Реєструйся та отримуй знижку -5% вже на першу покупку
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
1031 відгук
Сортування:
Зайшов до вас за порадою друга і вийшов з повним пакетом . Вибір просто топ: від кормів до найкрутіших іграшок. Персонал розуміються на тваринах, відчувається професійність. Ціни нормальні, не завищені. Пес радіє новим іграшкам, дякую.
Відповісти
Валера, дякуємо за відгук! Дуже раді, що вам сподобався вибір і якість обслуговування! Приємно чути, що ваш песик щасливий з новими іграшками 💜
Відповісти
Найгірший сервіс в Україні.
Не можу отримати ту послуги,яка є на сайті і я її замовила. Повинна чомусь оплачувати товар онлайн,при виборі сплати в магазині. А в замовленні так і вказано,що сплата в магазині. Розміри речей не відповідають дійсності. Не компетентні і жахливі спіробітники.
Бажання звернутись в Ваш магазин більше не має. І всім знайомим пораджу ніколи не звертатись у це жахіття.
Це стосується лише онлайн співробітників і онлайн сервісу.
В стаціонарних магазинах співробітники чудові!
Відповісти
Анненкова Александра, дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, які виникли під час замовлення. Ми цінуємо вашу відвертість і розуміємо, як важливо, щоб процес був зрозумілим і комфортним. Дозвольте уточнити деталі: спосіб оплати в магазині можливий лише тоді, коли товар є безпосередньо в магазині на момент замовлення. Коли ж товар надходить зі складу, його можна відправити лише після оплати — це процес, котрий ми не можемо змінити, нам прикро, що це вас засмучує. Також у нас є варіант замовлення на відділення Нової Пошти з оплатою при отриманні, однак в цьому випадку треба буде оплачувати комісію за пересилку грошей та за доставку, при замовленні на суму менше 850 грн.
Щодо розмірів, наші колеги орієнтуються на розмірну сітку від виробника, проте розуміємо, що іноді можуть бути індивідуальні відмінності у посадці товару. Ми щиро шкодуємо, що обраний товар не виправдав ваші очікуванням. Якщо розмір не підійшов вашому хвостику - ви завжди можете зробити повернення. Ще раз вибачте за всі незручності. Ваш досвід важливий для нас, і ми завжди на зв'язку, аби допомогти! 💜💚
Відповісти
Після знайомства з цим магазином, я вирішила купувати корм і ласощі виключно тут. Мене приваблюють регулярні акції та бонуси, які можна використати при наступних покупках. Зручна доставка до дверей економить мій час і зусилля.
Відповісти
Юлія Федоренко, дякуємо за довіру. Ваш відгук надихає нас та вказує, що ми рухаємось у вірному напрямку. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Відповісти
Дякую магазину Master Zoo за чудове обслуговування, дуже приємно у Вас купувати.Бажаю успіху та процвітання.
Відповісти
Назаренко Ирина , вітаємо! Щиро дякуємо вам за теплі слова🤗💜💚Нам надзвичайно приємно знати, що вам комфортно робити покупки в Master Zoo. Бажаємо вам і вашим улюбленцям всього найкращого, і з нетерпінням чекаємо на нові зустрічі!
Відповісти
Огромная благодарность за ваши советы! Благодаря вам я не только разобрался с выбором грунта и ламп для обогрева, но и улучшил условия для своего питомца. Вы мне реально помогли!
Відповісти
Дмитрий, вітаємо! Вдячні вам за теплий відгук😊Нам дуже приємно знати, що наші поради допомогли вам покращити умови для вашого улюбленця. Завжди раді допомогти. Бажаємо вашому улюбленцю здоров'я та комфорту!
Відповісти
Смарт плаза- Оболонь. Продачиня вікторія 26.10.24 дуже неприємна. Закопувати очі , хитати головою за свої ж провтики?) питання пакет треба - так. Не дала) кажу а де пакет? Вона дістає каже 5 грн. Я кажу ви його не пробили?) ні і закотює очі) після цього не почула цифри номеру для знижки - ЗАКОТИЛА ОЧІ дуже демонстративно. Я вибачаюсь, але якщо немає бажання працювати з клієнтами - звільнись!! Враження дуже погані
Відповісти
Вітаємо Дарʼя, нам дуже прикро, що ви відчули неприємні емоції від відвідування нашого магазину. Ми пропрацювали ваше звернення з колегою, вона просить вибачення за свою поведінку та запевняє, що не хотіла вас образити. ЇЇ дії були викликані збоєм в програмі, а ніяк не вашою присутністю. Однак, це ні в якому разі не виправдовує її поведінку, тому ми щиро перепрошуємо у вас за поведінку колеги та вже прийняли заходи, щоб подібне не повторювалося. Ми завжди працюємо над тим, щоб наші клієнти отримували тільки позитивні емоції, тому дякуємо вам, що ділитися своїм досвідом, завдяки цьому ми стаємо краще. Дар'я, дуже сподіваємося, що наступні візити будуть лише позитивними. 💜💚

Відповісти
Добрий день! В магазині вибір є все класно, але зверніть увагу на посмішку та клієнторієнтованість продавців.
Два магазини на Троєщині, як не зайдеш всі такі сумні та без посмішки:(
Ви ж працюєте з пухнастиками, тут посмішка має бути навіть просто від одного їхнього заходу в магазин)
Дякую ❤️
Відповісти
Наталія, добрий день! Дякуємо вам за відгук ❤️ Раді знати, що асортимент вам сподобався. Щодо настрою наших продавців — обов’язково звернемо увагу і попрацюємо над тим, щоб атмосфера в магазинах була ще більш дружньою та позитивною для вас і ваших пухнастиків. Ваша думка дуже важлива для нас! Ми зробимо все можливе, щоб наступні візити приносили лише позитивні емоції. Дякуємо за ваш зворотний зв'язок. 😊
Відповісти
Замовляю вже не в перше, все добре і швидко.
Відповісти
Вадим Кудрик, приємно знати, що вам подобається бути з нами. Дякуємо, що ділитися цим. 💜
Відповісти
Дякую, за обслуговування, вибачаюсь за свою неуважність. Бажаю успіхів
Відповісти
Циганок-Семенова Оксана, дякуємо за зворотний зв'язок та довіру. Якщо у вас виникнуть питання, ми радо надамо відповідь на них. 💚💜
Відповісти
Купували акваріум для сина, щоб привчити його до відповідальності за рибок. В магазині нам не тільки допомогли підібрати акваріум і всіх необхідних рибок, але й розповіли, як за ними доглядати, як налаштувати фільтр і що робити, щоб вода завжди була чистою. Син у захваті! Велике дякую за допомогу!
Відповісти
Лариса Василівна, дякуємо вам за чудовий відгук! Нам дуже приємно, що ви та ваш син залишилися задоволені покупкою та консультацією в нашому магазині. Раді, що змогли допомогти створити нове захоплення для вашого сина. Нехай акваріум приносить багато радості й цікавих моментів! 😊🐠
Відповісти
Обожаю ваш магазин, тот что на Ретровиле. Консультанты все супер прекрасные. Всегда все есть в наличии, с хорошим сроком годности
Відповісти
Вероника, щиро дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно знати, що ви залишилися задоволені нашим магазином на Ретровілі та роботою консультантів. Ми завжди раді дарувати вам чудовий сервіс і емоції. З нетерпінням чекаємо на ваші нові візити!💚💜
Відповісти
Купую онлайн вперше, дякую менеджеру за допомогу. Оформили заказ, корм Hills та светрик для собачки. Наступного дня вже отримала. Сподобалось що я зекономила багато часу, буду замовляти ще)!
Відповісти
Ольго, раді знати, що покупка у нас принесла вам приємні враження. Дякуємо, що ділитесь своїм досвідом, а хвостику нехай смакує корм Hills.😊
Відповісти
Таке питання, цікавлять товари для собачки з gps трекером, або під apple трекер. Наприклад нашийники або курточки. Побачила такі девайси в інтернеті та вирішила у вас запитати бо я не знайшла(
Відповісти
Катріна, вітаємо. В нашому асортименті, на жаль, немає товарів з GPS трекером, та ми обов'язково передамо ваші побажання у відповідний відділ, щоб вони розглянули можливість додати такі товари на наш сайт. 💕
Відповісти
MasterZoo, дякую, бо в нас велика теріторія вдома, та ми часто гуляємо в лісі. Зайвий раз піклуюсь про безпеку.
Відповісти
Катріна, із нашого асортименту можете розглянути ось такий адресник: https://masterzoo.ua/ua/adresnik-dodatok-bubibo-fioletoviy-latun-z-pokrittyam-22-mm/
Якщо хвостик загубиться, і людина яка його знайде відсканує QR код, то у додатку до адресника з'явиться геолокація вашого вихованця. Сподіваємось, що такий варіант вам сподобається. 😊
Відповісти
Взяла іграшку котику,а вона порвата і хтось намагався її зашити. Да так заліпили,що поки не зняла вдома етикетку, то не побачила. Сором вам. Більше не буду у вас нічого купляти. Магазин на проспекті Червоної калини 85.
Відповісти
Елена Чередниченко, вітаємо. Нам прикро, що іграшка яку ви придбали у нашому магазині виявилась з дефектом. Ми не продаємо вживаних товарів, та не зашиваємо їх. На жаль, якщо дефект був під наліпкою, то колеги не могли його побачити. Ви можете завітати в наш магазин із іграшкою, та оформити повернення на неї, щоб ми мали змогу розібрати ситуацію, та з'ясувати характер дефекту і попередити подібні ситуації у майбутньому. Дякуємо за відгук. 💕
Відповісти
Доброго дня. Замовлення через інтернет магазин. Заказ чомусь розділи на дві частини. Навіщо????? Могли б і зателефонувати, та попередити клієнта. Два відправлення прийшли не одночасно. Двічі потрібно сплачувати комісію при отриманні. Чому не вказуєте при формуванні замовлення такі особливості?
Відповісти
Елена Дроботя, приносимо вибачення за розділення посилки. Ми не хотіли вас засмутити, та зазвичай намагаємось надсилати замовлення однією посилкою, проте не завжди усі товари знаходяться на одному складі. Наш менеджер намагався до вас додзвонитись, та ви не відповідали, тому ми надіслали вам СМС з інформацією про розділення та додаткову знижку за комісію пошти. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них. Дякуємо, що залишаєте відгуки.💕
Відповісти
А в магазинах нормально показувати клієнту по конкретному запиту тільки дорогий товар, а не весь і запевняти що іншого нема? Честно кажучи дуже неприємно, не у всіх є грошей стільки скільки у інших, людина що погано розбирається і загубилася в пошуках товару буде в прямому сенсі обманута продавцем! Ніколи такого не було, і ось перший раз така неприємність, честно кажучи тепер бажання приходити не таке як було до того. Ставлю п'ять зірок тільки тому що магазин справді мені подобається!
Відповісти
Добрий день! Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазина.Опишіть,будь ласка, детальніше, що саме викликало подібні емоції в листі на нашу пошту [email protected]. З вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер.
Відповісти
Разочарована. Мышка пришла не того цвета, который оговаривался в заказе-зачем тогда спрашивать? Вторая игрушка вообще не та! На третьей отсутствует верхушечка, ее не оказалось в коробке. Зачем такой интернет заказ, можно пойти в магазин и выбрать.
Відповісти
Олена, добрий день! Нам прикро, що ваш досвід роботи з MasterZoo не оправдав ваші очікування. Ми хотіли б знати, чому так сталося, щоб наступного разу гарантувати вам кращий досвід. Ви можете звернутися до нас будь-коли за адресою [email protected] або 0800212002 з 9:00 до 20:00. Ще раз дякуємо за відгук!
Відповісти
Взяли лабрадору новий нашийник та повідок у цьому магазині. Що сказати — видно, що матеріал дуже якісний, а головне, собаці зручно. Продавець також порекомендувала світловідбивні нашийники на випадок вечірніх прогулянок. Дуже приємно, що про такі речі піклуються.
Відповісти
Ростислав, ми цінуємо наших клієнтів, тому докладаємо багато зусиль, щоб дарувати лише приємні враження. Дякуємо, що відмічаєте нашу роботу. Приємних та безпечних вам прогулянок. 😊
Відповісти
Чудовий магазин, завжди гарний асортимент
Відповісти
Джен, дякуємо за відгук. Приємно знати, що нам магазин вам подобається. 😊
Відповісти
Подруга посоветовала ваш сайт и теперь регулярно заказываю здесь товары для своих хвостатых питомцев. Приятные скидки и быстрая доставка – всё, что нужно!
Відповісти
Ylia Sergeevna, ми раді знати, що рекомендації вашої подруги виправдались. Залюбки будемо радувати ваших хвостиків та вас і надалі. 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору