до -10% всім зареєстрованим покупцям
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.2
178 відгуків
Сортування:
Отримав замовлення номер 197845. Задоволений якістю та швидкістю, дякую !
Відповісти
Юрий Морган, дякуємо за відгук. Ми раді знати, що змогли подарувати вам трохи приємних вражень. Будемо чекати на нові замовлення! 😊
Відповісти
Добрий вечір,
Ви приймаєте птахів (зеброві амадини) ?
Відповісти
Колодзєй Моніка, добрий день! На жаль ми не приймаємо птахів. Сподіваємось ви знайдете для пернатих затишну домівку! 🙏
Відповісти
Замовив своєму собакіану світлодіодний ошийник, тепер спокійніше гуляти з ним ввечері. Дякую магазину за оперативність, приємних менеджерів та якісний товар.
Відповісти
Антон Вікторович, дякуємо, що ділитесь своїм враженням. Безпечних вам прогулянок, а ми будемо радувати вас і надалі! 😊
Відповісти
Не перший раз замовляю в магазині. Завжди все дуже оперативно. Ніяких нарікань. Дякую!
Відповісти
Золотаренко Юлія , дякуємо за відгук. Ми раді знати, що виправдовуємо ваші очікування, адже ми робимо усе можливе, щоб підтримувати наш сервіс на гідному рівні! 😊
Відповісти
Неймовірно в захваті від вашого зоомагазину ! І офлайн і онлайн магазини завжди приємно тішать великим асортиментом , неймовірним дизайном і компетентими консультантами . Радуєте привабливими знижками та цінами .Частенько створюєте благодійні акції це дуже надихає та надає сил . Ви дійсно даєте приклад якими можуть бути якісні магазини України . Такими зоомагазинами хочеться пишатись . Дякуємо за те що даєте нашим улюбленцям комфорт та щастя .
Відповісти
София, дякуємо за такі теплі слова. Ваші відгуки - найкраща подяка для нас, і те, що дає сил і впевненості рухатись далі. Ми щиро раді знати, що даруємо вам і вашим улюбленцям хоч трохи приємних емоцій у такі часи. Будемо докладати ще більше зусиль, щоб підтримувати рівень обслуговування на висоті! 😊
Відповісти
Чудовий магазин, завжди привітні та чуйні консультанти, усі замовлення підтверджуються швидко. Навіть у такий час коли відсутнє електропостачання ви також приймаєте замовлення, спасибі вам!
Відповісти
Саско Анастасія, дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо знати вашу думку, адже це дає розуміння, що ми рухаємось у вірному напрямку. Ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб ви і ваші улюбленці були задоволені. Будемо радувати вас і надалі! 😊
Відповісти
Змінюю оцінку з 1 на 5. Дякую за роботу гарячої лінії і магазину.
Відповісти
Наталя, ми раді знати, що змогли владнати це питання. Бажаємо вам і вашим улюбленцям мирного дня! 🙏
Відповісти
Зробили Інтернет замовлення, при отриманні у пункті видачі заказу сума зросла на 140 грн . Ціни на сайті не відповідають дійсності.
Відповісти
Наталя, нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань. Ціни в інтернет-магазині та в офлайн магазині дійсно можуть відрізнятись. Оскільки ви прийшли до магазину до підтвердження замовлення, то наші колеги відпустили вас за цінами офлайн магазину. Щоб у майбутньому вам було зручніше робити покупки у нас, ви можете одразу сплачувати замовлення за посиланням, а у магазин приходити лише, щоб його забрати. Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Відповісти
Работой команд как операторов и магазинов не довольна.В личном кабинете данные изменить нельзя( ошибку выбивает) телефон украли и изменить у Вас его уже как несколько дней невозможно,даже оператор не изменила( вежливая брехуха,заверила,что поменяла)
Мне мой заказ не отправили в обещанные сроки,питомец остается без еды и приходится докупать в магазине.В Вашем официальном магазине г.Ирпень девушка тоже отказалась помочь и одни ла ла ла.
Номер 0995028951,отправьте заказ !
Відповісти
Наталія Леонідівна, нам прикро, що у вас був такий досвід покупки у нашому магазині. Хотіли б завірити вас, що наш оператор змінила ваш номер телефону у особистому кабінеті одразу після дзвінка, проте змінити його у самому замовленні можна було лише після відправки посилки, оскільки це є умовами Нової Пошти. Ваше замовлення прямує до вас, і вже сьогодні буде на пошті, із зміненими даними. Також розуміємо ваше обурення з приводу термінів відправики, і приносимо свої щирі вибачення через затримку. Наразі у зв'язку з перебоями у електромережі, є певні затримки у роботі логістики. Ми дійсно намагаємось поліпшити умови нашої роботи, і сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Відповісти
Делал заказ в вашем интернет магазине, приятно удивили цены. Удобный сайт, буду заказывать еще.
Відповісти
Максим Дрозд, дякуємо за відгук. Ми раді знати, що ви задоволені покупками у нас. Будемо радувати вас і надалі! 😊
Відповісти
Второй раз заказываю у вас Аквариум бокал (6 л)Артикул: Х028-2/01227_pause . Мало того что фото на сайте не соответствует тому что приезжает по факту. Так еще и отвратительного качества. При малейшем прикосновении аквариума с чем-то кроме рук он разбивается. В описании под товаром указано - "Аквариум выполнен из высококачественного стекла, которое характеризуется прочностью и надежностью." по факту является полной противоположностью тому что я получаю по факту.
Відповісти
Виктория Кириленко, дякуємо за надану інформацію. Нам прикро, що цей акваріум не виправдав ваших очікувань. За вашим відгуком буде проведена перевірка на якість і відповідність інформації вказаної на сайті. Ми були б вдячні за додаткову інформацію яким чином акваріум розбився і скільки у ньому було води, це допоможе нам зрозуміти, чому так сталося. Будемо вдячні за відповідь!
Відповісти
Картой оплатить нельзя,какой то сбой,приходится переплачивать за наложку🤷‍♂️
Відповісти
Сергей Геннадьевич, дякуємо за надану інформацію. Ми перевірили нашу систему, і дійсно був невеликий збій у роботі нашого сайту. Приносимо свої щирі вибачення за незручності які виникли у вас при оформленні замовлення. Ми вже налагодили роботу нашого інтернет-магазину, і вже можна сплачувати онлайн, за допомогою карти. Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Відповісти
Спасибо за зимний комбез. Покупаем в Вашей сети уже не первый раз и не для одной собаки, но раньше всегда в оффлайн магазинах. Впервые заказала онлайн. Покупкой довольна, всё оперативно, костюм подошёл отлично.
Відповісти
Кондратюк Юлія, ми раді знати, що комбінезон вам сподобався. Нехай ваші улюбленці носять ці вироби із теплом та комфортом. Дякуємо, що обираєте Master Zoo! 😊
Відповісти
Вирішив вперше зробити замовлення корму для котів в даному магазині, раніше постійно здійснював покупки в іншому. При оформленні замовлення принципово важливо було щоб корм був свіжих термінів виготовлення, оскільки замовляю зазвичай трішки про запас і мої коти не їдять підвисохший корм.
При оформленні мені люб'язно повідомили, що корм придатний до 04.2024 (тобто виготовлений 10.2022), що мене приємно вразило.
Але при розпакуванні замовлення вже вдома було виявлено, що лише одна з 4-х упаковок вказаного терміну виготовлення, а решта 3 піврічної і річної давності виготовлення.
Неприємно, але все ж. Висновки зробив. Якщо до когось дане питання також важливе - акцентуйте на цьому увагу.
Відповісти
Євтух Юрій, ми засмучені тим, що у вас був такий досвід із нашим магазином. Ми передали ваше звернення відповідальній особі, і вже працюємо над розв'язання цього питання. Дякуємо, що вказуєте на наші недоліки, оскільки це допомагає нам ставати кращими!
Відповісти
У магазині в м. Бровари трц "Термінал" ніколи немає грунту фірми NechayZoo, хоча на сайті він є.
Відповісти
Тимофій Сергійович, нам прикро, що у нашому магазині в м. Бровари немає цього товару. Не весь наш асортимент присутній у магазинах, проте ви можете замовити його на сайті з доставкою на Нову Пошту або поштомат. Для нас важлива ваша думка, дякуємо, що залишаєте свої відгуки!
Відповісти
Очень довольна магазином!
У меня декоративный кролик и черепаха и постоянно заказываю их вкусности в данном магазине. Соотношение цен, качества и оперативности вполне очень даже удовлетворяют.
Відповісти
Лера Клименко, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Нам приємно знати, що ви і ваші улюбленці задоволені покупками у нас. Нехай смакують із задоволенням! 😊
Відповісти
Зручний сайт.Приємний консультант швидко відреагував
і вирішив всі питання щодо товару
і пересилки.Наживо товар ще кращий ніж на фото.Дуже задоволені і дякуємо Вам за гарне
ставлення до клієнтів!
Гарних продажів!

Відповісти
Масловський Анатолій, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Такі відгуки надихають ставати ще кращими. Нам приємно знати, що ви задоволені покупками і обслуговуванням у нашому магазині. Будемо радувати вас і надалі! 😊
Відповісти
Дякую вам за вашу працю та швидку доставку.Магазин рекомендую всім
Відповісти
Надежда Олеговна, ми раді знати, що ви задоволені роботою нашого магазина і відзначаєте це. Дякуємо, що ділитесь своїми враженнями! 😊
Відповісти
Дуже задоволені вашим магазином, якістю товарів, доставкою, терміном доставки, подаруночками! Бажаємо процвітання! ❤️
Відповісти
Курилко Ярослава, дякуємо за такі теплі слова. Ми щиро раді знати, що ви задоволені нашим магазином, кожного дня ми докладаємо багато зусиль, щоб приносити радість кожному клієнту. Будемо чекати на нові зустрічі у Master Zoo! 😊
Відповісти
Дякую за роботу, все сподобалось. Рекомендую!
Відповісти
Панчук Сергій, дякуємо за довіру. Нам дуже приємно читати такі відгуки. Будемо радувати вас і надалі! 😊
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору