Реєструйся та отримуй знижку -5% вже на першу покупку
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
1019 відгуків
Сортування:
Таке питання, цікавлять товари для собачки з gps трекером, або під apple трекер. Наприклад нашийники або курточки. Побачила такі девайси в інтернеті та вирішила у вас запитати бо я не знайшла(
Відповісти
Катріна, вітаємо. В нашому асортименті, на жаль, немає товарів з GPS трекером, та ми обов'язково передамо ваші побажання у відповідний відділ, щоб вони розглянули можливість додати такі товари на наш сайт. 💕
Відповісти
MasterZoo, дякую, бо в нас велика теріторія вдома, та ми часто гуляємо в лісі. Зайвий раз піклуюсь про безпеку.
Відповісти
Катріна, із нашого асортименту можете розглянути ось такий адресник: https://masterzoo.ua/ua/adresnik-dodatok-bubibo-fioletoviy-latun-z-pokrittyam-22-mm/
Якщо хвостик загубиться, і людина яка його знайде відсканує QR код, то у додатку до адресника з'явиться геолокація вашого вихованця. Сподіваємось, що такий варіант вам сподобається. 😊
Відповісти
Взяла іграшку котику,а вона порвата і хтось намагався її зашити. Да так заліпили,що поки не зняла вдома етикетку, то не побачила. Сором вам. Більше не буду у вас нічого купляти. Магазин на проспекті Червоної калини 85.
Відповісти
Елена Чередниченко, вітаємо. Нам прикро, що іграшка яку ви придбали у нашому магазині виявилась з дефектом. Ми не продаємо вживаних товарів, та не зашиваємо їх. На жаль, якщо дефект був під наліпкою, то колеги не могли його побачити. Ви можете завітати в наш магазин із іграшкою, та оформити повернення на неї, щоб ми мали змогу розібрати ситуацію, та з'ясувати характер дефекту і попередити подібні ситуації у майбутньому. Дякуємо за відгук. 💕
Відповісти
Доброго дня. Замовлення через інтернет магазин. Заказ чомусь розділи на дві частини. Навіщо????? Могли б і зателефонувати, та попередити клієнта. Два відправлення прийшли не одночасно. Двічі потрібно сплачувати комісію при отриманні. Чому не вказуєте при формуванні замовлення такі особливості?
Відповісти
Елена Дроботя, приносимо вибачення за розділення посилки. Ми не хотіли вас засмутити, та зазвичай намагаємось надсилати замовлення однією посилкою, проте не завжди усі товари знаходяться на одному складі. Наш менеджер намагався до вас додзвонитись, та ви не відповідали, тому ми надіслали вам СМС з інформацією про розділення та додаткову знижку за комісію пошти. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них. Дякуємо, що залишаєте відгуки.💕
Відповісти
А в магазинах нормально показувати клієнту по конкретному запиту тільки дорогий товар, а не весь і запевняти що іншого нема? Честно кажучи дуже неприємно, не у всіх є грошей стільки скільки у інших, людина що погано розбирається і загубилася в пошуках товару буде в прямому сенсі обманута продавцем! Ніколи такого не було, і ось перший раз така неприємність, честно кажучи тепер бажання приходити не таке як було до того. Ставлю п'ять зірок тільки тому що магазин справді мені подобається!
Відповісти
Добрий день! Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазина.Опишіть,будь ласка, детальніше, що саме викликало подібні емоції в листі на нашу пошту [email protected]. З вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер.
Відповісти
Разочарована. Мышка пришла не того цвета, который оговаривался в заказе-зачем тогда спрашивать? Вторая игрушка вообще не та! На третьей отсутствует верхушечка, ее не оказалось в коробке. Зачем такой интернет заказ, можно пойти в магазин и выбрать.
Відповісти
Олена, добрий день! Нам прикро, що ваш досвід роботи з MasterZoo не оправдав ваші очікування. Ми хотіли б знати, чому так сталося, щоб наступного разу гарантувати вам кращий досвід. Ви можете звернутися до нас будь-коли за адресою [email protected] або 0800212002 з 9:00 до 20:00. Ще раз дякуємо за відгук!
Відповісти
Взяли лабрадору новий нашийник та повідок у цьому магазині. Що сказати — видно, що матеріал дуже якісний, а головне, собаці зручно. Продавець також порекомендувала світловідбивні нашийники на випадок вечірніх прогулянок. Дуже приємно, що про такі речі піклуються.
Відповісти
Ростислав, ми цінуємо наших клієнтів, тому докладаємо багато зусиль, щоб дарувати лише приємні враження. Дякуємо, що відмічаєте нашу роботу. Приємних та безпечних вам прогулянок. 😊
Відповісти
Чудовий магазин, завжди гарний асортимент
Відповісти
Джен, дякуємо за відгук. Приємно знати, що нам магазин вам подобається. 😊
Відповісти
Подруга посоветовала ваш сайт и теперь регулярно заказываю здесь товары для своих хвостатых питомцев. Приятные скидки и быстрая доставка – всё, что нужно!
Відповісти
Ylia Sergeevna, ми раді знати, що рекомендації вашої подруги виправдались. Залюбки будемо радувати ваших хвостиків та вас і надалі. 💕
Відповісти
Обираю ваш магазин за великий вибір товарів і приємне обслуговування. Асортимент постійно оновлюється — цікаво слідкувати за новинками. Дякую за якість роботи та професіоналізм!
Відповісти
Ден, дякуємо, що ви з нами. Залюбки будемо радувати вас та вашого хвостика і надалі. 😊
Відповісти
Знайшла тут іграшку, яка, здається, стала улюбленою для мого котика 😺. Взяла м'ячик, і тепер він постійно грається! 🐾 Я навіть не очікувала, що він буде так захоплений!
Відповісти
Настенька, це чудово, що іграшка сподобалась вашому хвостику. Нехай котик грається із задоволенням на радість вам. 💕
Відповісти
MasterZoo, ви кращі😊😊😊
Відповісти
Магазин можливо і чудовий. Але тільки зо сталася ситуація, коли водій (бус магазину) на Волинській вулиці міста Києва вирішив обігнати потік автомобілів на перехресті. Пошкодив автомобіль (бампер) і майже збив двох пішоходів (міліція була викликана).
Відповісти
Микита, вітаємо. Нам прикро, що ви були свідком такої ситуації. У нашої мережі немає брендованих автомобілів, а ті, що виконують доставку з наших складів не потрапляли в аварії. Підкажіть, будь ласка, за якими ознаками ви зрозуміли, що це може бути наш автомобіль? У нас є постачальники з власними автомобілями, та на жаль, оскільки ви вказали замало інформації, ми не знаємо чи їх це водій. Ви можете вказати більше інформації, а саме адреса магазина, де ви бачили це авто та час перебування водія там, та ми впевнені, що поліція владнає це питання належним чином.
Відповісти
Чому б в кабінеті/профілі покупця не розмістити інформацію про знижку за дисконтною програмою, а не водити за інформацією через чати/форми/пошту?
Відповісти
Грицина Олег, вітаємо. Дякуємо за вашу пропозицію! Це справді гарна ідея, і ми подумаємо над тим, щоб розмістити інформацію про дисконтну програму у профілі покупця для зручності наших клієнтів.
Відповісти
Робили замовлення з доставкою, тому що не було часу їхати в магазин. Все прийшло швидко, добре запаковане, ніде нічого не пошкоджено. Замовляли корм, новий котячий будиночок і трохи смаколиків для песика. Дуже задоволені сервісом, будемо замовляти ще!
Відповісти
Володимир, дякуємо вам за відгук! Нам приємно, що ви відмітили роботу інтернет магазину, адже там справді великий вибір товарів для пухнастих особистостей, вигідні умови доставки та якісне швидке обслуговування. Залюбки чекатимемо на нові замовлення, щоб радувати вас і надалі!💕
Відповісти
Консультант Іван, що працює в ТРЦ Комод спеціаліст своєї справи. В магазині завжди приємна атмосфера.
Відповісти
Корольова Дарʼя , дякуємо за вичерпний відгук. Нам приємно знати, що ви у нас не тільки знаходите все необхідне для ваших улюбленців, а й отримуєте задоволення від професійного і доброзичливого обслуговування. Чекатимемо на вас знову, щоб радувати вас і надалі!
Відповісти
Регулярно покупаю корм для пса у вас в магазине, подкупает большой выбор товаров и гарантии качества. Приятно удивляет то, что можно получить консультацию перед покупкой, если есть сомнения или вы не знаете что выбрать.
Відповісти
Юрий Борисович Ткаченко, дякуємо за ваш щирий відгук. Ми, дійсно, докладаємо багато зусиль, щоб наші клієнти отримували не лише товари, а й професійну консультацію у разі, якщо її потребують. Залюбки будемо радувати вас і надалі нашим сервісом та якісними товарами. 😊
Відповісти
Класний асортимент! Особлива подяка за допомогу з дощовиками — мої хлопці залишилися задоволені. Комбінезон на осінь сів ідеально, а якість приємно вразила. Скоро завітаємо за зимовим одягом!
Відповісти
Darina, це чудово, що серед нашого асортименту ви знайшли саме те, що шукали. Нехай прогулянки будуть комфортними та яскравими із новими дощовичками. Чекатимемо на нові зустрічі. 😊
Відповісти
MasterZoo, також чекаю наступного візиту😊ще раз дякую!
Відповісти
Ніколи нічого не замовляйте на цьому сайті!
Після того, як вони мені прислали не те, що я замовляла,15 вересня я повернула посилку,але гроші до сих пір не отримала. Сьогодні вони взагалі заблокували мене в
чаті. Це схоже на шахрайство. Сподіваюся, що звернень до поліції допоможе розібратися з аферистами.
Відповісти
Чеберяк Лариса, нам прикро, що у вас був такий досвід покупки у нас. Корм був надісланий саме той, що ви замовляли, адже іншого у нас немає в асортименті. Звісно, це не виправдовує затримку повернення коштів, і це цілком наша провина, що ми не прослідкували цей етап. Після вашого звернення ми одразу ж ініціювали повернення та надіслали вам усі квитанції. Дана ситуація не є типовою для нашого магазину, та вказала нам, що ми можемо поліпшити, щоб попередити подібні ситуації у майбутньому. Щиро приносимо свої вибачення, та обіцяємо докласти усіх зусилля, щоб наш сервіс приносив лише позитивні враження для наших клієнтів.🙏

Відповісти
Дуже задоволений відвідуванням магазину на Слобожанському, 76. Касирка одразу привітала та допомогла розібратися з асортиментом. Видно, що вона справжній професіонал – розповіла про кожен вид корму, пояснила переваги та допомогла обрати саме те, що потрібно. Після цього обслуговування хочеться приходити знову. Магазин дійсно вартий уваги, особливо якщо цінуєте якісний сервіс і компетентність персоналу.
Відповісти
Микола, дякуємо за довіру. Це чудово, що наші колеги допомогли вам із вибором та залишили приємні враження. Будемо чекати на нові зустрічі.😊
Відповісти
Сьогодні заходили до вашого магазину в Рівер молл. Приємно здивували хлопці та дівчата. Незважаючи на те, вони мали купу коробок з товаром, який вони розкладали, вони не на хвилину не змусили нас чекати. Христина залишила товар, негайно підійшла до нас та грамотно проконсультувала нас. Мало того, пригостила мою Бусину смаколиком, дуже сподобалась обстановка, продавці всі легені та привітні. Тепер ходитимемо тільки в Рівер мол!
Відповісти
Олена, нам приємно знати, що візити в наш магазин дарують вам та Бусінці приємні враження. Впевнені, що ваші теплі слова піднімуть настрій нашим колегам. Дякуємо, що ділитесь своїм досвідом покупок у нас. 😊
Відповісти
Загалом, магазин справляє дуже хороше враження: якість товарів і асортимент просто відмінні. Проте, як фанат птахів, мені б хотілося побачити більше товарів для них. Особливо не вистачає ігрових стендів і цікавих іграшок, які б додали нашим пернатим друзям яскравих моментів. Було б круто мати також інтерактивні аксесуари, щоб пташки могли займатися чимось цікавим і розвиватися.
Відповісти
Александр, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми обов'язково передамо ваші побажання по розширенню асортименту для пернатих у відповідний відділ. Щиро сподіваємось, що серед нашого асортименту ви все ж знайшли те, що потішило ваших вихованців. 😊
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору