Прокачай свой дисконт до 10%
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.2
598 отзывов
Сортировка:
Замовляла вдруге. Перший раз все пройшло ідеально - товар в наявності, прийшло швидко. А цього разу замість упаковки акційного корму 200 г + 100 г безкоштовно поклали звичайну упаковку на 200 г, причому в ту саму ціну. Вирішила не телефонувати в магазин з цього приводу для "розборок", але не приємно. Прохання до магазину - коли комплектуєте замовлення, звертайте увагу на такі моменти.
Ответить
Шемейко Катерина, приносимо свої щирі вибачення за це непорозуміння. Колеги дійсно переплутали упаковки, оскільки на акційній як і на звичайній написано 200 г. Обіцяємо надалі бути уважнішими, щоб не засмучувати вас та інших клієнтів. Вдячні, що ви залишаєте свої відгуки, адже цим ви допомагаєте нам ставати кращими!🙏
Ответить
Додаток до мого попереднього відгуку. Приємно, що з замовленням отримала смаколики для улюбленців! Дякую персоналу за сюрприз!
Ответить
Людмила Мариношенко, дякуємо вам за ваші теплі слова. Залюбки будемо радувати вас і надалі! 💕
Ответить
Замовиляла на сайті вперше. На сайті написано, що при реєстрації на сайті при оформленні замовлення знижена 3%, чи 5%, не пам'ятаю точно, але ніякої знижки не було враховано. Може виникла якась помилка, це вже не важливо. Замовлення прийшло швидко, за пару днів, я задоволена, мої улюбленці також.
Ответить
Людмила Мариношенко, добрий день! У нас дійсно є пропозиція для зареєстрованих клієнтів, яка дає 5% знижки на усі товари окрім акційних. Оскільки на момент вашого замовлення корми були зі знижкою, то ці 5% на них не спрацювали. Більш детально про нашу дисконтну програму можете дізнатись за посиланням: https://masterzoo.ua/ua/discont/
Маємо надію, що наступні ваші замовлення будуть приємніші!🤗
Ответить
Заказывал клетку для хомяков и для попугая и там были подарки кукуруза для хомяков и для попугаев
Ответить
Константин великий, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Маємо надію, що вашим вихованцям сподобався подарунок! 💕
Ответить
Забрала ще одну іграшку для кота. Тепер він має власний "котячий центр розваг". 🐱
Ответить
Vika Nikitenko, дякуємо за відгук. Раді знати, що у вашого хвостика є власний "котячий центр розваг", все аби мурчик не сумував! 🤗
Ответить
Обожаю, всегда скидки, доставка уклоном под двери, еще и бесплатная. Мне очень удобно. На черную пятницу были супер хорошие скидки. Менеджеры и персонал все объяснят.
За что огромное спасибо ❤️
Ответить
Кристина Воронина, чорна п'ятниця видалась насиченою, та ми раді знати, що змогли виправдати ваші очікування і подарувати приємні враження від покупок у нас. Попереду ще багато цікавинок, тож будемо раді побалувати вашого хвостика знову!😻
Ответить
Заказывала впервые на черную пятницу, много всего набрала для собаки. Доставка до дверей это конечно то почему хочется продолжать заказывать онлайн. Спасибо вам, до новых заказов!
Ответить
Светлана Демченко, дякуємо, що обрали нас. Ми цінуємо ваш вибір, і обов'язково будемо радувати вас і вашого пухнастика і надалі!💕
Ответить
Рівне Екватор Мастерзоо
Дівчата там молодці, завжди привітні.
Знають що порадити, ходимо туди .
Ответить
Шахно Юлія, раді знати, що наші колеги дарують вам гарний настрій. Обов'язково поділимось вашим відгуком, щоб надихнути їх на ще кращий сервіс! 🤗
Ответить
Я постійна клієнтка цього магазину, і на відміну від магазину в ТЦ Клас (Гагаріна; дівчатка завжди раді допомогти) сервісом у ТЦ Nikolsky я розчарована!!! Спитала у консультантки про наявність товару. У відповідь отримала невдоволене обличчя, заведені очі під лоба.
Вже після цієї «вистави» вона вирішила показати те, що потрібно…

Ответить
Анастасія Лантінова, нам прикро, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Могли б ви детальніше написати дату та час вашого візиту, щоб ми могли пропрацювати цю ситуацію з нашими колегами і поліпшити наш сервіс. Будемо вдячні за додаткову інформацію!
Ответить
Анастасія Лантінова, дякуємо за додаткову інформацію. Адміністрація магазину обов'язково проведе бесіду з нашими колегами, щоб запобігти подібним випадкам у майбутньому. Вдячні, що ви залишаєте свої відгуки і допомагаєте нам ставати кращими!🙏
Ответить
Покупали своей собачке комбинезон! Очень довольны работой магазина: вежливое общение , быстрая отправка заказа😍! Очень прикольная упаковка: " передать лично в лапы"🤣🥰
Ответить
Яковлева Инга , приємно знати, що вас радує наш сервіс та пакування. Будемо і надалі радувати вас новими креативними ідеями, та якісним обслуговуванням! 🤗
Ответить
Хочу подякувати дівчатам магазину, що розташований в трц Нікольський, м.Харків! Дуже приємне обслуговування, уважні, тактовні, доброзичливі, з почуттям гумору) Нехай вам все вдасться! Дякую 💚
Ответить
Смельницька Зоя, нам дуже приємно отримувати такі теплі відгуки. Ми обов'язково поділимось з нашими колегами вашими словами вдячності. Впевнені вони будуть раді знати, що їх роботу відзначають та помічають. До нових зустрічей! 💕
Ответить
Замовлення № 456202. Вчора замовив, оплатив, сьогодні отримав. Ще й з смаколиками для песика :) Дякую!!!
Ответить
Бойко, дякуємо за зворотний зв'язок. Залюбки будемо радувати вас і вашого хвостика і надалі! 🤗
Ответить
Замовила товар з уцінкою, доставка "самовівіз з магазину". Сума замовлення 390 грн.
Попросила дитину забрати товар, яка по факту заплатила 463 грн. Як виявилося, видали без уцінки. І ніхто не попередив, в особистому кабінеті все без змін -390 грн.
Товар з уцінки можна придбати тільки з доставкою Новою поштою(даний ярлик вказаний на фото, я не помітила), проте при оформленні замовлення, программа на вибір пропонує різні види доставки. І про те , що по факту прийшов товар іншої вартості , вы дізнаєтесь уже в магазині. Запропонували повернути товар , зробити переземовлення. Але хто ж буде цим займатись за 60 грн. Трошки доробити систему потрібно для неуважних клієнтів, бо неприємний осад залишається
Ответить
Нидзельская Светлана, ми також засмучені, що вам не вдалось придбати товар з уцінкою. Поки технічно ми не маємо змоги заблокувати функцію "Самовивіз", та ми обов'язково розглянемо інші можливості, щоб коректніше реалізовувати подібні пропозиції. Нам дійсно дуже прикро, що ця покупка викликала неприємні враження у вас. Нашою командою буде докладено ще більше зусиль, щоб покращувати наш сервіс. Дякуємо, що вказуєте на наші зони розвитку, адже це допомагає нам ставати кращими! 🙏
Ответить
Замовив новий лежак для песика. Тепер він лежить там, як король, дякую вам, якість на висоті. Я та мій пес задоволені)
Ответить
Николай Резник, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Нехай лежак оберігає сон та відпочинок вашого хвостика! 💕
Ответить
Дуже розчарована сервісом магазину за адресою м. Вишгород вул. шкільна 73б жк Бориса Глібського.
У 2022 році я неймовірно закохалася в бірюзовий комбенізон на зиму для свого песика. Але, нажаль, не змогла його в той час купити, тому в цьому році я вже знала, що хочу придбати. Заздалегідь обрали розмір і домовилася з дівчинкою консультанткою, що 1-го грудня я прийду і придбаю його. Вона мене запевнила що наш комбез буде чекати нас на складі. В результаті прийшовши сьогодні до магазину я почула від неї що більше комбенізонів немає і скоріше за все більше не буде. Я дуже розчарована та більше не хочу мати справ з цим магазином. Навіщо було обіцяти, якщо їй було всеодно кому його продати.
Імʼя дівчини з якою сталася така неприємна ситуація- Татʼяна.
Ответить
Огінська Катерина Владиславівна, ситуація дійсно неприємна, і нам прикро, що так сталось. Ми зв'язались і колегами з магазину, і вони приносять свої щирі вибачення, за це непорозуміння. Оскільки ви приміряли комбінезон червоного кольору, то колеги дійсно мали знайти та замовити комбінезон під вас у бірюзовому кольорі. Вони доклали усіх зусиль, щоб знайти його для вас, та у пік прохолодного сезону, їх розкупили, і найближчим часом дійсно вже не буде в асортименті. Та все ж цей комбінезон у червоному кольорі сьогодні має приїхати в цей магазин, і колеги залюбки відкладуть його для вас, якщо це ще актуально. Катерино, ми все ж сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю. Та маємо надію, що вашому хвостику підійде і червоний колір комбінезона, в якому йому буде тепло та комфортно! 🙏
Ответить
Я з великим задоволенням хочу поділитися своїм відгуком про Магазин "МайстерЗоо" на вулиці Велика Житомирська 40 у Києві та висловити подяку продавцю Глібу за його професіоналізм та відмінне обслуговування. Знайомі з Глібом уже не перший місяць, починаючи з його роботи у магазині "Ультрамаркет". Тепер, перейшовши на Велику Житомирську 40, Гліб продовжує вражати своїм професіоналізмом та турботою про клієнтів. Останній візит до магазину підтвердив, наскільки Гліб добре розуміється на своїй справі. Він завжди готовий допомогти з вибором кормів та аксесуарів для моєї собаки. Його знання асортименту магазину та рекомендації щодо догляду за тваринами завжди дуже корисні. Нам завжди приємно, що Гліб завжди знаходить час, щоб поцікавитись, як у нас справи, та запропонувати найкращі продукти для нашого улюбленця. Він завжди пропонує лише якісний корм! Після переходу на рекомендований їм корм, я помітила поліпшення здоров'я моєї собаки. Вона стала активнішою, її шерсть стала блискучою, і проблем із травленням більше не виникає. Я і моя собака задоволені послугами та рекомендаціями, які надає Гліб у магазині "МайстерЗоо". Завдяки його професіоналізму та турботі, я можу бути впевнена в тому, що я роблю найкращий вибір для свого вірного друга.
Крім того, Гліб виявляє високий рівень ввічливості та уважності до клієнтів. Він завжди готовий відповісти на мої запитання та дати пораду та запропонувати найкращі рішення. Я відчуваю, що він справді зацікавлений у тому, щоб моєму собаці було комфортно та добре. Його дружелюбне ставлення та рівень обслуговування змушують мене повертатися до магазину "МайстерЗоо" знову і знову. Дякую, Глібе, за вашу відданість та компетентність! Ваш професіоналізм та увага до деталей роблять наші походи до магазину особливо приємними. Я завжди залишаюся задоволеним своїми покупками та рекомендую цей магазин усім знайомим власникам тварин.

Ответить
Volchenko Roxolana , як же приємно отримувати такі відгуки, і знати, що в нашій команді працюють такі люди. З щирою посмішкою, та теплими відчуттями ми поділимось вашими словами з нашим колегою Глібом. Впевнені, що ваші слова надихнуть його та порадують. До нових зустрічей! 💕🤗
Ответить
Дякую за обслуговування и подарунок я ваш клиент!!!
Ответить
Оля Шилова, завжди раді спакувати вам посилочку. Нехай хвостику смакує! 🤗
Ответить
Купила в магазині 2 равликів. 1 мертвий 1 з пошкодженим панцирем. Було б добре купувати хоча б всіх живих.
Ответить
Юлия Литвишко, добрий день! Нам прикро, що у вас була така ситуація із равликами. Могли б ви доповнити ваш відгук, та написати в якому магазині, дату і приблизний час вашого візиту, та яких саме равликів ви купували. Ця інформація допоможе нам розв'язати цю ситуацію найкращим чином, та надати вам змістовний зворотний зв'язок. Будемо чекати на додаткову інформацію, адже ми прагнемо покращувати наш сервіс! 🙏
Ответить
Здравствуйте, купили 19.09.2023 место для собак: Askold 5, за 2346 минус скидка, это безобразие, он весь разошёлся и швы и ткань, собаки спокойные ногти стрижены, отнесли в мастерскую там его открыли а из него сыпется труха!!!!! Ткань просто лезет и изнутри и снаружи! У меня двое детей в доме! Где и кто такое делает?! Очиститель воздуха возле него постоянно показывает аллергены, стирать невозможно, его потом очень сложно собрать! Ткань просто тряпка которая лезет по швам, даже сторона которая лежит на полу вся полезла! А у нас ламинат! Я постоянный клиент много лет но это просто шокирует как можно такое продавать?! И что мне делать?! Он что одноразовый?400 грн отдали швее чтоб как-то хоть послужил но бес толку он просто разразится и изнутри обсыпается труха! Как это можно?! А как же вообще права потребителя? Вы смотрите что берёте на реализацию?!живу рядом с вашим магазином могу зайти показать вам пусть администратор посмотрит
Ответить
Диана Муратова, добрий день! Нам дуже прикро, що лежак не виправдав ваших очікувань. Для того, щоб ми могли сформувати запит на виробництво, могли б ви доповнити ваш відгук фото лежака, та додатково написати як саме ви прали лежак. Ця інформація допоможе конструктивно розібрати ситуацію, і надати вам належний зворотний зв'язок. Будемо вдячні за додаткову інформацію, яку ви можете надіслати на нашу електронну пошту: [email protected]

Ответить
Конечно отошлю и фото и всё что нужно а вообще его надо на экспертизу отдать это что за ткань такая страшная вся разлезлась и пластик сыпется а потом аллергия у детей у животных и вообще это что покупка на пару месяцев?! Лишь бы продать?
Ответить
Дякуємо за додаткову інформацію, та фото лежака. Ми вже передали ваше звернення виробнику, та очікуємо на відповідь. Як тільки ми отримаємо зворотний зв'язок, наш менеджер зв'яжеться з вами за допомогою електронної пошти або зателефонує. Бажаємо вам мирного та продуктивного дня! 🙏
Ответить
Замовила ошийник для котика. Він так гідно носить його, що сусідський кіт мабуть почав заздрити стилю! 😸
Ответить
Юлія Андріївна, ми вдячні вам за такий милий відгук. Нехай котик красується і носить із задоволенням новий ошийник!💕
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх