Epic Sale знижки до 50% на товари для ваших улюбленців
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
967 відгуків
Сортування:
Купували у магазині в місті Трускавець корм Savory для собаки, купуємо постійно на сайті розетка, в цьому зоо магазині вперше. Собака завжди із задоволенням його їв, коли відкрила упаковку з цього зоо магазину, він почав відмовлятись від їжі, я повʼязувала це із спекою і різними іншими причинами, постійно його заманювала додаючи щось до корму. Коли дійшли десь до третини пакету, почула запах плісняви а зрештою в побачила просто гору плісняви внизу пакета…мʼяко кажучи в шоці, дякую що собака не отравилась і нічого гіршого не сталось…
Відповісти
Роксоляна Михайлівна, вітаємо! Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід покупки в нашому магазині. Надішліть, будь ласка, на електронну адресу [email protected] дату та номер замовлення, а також надайте фото корму, номеру партії та дату виробництва, що вказані на упаковці. З вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер 🙏🏻
Відповісти
Новий компресор чудово працює, тихий і ефективний. Рибки стали активніші, вода — чистіша. Шнур міг би бути довшим, але загалом дуже задоволений.
Відповісти
Вадім, дякуємо за зворотний зв'язок. Приємно знати, що ви задоволені компресором, і рибки стали себе почувати краще. 😊
Відповісти
Магазин у центрі Одеси дуже крутий але персонал це просто жах ,завжди без настрою жіночка ,в цей раз ще і хамовито відповідала
Відповісти
Олександр, нам дуже прикро, що візит в наш магазин засмутив вас. Могли б ви підказати адресу магазину, дату та час вашого візиту, щоб ми пропрацювали ваші зауваження із нашою колегою. Щиро будемо вдячні за додаткову інформацію, адже ми прагнемо покращувати наш сервіс, і дарувати лише приємні враження від покупок у нас. 🙏
Відповісти
вулиця Катерининська, 22 приблизно у 14:20 ,06.09
Вчора був у магазині на вул.Маршала говорова ,отримав задоволення дуже приємні працівники ,допомогли з вибором
Також був в Сіті центрі ,теж все добре.
Частіше буваю у центрі і завжди незадоволений продавець, в перший раз залишаю коментар ,це вже була остання крапля!
Було 2 продавця,інша дівчина була дуже люб'язною, відповіла на всі мої питання.
Відповісти
Олександр, дякуємо за доповнення. Приносимо свої щирі вибачення за такий досвід. Ваші зауваження обов'язково будуть опрацьовані, щоб подібні випадки не повторювались. Сподіваємось, що наступні візити будуть приємніші і наші колеги будуть виявляти високий рівень клієнтоорієнтованості та лояльності. 💕
Відповісти
А вы тоже знали, что существуют песочные ванны для грызунов? Я - нет, вот только недавно, когда ваш консультант рассказал об этом и показал её. Пришлось купить. У меня шиншилла всего пару месяцев, думала ухаживать за ней будет намного проще. А тут каждый раз новое открытие.
Відповісти
Алина, раді знати, що наші колеги поділились із вами корисною та цікавою інформацією. Ще більше корисного можна дізнатись у нашій статті про шиншил: https://masterzoo.ua/ua/blog/shinshila/
Відповісти
MasterZoo, отношение к клиентам на высшем уровне, по этому я выбираю ваш магазин😊
Відповісти
Алина, залюбки будемо радувати вас і надалі. До нових зустрічей. 💕
Відповісти
Завжди приємні консультанти, які порадять найкраще для твого улюбленця

Он-лайн сервіс взагалі на 5+
Відповісти
Анастасія Сидоренко, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Відповісти
Обрати корм для котика — це як вибрати піцу: важливо, щоб все було на висоті! 🍕 Перепробувавши багато варіантів, зупинилась на Brit Care Cat і, здається, моє кошеня в захваті! Всі інгредієнти на місці, зернових немає — навіть котик, мабуть, це оцінив. 😹
Відповісти
Аня, ви дуже чітко описали процес вибору корму для хвостиків, це, дійсно, не легка задача. Раді знати, що вам вдалось віднайти те, що смакує кошеняті і ви не хвилюєтесь за склад. 😸
Відповісти
MasterZoo, так, ще раз дякую! Гарного дня)
Відповісти
Аня, дякуємо за відгуки.😊
Відповісти
Каріні з Avenir Plaza. Буча величезне дякую за підбір корму для кішки. Дуже кваліфікований робітник!
Відповісти
Ротарь Максим, дякуємо за відгук. Впевнені, що Карині буде приємно отримати подяку за її працю. 😊
Відповісти
Персонал тут завжди привітний, знає свою справу. Асортимент вражає, а якщо щось не знайдете в магазині, можна легко замовити через сайт і забрати замовлення прямо в магазині. Система знижок радує, а можливість заходити з тваринами – це просто супер, особливо коли підбираєш нашийник!
Відповісти
Станіслав Єгоров, приємно знати, що ви знайшли у нас усе необхідне для вашого хвостика. Будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Відповісти
Дуже дякую за вашу роботу. Товар є в наявності, ціна приємна - акційна . Швидко відправили, навіть у неділю. Все чудово.




Відповісти
Ащенко Світлана, вдячні за ваш зворотний зв'язок. Радо будемо надсилати вам нові посилочки для хвостика. 😊
Відповісти
Дуже вдячна вашому магазину і особисто Матвієнко Надії ,
ТЦ Хіт Молл просп. Берестейський, 134/1 за конституцію та допомогу у виборі першого домашнього улюбленця для нашої сім'ї. Дякуємо за Ваш професіоналізм та обслуговування 👌.
Тепер це наш улюблений магазин.

Відповісти
Нетичук Любов, для нас важлива ваша думка. Дякуємо, що поділились своїм досвідом покупки у нас. Впевнені, що Надії буде приємно прочитати такі теплі слова. Нехай новий член сім'ї радує вас кожного дня своїм грайливим настроєм. 💕
Відповісти
Уже кілька років купую у вас для свого джек-расселла всілякі дрібниці, смаколики, іграшки. Минулого тижня взяв йому новий нашийник зі світловідбивачем — тепер на вечірніх прогулянках відчуваю себе спокійніше. Дуже подобається, що консультанти завжди підкажуть щось новеньке, коли не знаєш, що вибрати. Це один з небагатьох зоомагазинів, де завжди знайдеш щось цікаве і потрібне.
Відповісти
Сергієнко, дякуємо за довіру. Залюбки будемо радувати вас і вашого хвостика якісним сервісом та товарами і надалі. 😊
Відповісти
Обожнюю цей магазин! Замовила тут класний лежак і кілька іграшок для котика. Все якісне, а доставка швидка. Мій улюбленець щасливий!
Відповісти
Diana❤️, дякуємо за відгук! Робимо все, щоб ви та ваш котик отримували максимальне задоволення від покупок в нашій мережі ❤️
Відповісти
Значит так,начну с того что всех зверюшек в зоомагазине держат не ухоженными и больными, я купила попугайчика,держала в лучших условиях, ещё вот и месяца не прошло как он сразу стал болеть поносить ,в вет клинике мне рассказали как держат эти не до хозяины зверюшек,чем кормят,и к чему приводит, мы всей семьёй спасали попугайчика, но не смогли вет врачи сказали что его уже с этого долбанного супер маркета взяли больным 😭😭😭
Обращение к этим хе....м бизнесменам которые руководят в классе зоомагазинов и относятся так к животным ну и конечно же работники которых я тоже видела что не особо приделяют внимание животным, хочу чтобы они всю жизнь прожили так же как животные от их поганых рук,а людям не советую даже туда заходить, а именно в супер маркет класс в зоомагазин master zoo, тупо наживаются на смертях зверей🤬🤬🤬
Відповісти
Карина Васильевна Андрющенко, співчуваємо вашій втраті.😥
Виходячи з інформації вище, зробили висновок, що покупку ви могли зробити в магазині MasterZoo в ТЦ Клас на Дудинської, тому за вашим зверненням ми додатково провели перевірку цього магазину та не виявили порушень з утримання тваринок. Усі пернаті активні, мають гарний апетит та здоровий вигляд. Також у пернатих протягом останнього місяця ознак хвороб не було виявлено, тому ми пропускаємо, що захворювання у вашого пернатого міг спровокувати стрес, адже вони чутливі до гучних звуків, різких рухів і, навіть, змін, оточуючого середовища.
Окрім того, хочемо вас запевнити, що наша мета – забезпечувати комфортне життя тваринок в зоомаркетах, допоки вони не потраплять в люблячу родину, тому у нас діють спеціальні інструкції щодо приймання, утримання та догляду за тваринками, розроблені спільно з партнерами із зоозахисних організацій та ветеринарами. За стандартами щодня працівники магазинів перевіряють кожного улюбленця та його середовище, проводять регулярне прибирання, стежать за апетитом та поведінкою, контролюють раціон. Після щоденних оглядів улюбленців працівники звітують відповідальній особі про свої дії та стан тваринок, підкріплюючи це фото. У MasterZoo є менеджери, відповідальні за контроль та координацію зоомаркетів, де продаються тваринки. Вони консультують та проводять сесії запитань-відповідей з персоналом щодо правильної підтримки відповідних умов для перебування пухнастих, пернатих, лускатих особистостей у зоомаркетах. Крім цього, всі наші працівники зоомаркетів проходять спеціальне навчання та складають іспит, що містить блоки про догляд за улюбленцями, а також відвідують додаткові консультації з ветеринарами та лекції з відповідними спеціалістами щодо кожного виду тваринок, що є в магазинах.
Ми несемо відповідальність за кожного хвостика, дослухаємося до рекомендацій наших клієнтів та розглядаємо усі звернення. Оскільки кожна ситуація є індивідуальною, для детального розгляду ми просимо надати ветеринарні висновки та аналізи, що підтверджують факт хвороби на момент продажу, а ми зі своєї сторони докладемо всіх зусиль, щоб не допустити подібного в майбутньому, адже кожне життя важливе.
Карино, якщо у вас є додаткова інформація, будемо вдячні. Також у разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся.🙏
Відповісти
Доброго дня, хочу подякувати за гарне відношення та швидку доставку для хвостиків.
Відповісти
Хомич Тетяна, дякуємо за довіру. Ми завжди раді швиденько доставити усе необхідне для ваших хвостиків, щоб вони радували вас своїм грайливим настроєм. 😊
Відповісти
24.08 робила замовлення в глово на дві баночки вологого корму brit renal, замовлення везли з Ocean Plaza. Після підтвердження замовлення продавець із магазину зателефонував і повідомив, що є лише одна. Тоді я попросила її додати до замовлення таблетку мілпразону, на що продавець відповів, що так, вона є в наявності і буде додана до замовлення. Після приїзду кур'єр повідомив, що таблетки немає, тому що її чомусь не вийшло додати до замовлення, а продавець з якихось причин вирішив мені про це не повідомляти. Це залишило виключно негативне враження про сервіс, оскільки навіть якщо з якихось технічних причин додати до замовлення цю позицію виявилося неможливо - я хотіла б, щоб мене про це хоча б повідомили.
Відповісти
Анастасия, нам дуже прикро, що покупка у нас засмутила вас. Ми розібрали ситуацію із нашою колегою, і вона щиро приносить свої вибачення, що не проінформувала вас стосовно замовлення. Через певні технічні причини, наша колега, дійсно, не змогла додати таблетку у замовлення. В час коли вона це робила, кур'єр вже очікував певний час і також з'явилась черга з відвідувачів. Розуміючи, що технічно змінити замовлення неможливо, колега попросила передати усю інформацію через кур'єра, адже поспішала до інших клієнтів. Наша колега не мала на меті вас засмутити, і звісно зробила висновки, що правильним було б навіть через деякий час набрати вас, та пояснити ситуацію. Дякуємо, що залишаєте відгуки, адже вони вказують на наші зони розвитку. Щиро сподіваємось на ваше розуміння да подальші покупки у нас. 🙏
Відповісти
Так собі. Зробив велике замовлення, яке було зареєстровано за номером 664373. Менеджер проінформував, що замовлення буде надіслано двома посилками. Сплатив повну передплату. Отримавши другу посилку, виявилося, що не вклали один товар за артикулом 25021, хоча в накладній він був присутній і мною сплачений. Нажаль не було можливості перевірити її на новій пошті, оскільки почалася повітряна тривога і відділення мало зачинятися. В телеграм чаті менеджер не реагує на мої повідомлення з приводу цієї проблеми. Не рекомендую замовляти тут саме он-лайн.
Відповісти
Юлий Бондаренко, приносимо свої щирі вибачення, адже ми, дійсно, не надіслали вам мисочку. З технічних причин, система не передала інформацію менеджеру, що мисочка відсутня, через що і сталось це непорозуміння. Також ми тестуємо новий канал комунікації з клієнтами, де також через технічний збій ваше повідомлення не дійшло до наших операторі. Розуміємо ваше обурення, та вже працюємо над тим, щоб виправити усі недоліки нашої системи. Наш менеджер зв'яжеться з вами для вирішення цього питання. Дякуємо, що залишаєте відгуки, адже вони допомагають нам ставати кращими.💕
Відповісти
Швидке і якісне обслуговування...товар в наявності і дуже ввічливий оператор👍🤗
Відповісти
Прендота Василь Миколайович , Щиро вдячні за ваш відгук! Раді, що ви задоволені обслуговуванням. Ваші слова дуже цінні для нас! 😊❤️
Відповісти
Доброго дня. Обслуговуюся у вашему магазині протягом 2-х років. Все подобалося, ніяких нарікань не було. Однак, останнім часом складається враження, що магазин переорієнтовуватися на обслуговування клієнтів , що мають великих собак. Адже придбати корм холістик для дрібних порід стало у вашому магазині справжнім квестом. Тільки добереш корм з малою гранулою і переведеш собаку на нього, як він зникає з полиць магазину або залишається у пакуваннях по 7- 10 кг. А коли собака їсть 40 грн корму в день, купувати 10 кг корму сенсу не має. Я розумію, що хазяї дрібних порід собак не приносять магазину великого виторгу, але наші собаки також хочуть їсти. Чому з катастрофічною швидкістю зникають з полиць магазину холістики для дрібних порід ?

Відповісти
Погоруй Наталя, добрий день! Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] адресу магазину, який ви відвідуєте та назву корму. Ми обов'язково розберемося в ситуації та надамо вам зворотній зв'язок🙏
Відповісти
Справа не в конкретному магазині, а у заявленому переліку продукції на сайті. Сайт має відображати всю продукцію , що є в магазинах в наявності. На сайті корму carnilove страус 1,4 кг немає, а у магазинах
міста є. Тільки треба поїздити і пошукати. Так само зник з сайту корм nature's protektion ягня для рудих собак, якого в магазинах не було ніколи. Замовляла тільки через сайт. З лінійки кому фарміга теж у наявності тільки 2. Виходить, що тільки переведеш собаку на якийсь корм, як він щезає з сайту.
Відповісти
Погоруй Наталя, Дякуємо за ваш відгук та зауваження. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми розуміємо, як важливо мати доступ до постійного асортименту улюблених продуктів для вашого улюбленця. На жаль, інколи трапляються зміни у наявності товарів, зокрема через постачання або зміни в асортименті, що може призвести до відсутності певних продуктів на сайті.
Ми постійно працюємо над тим, щоб сайт відображав актуальну інформацію щодо наявності товарів. Ми обов’язково врахуємо ваші зауваження для покращення роботи нашого онлайн-магазину. Ще раз перепрошуємо за незручності і сподіваємося, що в майбутньому вам буде зручніше здійснювати покупки.💜💚
Відповісти
Обожнюю ваш магазин у ТРЦ Київ в Полтаві, хоч і невеличкий, але завжди є все необхідне. Дівчата консультанти завжди і підкажуть і порадять, навіть коли в магазині багато покупців, ніхто без уваги не залишається. Дуже за це дякую!:)
Відповісти
Яковенко Ольга, нам дуже приємно отримувати такі відгуки. Це чудово, що наші колеги надають вам якісний сервіс, дякуємо, що помічаєте та відмічаєте їх роботу. 😊
Відповісти
Доброго дня! Дуже Вам дякую за швидку доставку товару. Ви найкращі!
Відповісти
Євгенія Андріївна, дякуємо за зворотний зв'язок. Раді знати, що ви задоволені покупкою у нас. 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору