між підрозділами, щоб подібні ситуації не виникали у майбутньому. Приносимо свої щирі вибачення за незручності, та щиро сподіваємось, що ви дасте нам ще один шанс, адже для нас вадлива ваша думка. 💕
Відповісти
Вітаміни для котів та собак Canina - це справжня знахідка для моїх улюбленців! Я давно шукала ефективний препарат, який би підтримував їхнє здоров'я та був легким у застосуванні. Після рекомендації ветеринара вирішила спробувати Canina, і я з вдячністю визнаю, що це була правильна вибір. Мої коти та собака активніші та жвавіші, шерсть блискуча, а загальний стан здоров'я покращився.
Відповісти
Марина Зінковська, вдячні за відгук. Ми раді, що не лише змогли виправдати ваші очікування, а й подарували вам приємні емоції від покупки 😇
Відповісти
Швидко зв'язалися ,товар був с наявності,ціна актуальна,персонал ввічливий,товар якісний.
Упаковка дуже мила,а особливо надпис на коробці "передати прямо в лапи"🤗.
Рекомендую!
Відповісти
Виздрик Ольга Степанівна, вдячні за відгук. Ми раді, що не лише змогли виправдати ваші очікування, а й подарували вам приємні емоції від покупки. До нових зустрічей!
Відповісти
Придбав брелок-адресник Trixie, я почуваю себе спокійніше, знаючи, що моя собака завжди може повернутися додому, якщо загубиться. Цей креативний брелок у формі кістки не лише функціональний, але і стильний аксесуар для мого чотирилапого друга. Проста у використанні річ, яка дозволяє додатково захистити мого улюбленця.
Відповісти
Stas Severov, дякуємо за відгук. Для нас дуже важлива ваша думка. Будемо радувати вас і надалі!
Відповісти
Ваші працівники найкращі після кожного походу до вас настрій піднімається, (м.Осокорки, тц Новус)
Відповісти
Алла, раді знати, що наші колеги дарують вам приємні враження від візитів у наші магазини. Дякуємо, що відзначаєте їх працю. 😊
Відповісти
Коли наші чотирилапі друзі потребують нашої уваги, ми обов'язково враховуємо їх потреби. Дякуючи порадам ваших консультів, я знайшла ідеальний корм для своєї собачки. Впевнена, що вона буде в захваті від цього смачного і корисного додатку до свого щоденного раціону!
Відповісти
Кристина, дякуємо, що ділитесь своїм досвідом покупки у нас. Для нас дійсно важлива ваша думка, і ми раді знати, що змогли підібрати вашому хвостику смачненький корм. 💕
Відповісти
Була у магазині за адресою Лесі українки, 24. Дуже задоволена обслуговуванням Олександра, гарний консультант, допоміг із вибором корму, допоміг донести покупки до машини.
Відповісти
Тітаренко Софії, вдячні за ваш відгук. Наші колеги дійсно піклуються про кожного, і приємно, що ви це помічаєте. До нових зустрічей. 😊
Відповісти
Воспользовался вашей акцией на лежаки и прикупил своей собаке один. Хорошее качество и приятная цена, удобно когда оповещения об акциях приходят на телефон, люблю всегда быть в курсе интересных предложений.
Відповісти
Игорь Гребенник, дякуємо, що ділитесь своїм досвідом. Ми дійсно піклуємось про кожного, тому завжди готуємо цікаві акції та пропозиції, і щоб не пропустити їх - інформуємо наших клієнтів. Приємно знати, що це допомагає робити покупки приємнішими. 😊
Відповісти
Добрый день, подскажите, скоро с потеплением начнется сезон всяких вредителей для животных типа (паразитов, клещей и блох). Какие средства вы можете посоветовать чтобы предотвратить и обезопасить своих питомцев. Я понимаю что много в интернете есть информации по этому поводу, но средства постоянно обновляются. Хочется узнать актуальные методы и препараты, заранее благодарна!
Відповісти
Оля Дудник, вітаємо. Усі препарати, що є в нашому асортименті показали свою ефективність, і досвід наших клієнтів це підтверджує. Все залежить від того, яка у вас тваринка, який у неї спосіб життя (на вулиці чи в приміщені), чим харчується, та інші. Краще за все із підбором оптимального захисту хвостика може допомогти ветеринар, який після огляду вихованця надасть рекомендації враховуючи індивідуальні особливості вашого хвостика. Також ви можете написати нам у чати, де наші колеги зададуть вам необхідні питання, щоб підібрати оптимальний варіант захисту для вашого вихованця. 😊
Відповісти
MasterZoo, спасибо за ответ) буду иметь ввиду что можно обратиться к вашим коллегам в чаты поддержки!
Відповісти
Оля Дудник, завжди раді допомогти вам із вибором. 💕
Відповісти
Сьогодні відвідала зоомагазин, щоб обрати попугая на подарунок для моєї сестрички. Консультант допоміг підібрати клітку та дав багато корисних порад з утримання та догляду за пташкою. Тепер з нетерпінням чекаю, коли пташка принесе радість моїй сестрі!
Відповісти
Влада Чурілова, вдячні за відгук. Ми раді, що не лише змогли виправдати ваші очікування, а й подарували вам приємні емоції від покупки. До нових зустрічей!💕
Відповісти
Сьогодні 5 квітня 2024 року
Була у магазині за адресою пров. Асташкина, 29 магазин чистий доглянутий все чудово але персонал дуже поганий не вічлевий наприклад одному клієнту говорят про акцію 1+1=3 консультують але мене ні
Я вибирала корм ніхто не підішов не спитав для кого якого класу вас цікавить....
Я часто купую у магазинах master zoo в одесі але там є дівчинка яка там не кожен день а та яка ходить кожен день напевно вона (голова) раніше відношення було нормальне але зараз😭
Одним словом персонал ЖАХЛИВИЙ...
Відповісти
Мария Щербакова, це дійсно неприємна ситуація. Ми обов'язково пропрацюємо усі ваші зауваження з нашими колегами, щоб вони надавали якісне обслуговування усім нашим клієнтам, та якщо вони зайняті, щоб сповіщали відвідувачів, коли вони звільняться та зможуть приділити належну увагу. Щиро сподіваємось, що усі ваші подальші візити до нас будуть набагато приємніші, і колеги нададуть вам якісний сервіс. Дякуємо, що залишаєте відгуки, та вказуєте на наші зони розвитку!
Відповісти
Заказал, оплатил, получил. Для меня это почти как пришел, увидел, победил. Очень нравится такой подход и концепция вашей компании. Частенько покупаю товары онлайн и в обычных ваших магазинах. Спасибо вашей команде, за такой колоссальный труд, вы очень крутые!
Відповісти
Даниил Князев, для нас дуже цінно знати, що наш сервіс дарує вам приємні враження. Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом. 😊
Відповісти
Сьогодні (05.04.2024) відвідала магазин о 16.04 годині, в місті Житомир ТЦ. Глобал. Такої хамовитої консультантки не зустрічала ніде. Консультантку звуть Катерина. Ніякої поваги та клієнтоорієнтованості. Запитуєш нормальні, звичні питання, дівчина починає грубити. Запитали чи з павільйону нам брати товар, чи дівчина його принесе з підсобного приміщення, почали грубити і казати, що ми повинні брати з прилавку, що всі товари є на прилавку і ніяких інших товарів ніде немає, і все це в грубій формі. Також починає лізти до клієнта в його особисті справи. Купували ще щітку та зубну пасту для котів, після цього пролунало речення від неї: "Цікаво мені подивитися, як ви будете чистити зуби коту". Насміхається та ще й не соромиться цього показувати. Просто жах, сервіс на низькому рівні обслуговування
Відповісти
Вікторія Олександрівна, нам дуже прикро. що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Приносимо свої щирі вибачення за нетактовну поведінку нашої колеги. Усі ваші зауваження передані адміністрації магазину, та будуть опрацьовані. З колегою проведуть бесіду, та наголосять на лояльності до клієнтів та важливості клієнтоорієнтованості. Щиро сподіваємось, що наступні ваші візити будуть набагато приємніші. Вдячні, що ви залишаєте відгуки, та допомагаєте нам ставати кращими. 🙏
Відповісти
Недавно стала клиентом магазина, очень довольна сервисом. максимально удобно и быстро заказ и доставка. Возможность выбора и сравнения как товара, так и способа оплаты , доставки или самовывоз. + прозрачная система скидок. Все устраивает. Клиентов Вам и развития !
Відповісти
Саражина Людмила, нам дуже приємно знати, що наш сервіс дарує вам приємні враження. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 💕
Відповісти
Купую у вас постійно товари для мого пернатого друга і. Подобається велике розмаїття товарів для птахів, включаючи корми, клітки, іграшки та аксесуари. Ціни також були приємними, а якість товарів повністю відповідала опису на сайті. Я задоволений покупками і обов'язково повернуся . Ви великі молодці, дякую за таке якісне обслуговування!
Відповісти
Романов Алексій, щиро раді знати, що серед нашого асортименту, ви підібрали усе необхідне для вашої пернатої особистості. Дякуємо за зворотний зв'язок. 😊
Відповісти
Доброго дня, підкажіть, чи є у вас в асортименті котяча м'ята або таки кульки із мятою які можна десь приклеїти?
Відповісти
Анастасія Морозова, якщо виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них. 😊
Відповісти
Вже не вперше замовляю іграшки для котика, оформлення та доставка дуже швидкі. Сама іграшка виглядає дуже якісно. В підсумку я задоволен всім, мій коте зі мной погоджується та передає вам своє чарівне мяу)
Відповісти
Дрозд Віталій, дякуємо за відгук. Задоволений хвостик - це найкраща подяка. Залюбки будемо радувати вас та вашого вихованця і надалі. 😊
Відповісти
Завітав до зоомагазину за кормом для мого котика, я сподівався, що все пройде гладко. Проте, я також не розрахував на власні пригоди під час покупки. Наприклад, якщо ви коли-небудь намагалися зробити вибір серед десятків видів кормів для тварин, знаєте, що це може бути справжньою випробуванням. Мій план був простий: швидко обрати корм і вийти. Але потім мій погляд натрапив на нові іграшки для котів. І, звичайно, я не зміг втриматись від спокусі і вирішив взяти додаткові речі для мого пухнастого друга. Хоча мій кіт не брав участь у цій екскурсії, я впевнений, що він буде в захваті від нових мишок та м'ячиків.
Відповісти
Юрій Маркін, розуміємо, що така кількість кормів та товарів, дійсно може збивати з пантелику, та наші колеги завжди залюбки приділять час для того, щоб допомогти із підбором корму пухнастикам, зважаючи на їх індивідуальні особливості. Сподіваємось, що і корм і іграшки стали до душі вашої пухнастої особистості. 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору