Правила повернення товару в інтернет-магазині:

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Товар також може бути повернутий кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується.

 

Обов'язково перевіряйте товар відразу на Новій Пошті.

 

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека.

Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

 

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації - це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

 

Гарантія:

Інтернет-магазин «MasterZoo» піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.

На всі товари, які були придбані в інтернет-магазині «MasterZoo», поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.

Дізнатися про строки і детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва і реквізити якого обов'язково вказані на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «MasterZoo», в якому здійснювалася покупка, і отримати інформацію про назву і реквізити компанії-постачальника.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар, згідно з його відповідному робочому режиму.

 

Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійної заміни, продавець зобов'язаний:

в присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;

проінформувати покупця щодо правил користування товаром;

заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);

видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек або інший документ, який засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

 

Що робити в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправності товару?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, покупець має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника зробити ремонт товару, заміну товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно із законодавством, такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

 

Що робити, якщо придбаний товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні при дотриманні наступних умов:

збережена комплектність товару,

збережена цілісність упаковки,

збережені маркування та ярлики виробника,

товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися в той магазин мережі, в якому здійснювалася покупка, пред'явивши документ, що підтверджує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

 

Які дії співробітників магазина щодо обміну неякісного товару?

Співробітники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати куплений і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче товару, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

 

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

У разі якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизу, покупець отримує від магазину гарантійний лист, в якому вказується:

 

Назва товару;

скарга щодо його несправності;

дата, коли товар був повернутий в магазин;

висновок про необхідність проведення експертизи.

Якщо експертиза підтверджує, що товар прийшов в неробочий стан з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін або повернення товару, або коштів, які були витрачені на його придбання, відповідно до вищезазначених умов.

 

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

 

Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:

1. дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);

2. дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);

3. суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

 

Що робити, якщо товар прийшов в неробочий стан по закінченню 14-ти денного терміну з моменту здійснення покупки?

Якщо товар, придбаний в інтернет-магазині «MasterZoo», прийшов в неробочий стан по закінченню 14-ти денного терміну з дня здійснення покупки, покупець має право звернутися до авторизованих або сертифіковані компаніями-постачальниками сервісні центри.

Термін гарантійного обслуговування залежить від типу товару і зобов'язань компанії-постачальника перед покупцем на безкоштовний ремонт або обслуговування.

Дізнатися про термін і детальні умови гарантійного обслуговування придбаного товару покупець може у компанії-постачальника. Назва та реквізити якого обов'язково відзначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «MasterZoo», в якому здійснювалася покупка, і отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

На певні товари, представлені в інтернет-магазині «MasterZoo», гарантійний талон та інструкція з експлуатації надаються покупцю компанією-постачальником в комплекті з товаром. У них відзначені детальні умови гарантійного обслуговування, гарантійні і негарантійні випадки, умови зберігання та перевезення товару.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.

 

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар у відповідному робочому режимі.

 

В яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушена цілісність гарантійних пломб, наявні механічні пошкодження, які могли бути причиною поломки товару, порушені правила експлуатації, проведений несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнений гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.

 

Дотримання умов, які вказані в гарантійному талоні та інструкції по експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом усього гарантійного терміну і підтримувати його в робочому стані протягом всього терміну експлуатації.