Швидка доставка від Uklon Delivery за 60 хвилин
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.2
488 відгуків
Сортування:
Добрий день! Купили новий іграшковий м'яч для кота - він просто не відстає від нього! 🐱⚽Дякую вам, я задоволена на всі сто) Буду замовляти ще)
Відповісти
Замовила у вас корм а вся коробка воняє фарбою і дуже мокра, всі корма в фарбі вони воняють, купила набір для котеняти щоденик розлізся той яд навіть клей розїв , жахливий магазин, нікому не рекомендую, я недоїдала зьирала гроші для котів, а зараз що не грошей ні корму, настрій перепорчений, ще місяць кімнату вивітрюй від вашого яду!!!!!🤡🤡👺👺👺👺👺
Відповісти
Таня Єрошенко, нам прикро, що з вашим замовленням сталась така неприємна ситуація. Ми перевірили момент пакування на нашому складі, та виявили, що посилка виїхала до вас у належному стані. Зв'язавшись із перевізником, вони підтвердили, що скоріш за все інцидент трапився у перерозподільчому центрі, тому вони готові прийняти від вас претензію, щоб вирішити цю ситуацію. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, залюбки надамо на них відповіді у каналі для комунікації. Маємо надію, що незабаром все вирішиться! 🙏
Відповісти
При замовленні на суму більше 1700 грн доставка платна! Був неприємний сюрприз на пошті, коли оплачували та забирали відразу кілька замовлень. Реклама на сайті не відповідає війсності.
Відповісти
Марія Петрівна, нам прикро, що у вас склалось неприємне враження після покупки в нашому магазині. Наш менеджер надала вам зворотний зв'язок на електронну пошту, та додала скриншот про оплату за доставку, адже для нас важливо, щоб кожен наш клієнт отримав якісний сервіс і наші обіцянки були виконані. Будемо вдячні за додаткову інформацію, щоб ми могли розібратись у цій ситуації, адже перевізник не мав би брати з вас додаткові кошти!🙏
Відповісти
Я розчарована роботою вашого нтернетмагазину:
по перше чому товар з інтернет магазину немає в наявності, ви не оновлюєте ваш сайт? по друге ваш працівник повідомляє про те що товара немає не одразу після замовлення а через чотири години, по трете товар який ваш працівник пропонує як сжожий не зовсім відповідає дійсності!
Відповісти
Людмила Михайлівна, нам щиро прикро, що ми не змогли виправдати ваші очікування. Наявність товару на нашому сайті відображається з урахуванням наявності товару на складах. З технічних причин, у нас поки немає змоги відображати на сайті залишки у фізичних магазинах, саме тому менеджер чекає від фізичного магазину підтвердження фактичної наявності товару, після чого зв'язується з клієнтом, для того, щоб підтвердити замовлення або у разі відсутності потрібного товару, запропонувати альтернативу. Ми вже провели розмову з нашими колегами, на всіх рівнях, щоб вони опрацьовували замовлення якомога швидше, і вчасно надавали зворотний зв'язок. Ми вдячні, що ви залишаєте свої відгуки, і вказуєте на наші недоліки, адже це дійсно допомагає нам ставати кращими. Маємо надію на ваше розуміння, і подальшу співпрацю! 🙏
Відповісти
Через некомпетентність ваших продавців ,у мене ледь не загинув кіт ,сказали дівчата не правильну дозу таблеток від глистів !!!хіба так можна ???це жива істота !!!,цікаво хто має мені вернути кошти за лікування шлунку котика і всі аналізи
Нікому не рекомендую цей магазин ,якщо хочете щоб ваші котики були живі
Відповісти
Тетяна Нижник, нам прикро, що вашому котику було зле від пігулок. Могли б ви доповнити ваш відгук, і вказати в якому саме магазині відбувалась консультація, дату та приблизний час. Яку інформацію ви надали нашим колегам, і які рекомендації отримали? Будемо вдячні за додаткову інформацію, щоб ми могли розібрати цю ситуацію і прийняти відповідні міри!
Відповісти
Добрый день! Впервые сделал заказ на вашем сайте и впервые захотелось пройти опрос о покупке. Сказать, что вы крутые это вообще ничего не сказать. При заказе оказалось, что нужные мне товары были на разных складах, со мной связались и спросили будет ли мне удобно получить две посылки, и при этом ещё и бесплатная доставка. Также я выбрал корм, но были сомнения, так как цена бюджетная, но менеджер дала ответы на все вопросы и развеяла моё недоверие. Также понимаю администрацию магазина по поводу предыдущего комментария, паспорт - это не показатель породистости, а признак того, что о животном заботятся. Наши два шерстезавода были взяты с улицы, и дабы быть уверенными, что с ними всё хорошо мы своими их с женой в ветклинику, где нам дали паспорт и указали приблизительные даты рождения, так как мы не понимали какой возраст у хвостов. Администрация молодцы, что работают на доверии, но так можно каждый месяц праздновать ДР и просить скидку. Но да, получать скидку автоматически было бы куда круче, поэтому жду когда вы улучшите и эту опцию. Успеха вам и процветания!!
Відповісти
Олег Александрович, раді знати, що ваша перша покупка пройшла найкращим чином, і ви задоволені нашою роботою. Обов'язково будемо покращувати наш сервіс, щоб хвостики також отримували належну увагу і турботу у свої дні народження! 🙏
Відповісти
Доброго дня, все зручно і швидко. Але чому masterzoo не вітає наших улюбленців з днем народження. Навіть ніхто із співробітників не цікавиться
Відповісти
Світлана, добрий день! Вдячні за ваш відгук. У нас дійсно з технічних причин поки немає можливості збирати інформацію про дні народження хвостиків. Лише при реєстрації у фізичному магазині, наші колеги мають змогу доповнити картку клієнта інформацією про тваринок. Щоб отримати знижку до дня народження вихованця в інтернет-магазині, ви можете повідомити нам в чати та надати фото паспорта вашого хвостика, тоді наші колеги нададуть промокод або зроблять знижку вручну. Ми вже працюємо над вирішенням цього питання, щоб кожна пухнаста, луската, і не тільки, особистість отримувала від нас вітання та приємний бонус до свого свята. Дякуємо, що залишаєте свої зауваження і допомагаєте нам розвиватись!
Відповісти
MasterZoo, дякую за відповідь. Але, я думаю ,і зі мною всі погодяться , що не у всіх пухнастиків є паспорт. Але, тим не менш, ми замовляємо у вас корм. Так що ,я вважаю, що не корректно вам вимагати паспорт. Я навіть без паспорта змогла з'їздити за кордон із своєю улюбленицею. Так що не потрібно тут ніякої дискримінації. Дякую
Відповісти
Світлана, ми не маємо на меті дискримінувати пухнастиків, і завжди довіряємо клієнтам, навіть якщо паспорта немає. Фото документа проситься виключно для того, щоб правильно сформувати промокод, адже знижка до дня народження діє за 7 днів до і 7 днів після свята вихованця. Нам прикро, що такий підхід вас засмучує, також ви можете звернути увагу, що на нашому сайті ми не вказуємо це як обов'язкову опцію. Наявність паспорта допомагає нам якісніше виконувати свою роботу. Маємо надію на ваше розуміння, адже ми дійсно піклуємось про кожного, тому вже в процесі поліпшення цього питання!
https://masterzoo.ua/ua/akcii/den-rozhdeniya-pitomcza/
Відповісти
MasterZoo, Моя Аліса народилась 01.10.2005 року. Їй невдовзі виповниться 18 рокі! Вона буде рада подарункам.
Відповісти
Світлана, вітаємо Алісу із її прийдешнім Днем Народження! Нехай вона вас радує своїм щасливим муркотінням та мокрим носиком, що будить кожного ранку. Жвавих їй ігор і теплих обіймів. Команда MasterZoo неймовірно рада знати, що у Аліси є така чудова людина як ви. Ми надіслали для вашої киці персональну знижку до свята, яка діє на усі товари окрім акційних, тому вам залишилось лише перевірити пошту. Нехай ваша улюблениця обере свої улюблені ласощі, і смакує їх із задоволенням! :)
Відповісти
Щиро дякую за Вашу роботу. Все швидко, вчасно, смачно))) Приємно радують бонуси - кешбек з Монобанком. Мої кото-донечки та я задоволені.Так тримати.
Відповісти
Татьяна Гресь, дякуємо за ваш щирий відгук. Передавайте вашим хвостикам вітання від усієї команди MasterZoo! 😻
Відповісти
Доброго дня, хочу подякувати вам за такий зручний сервіс. Моїм папугам подобаються нові іграшки . Вони навіть вчаться новим трюкам завдяки ним. Буду замовляти ще!
Відповісти
Ірина Вінницька, нам приємно знати, що і ви і ваші папужки задоволені покупками. Нехай вчаться із комфортом та задоволенням! 💕
Відповісти
Дякую за гарну роботу, швидко і якісно:)
Відповісти
Кавунчук Наталія, звертайтесь! Завжди раді швидко та якісно виконати замовлення! 🤗
Відповісти
Повністю задоволена магазином, швидко, якісно, все завжди добре упаковане, широкий асортимент, приємні консультанти. Забула замовити 1 засіб, до мене перетелефонували щоб уточнити, чи підійде мені плата за накладений платіж і доставку. Сервіс на вищому рівні. Раджу
Відповісти
Алла Чумак, дякуємо за вашу довіру. Ми раді знати, що ви задоволені нашою роботою, адже ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб дарувати лише приємні враження від покупок у нас! 💕
Відповісти
Дякую "Masrezoo" за зручну сумку для перевезення моєї шиншилки. Вона дуже комфортна і міцна.
Відповісти
Дуже дякую вашій компанії, співробітникам за якісне і швидке обслуговування
Надійність при оплаті онлайн
Мирного неба і слава Україні
Відповісти
Зайцева Алла, щиро дякуємо за довіру. Героям слава! 💛💙
Відповісти
Все очень понравилось , быстрая доставка , особенно приятно было получить от вас подарок , вы лучшие !!! Спасибо ❤️
Відповісти
Соломко Дарья, все задля вашої посмішки. Будемо чекати на нові замовлення! 😊
Відповісти
Робив замовлення в вас на сайті для свого цуценяти. Консультант зв'язався швидко, обговорили деталі замовлення. Замовлення відправили швидко, я і цуцик задоволені обслуговуванням. Окремо вдячний за смаколики, що йшли в подарунок.
Відповісти
Евгений Жадан, дякуємо, що довірили нам спакувати для вашого цуцика смачненьке і корисне. Нехай йому смакують ласощі, а ми будемо радувати вас і надалі якісним сервісом! 💕
Відповісти
Я дотрималась поради моїх друзів, вони дуже позитивно відгукались про ваш магазин. Вирішила зробити свій перше замовлення. Дуже переймалася, що воно крихке та може не доїхати, та продавець мене запевнив, що все буде добре. Мої акваріумні рибки щасливі в новому акваріумі від "Masrezoo". Вони плавають з радістю в цьому чистому та просторому середовищі та безмежно вам дякують)

Відповісти
Наталія Чудєнцова, дякуємо за довіру. Нам приємно знати, що поради ваших друзів виправдались, та ви із рибками задоволені покупкою. Ми завжди радо надамо відповіді на ваші запитання, і спакуємо усе, що потрібно для комфорту ваших лускатих особистостей! 🤗
Відповісти
Заплутана комунікація з клієнтом(
Я заздалегідь зателефонувала, щоб визначитися з опцією доставки - хотіла бути впевненою що саме в обраний час отримаю дряпку для свого пухнастика. Довелось телефонувати вдруге через 20 хв, оскільки ніхто не попередив, що підтвердження буде не сразу((
При розмові додатково зʼявилася інформація, що дряпка може бути з вітрини!!!
Тобто клієнт має сам телефонувани! Сам нагадувати! Сам просити сплатити кошти! І кожен раз виникають нові деталі, які не бачиш при онлайн замовленні((( але які впливають на рішення щодо покупки. Особливої уваги заслуговує факт, що навіть не було намагання утримати клієнта і таки отримати кошти((
Відповісти
Світлана Леонідівна, приносимо свої щирі вибачення через те, що ми не змогли надати вам якісну консультацію. Саме в той день, коли ви телефонували, у нас були форс-мажорні обставини, через які наша гаряча лінія не мала змоги повноцінно функціонувати. Розумію, що ці обставини є лише нашою відповідальністю, і це ні в якому разі не мало позначитись на вас і на якості обслуговування. Ми вже вирішили усі питання які вплинули на нашу роботу, і докладемо ще більше зусиль, щоб подібні випадки не повторювались. Маємо надію на ваше розуміння і подальшу співпрацю. Дякуємо, що вказуєте на наші зони розвитку, і допомагаєте ставати кращими! 💕
Відповісти
Рощупкіна Світлана Леонідівна , так, я теж стикалися з подібним
Відповісти
Купуємо товари для тварин в masterzoo постійно. Товарами та магазином задоволені, але після сьогоднішнього відверто хамовитого спілкування працівника думаю скоро не навідаємося. Дуже шкода, що працівники інколи забувають, що в їх роботу входить спілкування з людьми і воно має бути етичним.
Відповісти
Yana, нам дійсно прикро, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Будемо вдячні, якщо ви доповните ваш відгук і напишете в якому саме магазині було таке відношення, дату та приблизний час вашого візиту. Будемо вдячні за додаткову інформацію, щоб ми мали змогу провести бесіду із нашими колегами, і покращити наш сервіс! 🙏
Відповісти
Моя собака полюбляє ласощі для жування від "Masrezoo". Вони допомагають їй тренувати зуби і розслабитися.

Відповісти
Малышко Юрий, раді знати, що ваш хвостик задоволений ласощами. Будемо чекати на нові замовлення! 😊
Відповісти
Дякую! Цього разу улюбленця завалили подарунками. Швидка обробка, швидка доставка. Найкращий магазин!
Відповісти
Іваненко Сергій, маємо надію, що ваш улюбленець задоволений так само як і ви! 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору