Регистрируйся и получай скидку -5% уже на первую покупку
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
1034 отзыва
Сортировка:
Вчора отримала своє замовлення на пошті і дуже рада, що мала можливість зв'язатися з підтримкою магазину. Незважаючи на деякі непорозуміння, команда активно працює над тим, щоб вирішити будь-які питання. Дуже ціную їхні зусилля та підтримку клієнтів, що показує їх серйозне ставлення до сервісу. Моє замовлення було оперативно переглянуте, і я переконана, що питання буде вирішене найближчим часом. Я вже довгий час є клієнтом цього магазину та завжди відчувала, що тут ставлять клієнтів на перше місце. Щиро дякую за допомогу та підтримку!
Ответить
Yaroslava Mosich, вітаємо! Щиро вдячні вам за теплі слова та високу оцінку нашої роботи! Нам дуже приємно, що ви відзначили нашу команду підтримки та їх зусилля для вирішення будь-яких питань. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів, і ваші слова – це для нас найвища нагорода💜💚 Розуміємо важливість швидкого та якісного обслуговування, і раді, що змогли вам допомогти. Дякуємо, що ви є нашим постійним клієнтом та довіряєте нам. Завжди раді допомогти!
Ответить
Взагалі не розумію формування цін, чому такі завищені ціни? В європарку в мастер зоо 348грн, поруч Софія мол, ціна 230 грн. Заходиш в інтернет там взагалі 200 грн. Навіщо до вас ходити не розумію, краще піти у сусідній вдвічі дешевше купити а на решту смаколиків кілограм
Ответить
Вадим, вітаємо! Вдячні за ваш відгук і зворотний зв'язок. Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо цінової політики. Наша команда постійно працює над тим, щоб забезпечити високу якість товарів та обслуговування. На ціноутворення впливають різні фактори, як-от сервіс, гарантія якості та доступність товарів. Ми також регулярно переглядаємо ціни, щоб зробити їх максимально конкурентними. На сьогодні базові ціни фізичних магазинів прирівняли до цін інтернет-магазину, проте акції можуть відрізнятись. Тому ви можете порівняти ціни і придбати товари так, як вигідно: замовити на сайті за ціною інтернет-магазина або купити одразу в зоомаркеті. Ваш відгук дуже цінний для нас💜💚
Ответить
Добрий день! А ні до продавців, а ні до товарів не має ніяких зауважень. Про те, сьогодні був у Вашому магазині у Лавіна, що у місті Києві, а саме у відділі акваріумістики. Та є величезні красиві скалярії, яким сусідство складає африканська цихліда, яка є однією зі свого роду, і агресія якої спрямована на вказаних скалярій, у яких "обскубані" всі плавники, риба стресує та хворіє і ціна на таку рибу не мала (не маю ніяких претензій до ціни). На питання чи можна їх відокремити продавець сказала що їй ні куди. Прошу вжити невідкладних заходів так як і рибу шкода так і магазин може втратити і рибу і кошти. І у Ваших магазинах де є рибка для акваріумів, прохання щоб продавці спеціалізувались не лише на інших товарах, а і на рибах яких вони продають.
Ответить
Кравчук Володимир Олександрович, вітаємо! Щиро вдячні за ваше небайдуже ставлення та уважність до утримання рибок. Справді, ми розуміємо, що цихліди та скалярії не завжди є найкращими сусідами. Зараз це тимчасове сусідство, оскільки цихліда ще досить маленька й наразі лише відганяє скалярій, коли вони запливають на її територію, однак не ганяє їх і не проявляє додаткової агресії. На жаль, пошкодження на плавниках скалярій виникають через те, що вони час від часу задирають одна одну в процесі формування стосунків всередині своєї групи. Ми уважно спостерігаємо за поведінкою рибок і, якщо цихліда не знайде новий дім у найближчий час, виросте і почне заважати скаляріям, обов’язково переселимо її до іншого акваріума в нашій мережі.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок та важливі зауваження – ваша небайдужість справді допомагає нам удосконалювати обслуговування та створювати комфортні умови для всіх мешканців акваріуму. 🐟💜
Ответить
Зайшов до вас за порадою друга і вийшов з повним пакетом . Вибір просто топ: від кормів до найкрутіших іграшок. Персонал розуміються на тваринах, відчувається професійність. Ціни нормальні, не завищені. Пес радіє новим іграшкам, дякую.
Ответить
Валера, дякуємо за відгук! Дуже раді, що вам сподобався вибір і якість обслуговування! Приємно чути, що ваш песик щасливий з новими іграшками 💜
Ответить
Найгірший сервіс в Україні.
Не можу отримати ту послуги,яка є на сайті і я її замовила. Повинна чомусь оплачувати товар онлайн,при виборі сплати в магазині. А в замовленні так і вказано,що сплата в магазині. Розміри речей не відповідають дійсності. Не компетентні і жахливі спіробітники.
Бажання звернутись в Ваш магазин більше не має. І всім знайомим пораджу ніколи не звертатись у це жахіття.
Це стосується лише онлайн співробітників і онлайн сервісу.
В стаціонарних магазинах співробітники чудові!
Ответить
Анненкова Александра, дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, які виникли під час замовлення. Ми цінуємо вашу відвертість і розуміємо, як важливо, щоб процес був зрозумілим і комфортним. Дозвольте уточнити деталі: спосіб оплати в магазині можливий лише тоді, коли товар є безпосередньо в магазині на момент замовлення. Коли ж товар надходить зі складу, його можна відправити лише після оплати — це процес, котрий ми не можемо змінити, нам прикро, що це вас засмучує. Також у нас є варіант замовлення на відділення Нової Пошти з оплатою при отриманні, однак в цьому випадку треба буде оплачувати комісію за пересилку грошей та за доставку, при замовленні на суму менше 850 грн.
Щодо розмірів, наші колеги орієнтуються на розмірну сітку від виробника, проте розуміємо, що іноді можуть бути індивідуальні відмінності у посадці товару. Ми щиро шкодуємо, що обраний товар не виправдав ваші очікуванням. Якщо розмір не підійшов вашому хвостику - ви завжди можете зробити повернення. Ще раз вибачте за всі незручності. Ваш досвід важливий для нас, і ми завжди на зв'язку, аби допомогти! 💜💚
Ответить
Після знайомства з цим магазином, я вирішила купувати корм і ласощі виключно тут. Мене приваблюють регулярні акції та бонуси, які можна використати при наступних покупках. Зручна доставка до дверей економить мій час і зусилля.
Ответить
Юлія Федоренко, дякуємо за довіру. Ваш відгук надихає нас та вказує, що ми рухаємось у вірному напрямку. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Ответить
Дякую магазину Master Zoo за чудове обслуговування, дуже приємно у Вас купувати.Бажаю успіху та процвітання.
Ответить
Назаренко Ирина , вітаємо! Щиро дякуємо вам за теплі слова🤗💜💚Нам надзвичайно приємно знати, що вам комфортно робити покупки в Master Zoo. Бажаємо вам і вашим улюбленцям всього найкращого, і з нетерпінням чекаємо на нові зустрічі!
Ответить
Огромная благодарность за ваши советы! Благодаря вам я не только разобрался с выбором грунта и ламп для обогрева, но и улучшил условия для своего питомца. Вы мне реально помогли!
Ответить
Дмитрий, вітаємо! Вдячні вам за теплий відгук😊Нам дуже приємно знати, що наші поради допомогли вам покращити умови для вашого улюбленця. Завжди раді допомогти. Бажаємо вашому улюбленцю здоров'я та комфорту!
Ответить
Смарт плаза- Оболонь. Продачиня вікторія 26.10.24 дуже неприємна. Закопувати очі , хитати головою за свої ж провтики?) питання пакет треба - так. Не дала) кажу а де пакет? Вона дістає каже 5 грн. Я кажу ви його не пробили?) ні і закотює очі) після цього не почула цифри номеру для знижки - ЗАКОТИЛА ОЧІ дуже демонстративно. Я вибачаюсь, але якщо немає бажання працювати з клієнтами - звільнись!! Враження дуже погані
Ответить
Вітаємо Дарʼя, нам дуже прикро, що ви відчули неприємні емоції від відвідування нашого магазину. Ми пропрацювали ваше звернення з колегою, вона просить вибачення за свою поведінку та запевняє, що не хотіла вас образити. ЇЇ дії були викликані збоєм в програмі, а ніяк не вашою присутністю. Однак, це ні в якому разі не виправдовує її поведінку, тому ми щиро перепрошуємо у вас за поведінку колеги та вже прийняли заходи, щоб подібне не повторювалося. Ми завжди працюємо над тим, щоб наші клієнти отримували тільки позитивні емоції, тому дякуємо вам, що ділитися своїм досвідом, завдяки цьому ми стаємо краще. Дар'я, дуже сподіваємося, що наступні візити будуть лише позитивними. 💜💚

Ответить
Добрий день! В магазині вибір є все класно, але зверніть увагу на посмішку та клієнторієнтованість продавців.
Два магазини на Троєщині, як не зайдеш всі такі сумні та без посмішки:(
Ви ж працюєте з пухнастиками, тут посмішка має бути навіть просто від одного їхнього заходу в магазин)
Дякую ❤️
Ответить
Наталія, добрий день! Дякуємо вам за відгук ❤️ Раді знати, що асортимент вам сподобався. Щодо настрою наших продавців — обов’язково звернемо увагу і попрацюємо над тим, щоб атмосфера в магазинах була ще більш дружньою та позитивною для вас і ваших пухнастиків. Ваша думка дуже важлива для нас! Ми зробимо все можливе, щоб наступні візити приносили лише позитивні емоції. Дякуємо за ваш зворотний зв'язок. 😊
Ответить
Замовляю вже не в перше, все добре і швидко.
Ответить
Вадим Кудрик, приємно знати, що вам подобається бути з нами. Дякуємо, що ділитися цим. 💜
Ответить
Дякую, за обслуговування, вибачаюсь за свою неуважність. Бажаю успіхів
Ответить
Циганок-Семенова Оксана, дякуємо за зворотний зв'язок та довіру. Якщо у вас виникнуть питання, ми радо надамо відповідь на них. 💚💜
Ответить
Купували акваріум для сина, щоб привчити його до відповідальності за рибок. В магазині нам не тільки допомогли підібрати акваріум і всіх необхідних рибок, але й розповіли, як за ними доглядати, як налаштувати фільтр і що робити, щоб вода завжди була чистою. Син у захваті! Велике дякую за допомогу!
Ответить
Лариса Василівна, дякуємо вам за чудовий відгук! Нам дуже приємно, що ви та ваш син залишилися задоволені покупкою та консультацією в нашому магазині. Раді, що змогли допомогти створити нове захоплення для вашого сина. Нехай акваріум приносить багато радості й цікавих моментів! 😊🐠
Ответить
Обожаю ваш магазин, тот что на Ретровиле. Консультанты все супер прекрасные. Всегда все есть в наличии, с хорошим сроком годности
Ответить
Вероника, щиро дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно знати, що ви залишилися задоволені нашим магазином на Ретровілі та роботою консультантів. Ми завжди раді дарувати вам чудовий сервіс і емоції. З нетерпінням чекаємо на ваші нові візити!💚💜
Ответить
Купую онлайн вперше, дякую менеджеру за допомогу. Оформили заказ, корм Hills та светрик для собачки. Наступного дня вже отримала. Сподобалось що я зекономила багато часу, буду замовляти ще)!
Ответить
Ольго, раді знати, що покупка у нас принесла вам приємні враження. Дякуємо, що ділитесь своїм досвідом, а хвостику нехай смакує корм Hills.😊
Ответить
Таке питання, цікавлять товари для собачки з gps трекером, або під apple трекер. Наприклад нашийники або курточки. Побачила такі девайси в інтернеті та вирішила у вас запитати бо я не знайшла(
Ответить
Катріна, вітаємо. В нашому асортименті, на жаль, немає товарів з GPS трекером, та ми обов'язково передамо ваші побажання у відповідний відділ, щоб вони розглянули можливість додати такі товари на наш сайт. 💕
Ответить
MasterZoo, дякую, бо в нас велика теріторія вдома, та ми часто гуляємо в лісі. Зайвий раз піклуюсь про безпеку.
Ответить
Катріна, із нашого асортименту можете розглянути ось такий адресник: https://masterzoo.ua/ua/adresnik-dodatok-bubibo-fioletoviy-latun-z-pokrittyam-22-mm/
Якщо хвостик загубиться, і людина яка його знайде відсканує QR код, то у додатку до адресника з'явиться геолокація вашого вихованця. Сподіваємось, що такий варіант вам сподобається. 😊
Ответить
Взяла іграшку котику,а вона порвата і хтось намагався її зашити. Да так заліпили,що поки не зняла вдома етикетку, то не побачила. Сором вам. Більше не буду у вас нічого купляти. Магазин на проспекті Червоної калини 85.
Ответить
Елена Чередниченко, вітаємо. Нам прикро, що іграшка яку ви придбали у нашому магазині виявилась з дефектом. Ми не продаємо вживаних товарів, та не зашиваємо їх. На жаль, якщо дефект був під наліпкою, то колеги не могли його побачити. Ви можете завітати в наш магазин із іграшкою, та оформити повернення на неї, щоб ми мали змогу розібрати ситуацію, та з'ясувати характер дефекту і попередити подібні ситуації у майбутньому. Дякуємо за відгук. 💕
Ответить
Доброго дня. Замовлення через інтернет магазин. Заказ чомусь розділи на дві частини. Навіщо????? Могли б і зателефонувати, та попередити клієнта. Два відправлення прийшли не одночасно. Двічі потрібно сплачувати комісію при отриманні. Чому не вказуєте при формуванні замовлення такі особливості?
Ответить
Елена Дроботя, приносимо вибачення за розділення посилки. Ми не хотіли вас засмутити, та зазвичай намагаємось надсилати замовлення однією посилкою, проте не завжди усі товари знаходяться на одному складі. Наш менеджер намагався до вас додзвонитись, та ви не відповідали, тому ми надіслали вам СМС з інформацією про розділення та додаткову знижку за комісію пошти. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них. Дякуємо, що залишаєте відгуки.💕
Ответить
А в магазинах нормально показувати клієнту по конкретному запиту тільки дорогий товар, а не весь і запевняти що іншого нема? Честно кажучи дуже неприємно, не у всіх є грошей стільки скільки у інших, людина що погано розбирається і загубилася в пошуках товару буде в прямому сенсі обманута продавцем! Ніколи такого не було, і ось перший раз така неприємність, честно кажучи тепер бажання приходити не таке як було до того. Ставлю п'ять зірок тільки тому що магазин справді мені подобається!
Ответить
Добрий день! Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазина.Опишіть,будь ласка, детальніше, що саме викликало подібні емоції в листі на нашу пошту [email protected]. З вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер.
Ответить
Разочарована. Мышка пришла не того цвета, который оговаривался в заказе-зачем тогда спрашивать? Вторая игрушка вообще не та! На третьей отсутствует верхушечка, ее не оказалось в коробке. Зачем такой интернет заказ, можно пойти в магазин и выбрать.
Ответить
Олена, добрий день! Нам прикро, що ваш досвід роботи з MasterZoo не оправдав ваші очікування. Ми хотіли б знати, чому так сталося, щоб наступного разу гарантувати вам кращий досвід. Ви можете звернутися до нас будь-коли за адресою [email protected] або 0800212002 з 9:00 до 20:00. Ще раз дякуємо за відгук!
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх