Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.2
1322 отзыва
Сортировка:
Доброго часу доби. Вже не вперше роблю замовлення у MasterZoo. Все просто, супер! Також, була в онлайн магазині у Полтаві. Там такий величезний вибір для тваринок. І продавець - консультант допомогла швидко зорієнтуватися у виборі.
Ответить
Щипак Оксана Олександрівна, ми стараємося, щоб наш магазин приносив задоволення кожному пухнастику та його людині, тому для нас дуже приємно знати вашу думку. Дякуємо за довіру. Обіймаємо та чекаємо на вас знову💕
Ответить
Хороший магазин. Великий вибір товарів і продавці, що завжди допомагають порадами
Ответить
Шестак Катерина Сергіївна, вітаємо! Вдячні за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що вам сподобався асортимент і обслуговування. Завжди раді допомогти та чекаємо вас знову!😊💜💚
Ответить
доброго вечора! чудовий зоомагазин! замовляла тут дерев’яні жердочки – якість відмінна, натуральне дерево, добре оброблені. папузі дуже сподобалось. доставка швидка, все прийшло в гарному стані. рекомендую!
Ответить
Гончаров Євген Леонідович, вітаємо! Щиро вдячні за ваш відгук! Дуже раді, що вам сподобалася якість жердинок і що ваш папужка залишився задоволеним. Нехай із задоволенням ними користується! Будемо раді вашим новим замовленням😊💜💚
Ответить
Чудовий магазин) приємні знижки, які завжди порадують
Швидка доставка
Рекомендую
Ответить
Крам Анна, дякуємо за чудовий відгук. Нам дуже приємно, що ви задоволені знижками та швидкістю доставки. Завжди раді вас бачити та бажаємо лише приємних покупок. 😊
Ответить
Зробила замовлення, швидко привезли (наступного дня), ще й пакетик із ласощами додали. Здивували, дякую, нам дуже приємно))
Ответить
Мирослава Лозiнська, дякуємо за відгук. Нам дуже приємно, що вам сподобалася швидкість доставки та приємний бонус. Нехай улюбленець смакує. Чекаємо на вас знову. 💚💜
Ответить
Дуже гарний магазин з великим асортиментом препаратів для тварин, великим вибором іграшок і всього, що треба, аби полегшити життя собі і своєму улюбленцю. Дуже сподобалась як замовляти через сайт, так і у Львові на Стрийський 202
Ответить
Нестор Ольга, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви оцінили асортимент та зручність замовлення як через сайт, так і в магазині на Стрийській. Раді бути корисними вам і вашому улюбленцю. Чекаємо на вас знову. 😊
Ответить
Це мій улюблений магазин уже протягом кількох років, я дуже задоволена тим, що тут є якісний товар для хом'яків. Це справжня рідкість!!! Тут великий вибір і товар завжди якісний. Персонал також ввічливий і знає про що говорить(так було в усіх відділах, де я бувала). Ще жодного разу не розчарувалася в Майстер-Зоо, на відміну від інших зоомагазинів. Люблю🩷🐹
Ответить
Дарія, дякуємо вам за такі теплі слова. Нам дуже приємно знати, що ви довіряєте нам уже кілька років і що наш вибір товарів для хом’ячків відповідає вашим очікуванням. Раді, що ви завжди залишаєтеся задоволені якістю продукції та роботою персоналу. Будемо і надалі старатися для вас. Чекаємо на нові зустрічі. 😊

Ответить
Декорував тераріум (для мого хамелеона, придбав різні коряги та аксесуари), знайшов усе, що треба, ще й консультанти підказали, як краще розташувати їх у тераріумі усе на різних рівнях. Вирішив розробити справжній «лабіринт» з різних гілок, і вийшло реалістично: мій хамелеон з цікавістю подорожує, знаходить собі сховки. Плюс, у магазині великий вибір субстратів, тому вдалося підібрати той, що найліпше підходить вихованцю. Товарів для рептилій стало набагато більше, буду частіше звертати увагу.
Ответить
Артем Максимович, дякуємо за ваш детальний і позитивний відгук. Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені покупкою й сервісом у нашому магазині, а ваш хамелеон вже досліджує новий «лабіринт» і комфортно почувається у своєму оновленому тераріумі. Також тішимося, що колеги змогли допомогти з порадами щодо облаштування — для нас важливо, щоб ваші улюбленці отримували найкраще.
Будемо чекати на вас знову, щоб подарувати приємні емоції. 💜💚
Ответить
MasterZoo, дякую за влучні поради та круті ідеї декору тераріума))
Ответить
Процедура здійснення замовлення, його підтвердження та отримання на дуже високому рівні! Дякую за сервіс!
Ответить
Андрій Яковлев, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви задоволені процедурою замовлення та нашим сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Завжди раді вам допомогти. 😊
Ответить
Цей зоомагазин мені подобається найбільше .Для своїх улюбленців все завжди купую тут.Вічливий персонал,великий асортимент,завжди є акції та знижки.Я задоволена.
Ответить
Коваленко Ірина, дякуємо за вашу підтримку та довіру! Завжди раді, коли ваші улюбленці отримують найкраще. Дякуємо, що обираєте нас! 🐶🐱
Ответить
З компанією MasterZoo ми вже 5-й рік і сподіваюсь, що попереду ще багато років приємних моментів для нашого улюбленця Кіндера. Замовлення завжди приходить швидко, в гарному пакуванні і з нормальними термінами придатності. Отримуємо замовлення як через крамницю, так і через перевізника і ВСЕ СУПЕР! Якщо чесно, то я не хожу по іншим крамницям, тут є ВСЕ. Дякую, що Ви є в нашому побуті і цьомка від шпіцульки-рижульки Кіндера. Ми Вас ЛЮБИМО!!!!
Ответить
Руслана, ваші слова – це найкраща нагорода для нас! 💖 Ми дуже раді, що Кіндер і ви задоволені нашим сервісом. Спільно ми вже 5 років, і попереду ще багато чудових моментів! Дякуємо за довіру і за теплі слова, і, звісно, передаємо цьомку вашому хвостику! 😻🐾
Ответить
Дякую за увагу до клієнтів та любов до наших хвостиків. Доброзичливий персонал та бажання допомогти зорієнтуватися в товарі
Ответить
Бабич Людмила Федорівна , дякуємо за такі приємні слова! 💕 Нам важливо, щоб і клієнти, і їхні хвостатики були задоволені. Будемо раді бачити вас знову! 🐶🐱
Ответить
Робила замовлення 14.03, вчора дістала корм Brit mono protein з тунцем, а банка вздута, і як відкрила то зрозуміла, що він смердить, раніше такий корм купувала і запах був нормальний. Ну не дуже приємно за свої гроші отримати такий товар ( по терміну все добре, можливо неналежні умови зберігання), але так же можна ОТРУЇТИ свого улюбленця.
Ответить
Романенко Олена, нам дуже прикро, що ви отримали неякісний корм, та радіємо, що вчасно це виявили. Приносимо вибачення.
Будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] фото банки, номеру партії та терміну придатності, ми перевіримо банки цієї партію на складі, щоб інші пухнастики отримали лише якісний корм. Також обов’язково будемо розбиратися зі складом та постачальником, щоб попередити подібне в майбутньому. Дякуємо, що поділилися, завдяки вам ми якнайшвидше все виправимо.
Ответить
Все як завжди швидко та якісно.
Ответить
Інна Сергіївна , дякуємо за високу оцінку, будемо радувати вас і надалі🥰
Ответить
Нова іграшка собаці, на диво, виявилась міцною. Активно грається вже тиждень, поки що ціла. Доставка була швидкою, все сподобалось. Якщо у вас теж вдома «гризун», думаю, можна спробувати.
Ответить
MarichkaHala, ми дуже раді, що іграшка сподобалася вашому "гризунчику" і витримала всі випробування 😊 Дякуємо за ваш відгук!
Ответить
Замовляла іграшку для песика, якість супер, швидка доставка! Песик в захваті! Дякую.
Ответить
Тетяна, ми дуже раді знати, що песик задоволений іграшкою, а ви нашим сервісом. Дякуємо за ваш відгук та чекаємо на нові зустрічі. 💚💜
Ответить
17марта купила в магазине собачью лежанку,приехали домой,на радостях сняли этикетку с ценником,лежанка оказалась мала собаке,вернули 18 марта,товар не принимают ,так как нет этикетки,мы хотим купить больше и дороже,,сегодня уже 19 марта и все еще идут разговоры по телефону,что маг не может нажать принять лежанку,товар лежит в магазине,сколько лет живу,всегда,во всех магазинах идут на встречу клиенту,впервые в жизни такое встречаю!!!кто то может ответить ?
Ответить
Надежда, дякуємо за ваш відгук. По законодавству повернення товару можливе, якщо товар новий (не має слідів використання) та наявні всі ярлики та бірки. Відповідно ярлики потрібні для того, щоб товар можна було продати повторно та інші клієнти не мали сумнівів, що він новий. Ми прагнемо розібрати ваше звернення, тому просимо вас написати нам на електронну адресу [email protected], зазначивши, у якому магазині була здійснена покупка, а також ваш номер телефону. Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер. 💜💚
Ответить
MasterZoo, г.Одесса ул Макаренко 2 А
Ответить
Надежда, дякуємо, ми з'ясуємо обставини.
Ответить
Дуже швидко,надійно

Ответить
Ксенія, дякуємо за ваш відгук. Будемо чекати на нові замовлення. 😊
Ответить
В мене немає слів! я робила замовлення з доставкою (я постійний клієнт), і, оскільки мене не було вдома, приймала моя сестра. вона помітила, що поклали не ті смаколики і цю проблему вирішили. але !!
малий пакунок Сухий корм для котів Pro Plan Adult 1+ Derma Care 400 г - взагалі не поклали, а замість лосося Сухий корм для котів Pro Plan Adult 1+ Vital Functions 1,5 кг - лосос, який я замовляла - поклали для стерилізованих котів!!! Замовлення №835097, так, майже місяць тому, але ж я і брала місячний запас, поки я у відїзді щоб було чим годувати у мою відсутність. і я тільки приїхала і побачила в чому саме проблема з годуванням!!! стоїть майже повний пакунок!!!!
Я буда у відрядженні. Сестра писала, що киця не хоче їсти. Я не могла збагнути чому. Бо це її улюблений корм. Приїхала і побачила!!! Як можна так збирати замовлення???? Це ве не вперше кладуть не те, що замовляєш. Але були помилки на 1 одиницю. Тут взагалі 3 з 4 замовленнях продуктів
Результат: киця ходить голодна, я ситуацію зрозуміла тільки коли повернулася з відрядження. Одну позицію взагалі не поклали. Як можна довіряти після цього вашому магазину? Порахуйте мої збитки фінансові, не кажучи про голодного кота, що ні в якому раз не хоче їсти іінший корм і моральне обурення! Як можна допускати таке ставлення! я останні рази постійно!!! стикаюся з помилками у зборі замовлення!!!!
Ответить
АЛЛА, нам дуже прикро, що виникла така ситуація з вашим замовленням. Всі ваші зауваження були взяті до уваги, і ми проведемо внутрішню перевірку, щоб подібні помилки з товаром більше не повторювалися. Наскільки нам відомо, наш менеджер вже зв'язався з вами та запропонував найкраще рішення. Ми дуже цінуємо нашу співпрацю і сподіваємося, що змогли виправити враження від сервісу. Ще раз дякуємо за терпіння й розуміння. Сподіваємося, що всі наступні замовлення будуть залишати тільки приємні емоції! 💜💚
Ответить
Замовляла цей корм на сайті MasterZoo вперше. Сподобалося, що є докладний опис, склад, а ще відгуки інших покупців. Оформила замовлення за пару хвилин, одразу прийшло підтвердження на пошту. Доставку обрала Новою Поштою – відправили швидко, за два дні отримала. Запаковано добре, без пошкоджень. Кіт їсть із задоволенням, склад виглядає якісним. Буду брати ще, дякую!
Ответить
Довжик Юлія, щиро дякуємо за такий детальний відгук. Нам дуже приємно знати, що замовлення оформили швидко, доставка була зручною, а ваш кіт залишився задоволений смаколиками. Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів і вже чекаємо на нові замовлення. 😊
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх