- 5% всім зареєстрованим покупцям!
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.5
72 відгука
Сортування:
Перепрошую, знижку таки врахували. Просто я замовляла комплект з чотирьох пипеток, таких комплектів не було в наявності , і мені продали пипетки поштучно із знижкою 5%, тому сума вийшла більша, ніж я очікувала. Магазин таки непоганий ))
Відповісти
Елена Плямко, дякуємо за відгук. Ми раді, що питання вирішилось і ви залишились задоволені візитом у наш магазин. Для нас важлива ваша думка, адже ми прагнемо вдосконалюватись. Будемо раді бачити вас знову. 😊
Відповісти
Зробила замовлення №164335 на сайті на краплі для котів "Мегастоп" зі знижкою 5% як для зареєстрованого покупця . Коли розраховувалась в магазині знижку не врахували (. Хоч сума і не велика, але чомусь стало сумно. Мабуть працівники замріяні. Чи період такий... Ну, це таке.. А взагалі магазин непоганий.
Відповісти
Надто неуважні співробітники, замовила доставку на Нову Пошту, а вони мені прислали щоб я забрала в магазині у м.Львів і нічого що це зовсім інша область!!! Як я по вашому маю її забирати?!
Відповісти
Мазурок Мар'яна , добрий день! Дякуємо за зворотний зв’язок. Миска була в наявності тільки в магазині, а щоб відправити замовлення в повному обсязі зі складу Новою поштою зробили переміщення з магазину на склад через самовивіз, при цьому вам відправилося СМС автоматично. Оскільки ви просили вам не телефонувати, вам цю інформацію не повідомили в телефонному режимі. Перепрошуємо за незручності. Зараз замовлення знаходиться на комплектації, як тільки буде передано на Нову пошту, ви отримаєте повідомлення з номером ТТН. Дякуємо, що ви з нами!
Відповісти
Спамит почту, якобы у меня товар в избранных, перепроверил ничего нет ни в корзине ни в избранных. Терпеть не могу такую навязчивость
Відповісти
Ярослав, нам прикро, що наші листи викликають у вас такі емоції. Відписатись від розсилок ви можете у тому ж листі, догортавши його до самого низу.
Відповісти
Отличные магазины в Киеве, но отвратительная служба поддержки интернет-магазина, которая портит общее впечатление.
Відповісти
Денис, дякуємо, що опублікували відгук. Ми ознайомились із ситуацією, яка у вас склалась, взяли до уваги усі ваші зауваження. Обов’язково виправимо всі недоліки, покращимо швидкість і якість обслуговування. Дякуємо, що ви не залишаєтесь осторонь, і допомагаєте ставати нам кращими.
Відповісти
дякую за сервіс та якість продукції. Швидкі відправки та подаруночки. Дякую! Ви супер!)
Відповісти
Євгенія, дякуємо за такі теплі слова, вони надихають нас ставати ще кращими. Для нас вкрай приємно знати про ваші враження. Дякуємо за відгук.😊
Відповісти
Дякую за уважність , швидке оформлення і доставку.
Ви найкращі!!!
Відповісти
Кановец Наталія , дякуємо за відгук і теплі слова. Ми турбуємось про кожного, і тому докладаємо усі зусилля для якісного і швидкого обслуговування. Будемо радувати вас і надалі. 😊
Відповісти
Вдруге робила замовлення для своєї улюблениці🐈‍⬛ Оперативність вражає! Вперше з Харкова посилочку оброблялася і добиралася до Полтави 3 дні! А сьогодні забирала, яка з урахуванням вихідних, з Києва доїхала за 4 дні) дякую за оперативність) Приємний бонус - безкоштовна доставка 🎁
Відповісти
Оксана Гаврильева, дякуємо за високу оцінку. Ми багато працюємо для підтримки високого рівня обслуговування, і нам дуже приємно, коли наші клієнти залишаються задоволені. Дякуємо за теплі слова😊
Відповісти
Дуже подобаються ваші магазини, особливо в Щасливому. Приємні консультанти і асортимент великий.
Відповісти
Аліна Кириченко ,Ми багато працюємо для того, щоб наш магазин приносив задоволення кожному відвідувачу. Тому для нас вкрай приємно знати про ваші враження. Дякуємо за відгук. 😊
Відповісти
Дуже низька клієнтоорієнтованність і велика проблема забрати повністю усе замовлення в одному магазині, нав’язування послуг Нової пошти. Розчарована
Відповісти
Оксана Важинська, дякуємо за зворотний зв’язок. На сьогоднішній день з магазинів можна вивезти тільки той товар, який в них є в наявності на момент замовлення. Робити переміщення замовлень між складом і магазином або двома магазинами у нас немає можливості. Нам дуже прикро, що ми не виправдали ваших очікувань і вже сьогодні розуміємо куди нам рости, щоб надавати ще якісніший сервіс. Наразі ми користуємось послугами Нової пошти, так як це максимально зручно для клієнтів, є варіанти отримати на відділенні, в поштоматі або кур’єром за вашою адресою. Вдячні за розуміння і сподіваємось на нові зуcтрічі в MasterZoo!
Відповісти
Доброго дня! Максимальна зручність клієнта - не переплачувати за послуги Нової пошти, це абсурд, якщо я живу у Києві, поруч ваш магазин, а от замовлення ви пропонуєте отримувати через Нову пошту. Не розумію, як це в вас немає можливості робити переміщення між магазинами? Це взагалі нонсенс: усі магазини спокійно переміщують товар будь-якої вартості на свої філіали, не перекладаючи фінансову відповідальність за логістику на споживача
Відповісти
Оксано, ми розуміємо ваше обурення. Наразі така функція відсутня, проте завдяки вашому зверненню ми знаємо над чим нам варто працювати. Хочемо звернути вашу увагу, що при замовленні від 1000 грн ми доставимо ваше замовлення кур’єром безкоштовно. Будь ласка, скористайтеся цією послугою. Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю.

Відповісти
Отвратительный сервис в Проспекте. Девушка с бордовыми волосами.

18.50. 28.07

Больше в этот магазин ни ногой. Такие люди работать в вашей прекрасной сети не должны.
Відповісти
Ольга, дякуємо, що опублікували відгук. Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазина. Ми провели бесіду з консультантом і вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Відповісти
Все чудово але є одне але будь ласка приберіть з полиць РОЯЛ КАНІН, це жахливий корм і я впевнена що в такому чудовому магазині є чим замінити роял, поки що 3 поки не приберете з полиць роял, дякую сподіваюсь мій відгук звернуть до уваги
Відповісти
Марія Олегівна, дякуємо за відгук. Для нас дуже важлива ваша думка, і нам шкода, якщо у вас був негативний досвід з цим виробником. Royal Canin один з не багатьох виробників, які виробляють дієтичні корми, що були розроблені спеціально для тварин із діагностованими захворюваннями, для підтримки їхнього здоров’я, і які призначаються ветеринарним лікарем. Про користь кормів цього виробника свідчать і відгуки інших клієнтів.
Окрім Royal Canin у нас представлено ще безліч інших кормів класу супер-преміум та холістік. Сподіваємось, що для себе ви знайшли оптимальний варіант харчування для вашого улюбленця. Якщо ж такого немає в нашому асортименті, будь ласка, поділіться, що саме ви б хотіли у нас купувати
Відповісти
27.07.22 Покупку зробили на Лаврухіна,4 ТРЦ Район.Жахливий продавець -консультант,який не розуміється на тому що продає.Потрібно було труси для тічки для сук-так було озвучено питання,продавець запитав розмір ,сказали, видав товар (Тріксі) памперси сказавши при цьому що у вашому розмірі одна упаковка залишилася,оплатили 300 грн.приїхавши додому бігом дістали надягати і о диво як вдягнути,по логіці я мама і розумію як то всьо вдягати,крутила вертіла,кажу мабуть браковані,беру упаковку читаю памперси для кобелів.питання як можна продавати те в чому ти зовсім не розумієшся,а якби ми купували корм для тваринки дієтичний і ви продали не той.
Відповісти
Лілія, дякуємо за ваш відгук. Ми дуже засмучені, що у вас був такий досвід покупки у нашому магазині. Як пояснив нам консультант, він зациклився на розмірі, адже це була остання упаковка. З консультантом поспілкувалися, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Вам же дякуємо за те, що знайшли час поділитися своїми враженнями. Хочемо вибачитись за неуважність колеги і запропонувати вам відправити потрібні підгузки зі складу або повернути кошти в магазині, де ви робили покупку. Будь ласка, повідомте нам, яке рішення вам більше підходить і ваш номер телефону, написавши на пошту service@masterzoo.ua або за телефоном гарячої лінії 0800212002.
Відповісти
Дуже вдячна магазину і консультанту за швидку реакцію, зворотній звязок і вирішення інциденту.Памперси ми повернули,нам запропонували памперси ті що нам потрібні з доставкою і як залагодження непорозуміння смаколик для улюбленця(смаколик дуже прийшовся по душі,тепер купуватимемо у вас його постійно).Магазин можемо рекомендувати своїм знайомим.Молодці так тримати.
Відповісти
Лілія, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Ми раді, що ситуація вирішилась і ви залишились задоволені. Завдяки вам ми бачимо свої зони розвитку. Будемо раді бачити Вас знову. До зустрічі в MasterZoo!😊
Відповісти
Гарне обслуговування та ввічливість консультантів. Швидка доставка. Рекомендую!
Відповісти
Наталія , дякуємо за відгук. У кожну нашу дію вкладена турбота і любов до своєї справи. Наша краща подяка - задоволений клієнт 😊
Відповісти
Висловлюю подяку за швидку доставку, чудовий товар! Щасти вам!
Відповісти
Сергій, добрий день. Вдячні за ваш відгук. Такі слова надихають ставати ще кращими і приносити ще більше позитивних емоцій. Для нас дуже важлива ваша думка, будемо радувати вас і надалі!
Відповісти
Третій рік замовляю необхідний товар на цьому сайті. Перепробували різні корми, зупинились на бренді Йозера. Всі замовлення виконуються вчасно, швидко. Дуже вдячна за Вашу роботу і турботу. Дякую!!!
Відповісти
Кановец Наталія, дякуємо, що знайшли час поділитися з нами своїми враженнями. Дійсно, в кожну свою дію ми вкладаємо турботу і краплинку любові. Нам дуже приємно, що ви це відчуваєте!
Відповісти
Абсолютно не клієнтоорієнтований магазин. Двічі намагалася зробити онлайн замовлення, щоб забрати товар в магазині. На складі є, в магазин не доставляють, бо продавці не замовили. Продавці в магазині кажуть, зі складу не привозять, замовте онлайн. Для чого робити онлайн магазин, якщо він не працює? Для чого відкривати офлайн магазин, якщо не возити в нього товар?
Відповісти
Daria Hnitetska, дякуємо за зворотний зв’язок. На сьогоднішній день з магазинів можна вивезти тільки той товар, який в них є в наявності на момент замовлення. Робити переміщення замовлень між складом і магазином або двома магазинами у нас немає можливості. Нам дуже прикро, що ми не виправдали ваших очікувань і вже сьогодні розуміємо куди нам рости, щоб надавати ще якісніший сервіс. Щодо роботи інтернет-магазину, то якщо товар є в наявності на складі, то замовити можна онлайн і отримати замовлення Новою поштою в поштомат, на відділення або ж кур’єром за вашою адресою. Вдячні за розуміння і сподіваємось на нові зуcтрічі в MasterZoo!
Відповісти
Мені бренду Pet Fashion - ВОТ все подобається. Купую одяг Pet Fashion бренду десь з 2019 року.. В мене дві собаки. Одяг дуже- дуже подобається. ДЯКУЮ. Я з Києва, а Ви відправили зразу з Харкова на наступний день після замовлення. Дуже дякую Вам .. ну ДУЖЕ. Особливо в цей жорстокий час.. ДЯКУЮ.....ДЯКУЮ
Відповісти
Завгородня Мирослава Юріївна, дякуємо за теплі слова про нашу роботу. Ми працюємо з любов’ю і турботою про кожного клієнта, саме тому створюємо лише стильні, якісні речі для ваших вихованців і стараємося якнайшвидше їх доставити. Обов’язково передамо ваш відгук колективу, адже ви - наше натхнення працювати краще!;)
Відповісти
Завдяки великому асортименту товару, уважному й доброзичливому ставленню консультантів стала постійним покупцем корму для котів у цьому магазині. Інтернет-замовлення доставляються досить швидко, квитанції завжди вкладені. Надсилається інформація про знижки та новинки.
Дякую за високий рівень обслуговування!!!
Відповісти
Світлано, нам дуже приємно, що у нас такі чуйні та щирі клієнти. Дійсно, ми докладаємо багато зусиль, щоб радувати вас бездоганний сервісом. Дякуємо, що помічаєте, ви - наше натхнення працювати ще краще!🤗
Відповісти
Доброго дня,замовляли лоток одного кольору-прийшов інший,так само з лежанкою прийшла зовсім інша модель.. на повернення або обмін вже нажаль немає часу 🤷🏻‍♀️ Трохи підвели
Відповісти
Карина Сокур, добрий день! Дякуємо за відгук. Ми дуже засмучені тим, що у вас такий досвід покупки в нашому магазині. Протягом 15 хвилин з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб розібратися з ситуацією та виправити допущені помилки. Надіємось на ваше прощення і подальшу співпрацю!
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору