Закажи первым эксклюзивные видеокамеры Petcube Play 2 и Petcube Cam 360!
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
833 отзыва
Сортировка:
Отримав своє замовлення дуже швидко, все якісно запаковано. Консультанти підібрали товари для мого акваріума, дякую за допомогу!
Ответить
Андрієнко Сергій, вдячні за ваш відгук. Раді знати, що ви задоволені покупкою у нас. 💕
Ответить
Андрієнко Сергій, Дякуємо за ваш чудовий відгук! Ми дуже раді, що ви задоволені нашими послугами. Ваші рекомендації друзям — це найбільший комплімент для нас. Завжди раді бачити вас у MasterZoo! 🐾
Ответить
немає зібраності,хотіли зробити повернення, а коробку викинули , без документа неможливо зробити,роздратували до жаху.
Ответить
Софія Романівна, приносимо свої щирі вибачення за дезінформацію стосовно повернення. З нашою колегою вже проведено бесіду, та додатково наголошено про правила повернення товару, який не був у використанні. Ми обов'язково докладемо ще більше зусиль, щоб подібне не повторювалось. Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю.🙏
Ответить
Почему исчез в продаже корм для канареек фирмы Vitakraft? Нет ни в одном магазине Бучи,Ирпеня.В ТЦ Лавина тоже нет.Хотя вы являетесь официальным представителем Vitakraft.Когда появится корм в магазинах?
Ответить
Екатерина , вітаємо. Виробником даного корму є Німеччина, тому логістика цих кормів пролягає через Польщу. У зв'язку із нестабільною ситуацією на кордоні, ми не можемо прогнозувати терміни поставок. На нашому складі є невелика кількість даного корму, який ви можете замовити доставкою на відділення пошти. Як тільки ми отримаємо ці корми у достатній кількості, щоб закрити потреби усіх наших фізичних магазинів, він обов'язково з'явиться в асортименті зручних для вас магазинів.
Ответить
Можно мне перебросить корм на ваш магазин в Буче или Ирпене?
Ответить
Екатерина, нам прикро, та у нас немає переміщень між магазинами, та складом і магазинами. Доставка можлива лише через поштового перевізника. Це пов'язано із обмеженими технічними можливостями та обліком товарів. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них. 💕
Ответить
Привіт! Хочу поділитись з вами враженнями від покупки нових аксесуарів для моєї собаки. Замовила стильний ошийник та повідок. Вони чудово виглядають і якісно зроблені. Доставка швидка, а оформлення замовлення зайняло в мене пару кліків! Рекомендую!
Ответить
Вікторія Іваненко, вдячні, що ви знайшли час поділитися своїм досвідом покупки у нас. Раді, що все пройшло швидко та якісно. Будемо чекати на нові замовлення.💕
Ответить
Дуже багато разів здійснювала покупки в магазині ТЦ «Проспект», проспект 200-річчя Кривого Рогу, 24, Кривий Ріг, і неодноразово обслуговувала консультант Юлія з таким виразом обличчя ніби я прийшла до неї додому без запрошення 😑
Ответить
Бірд Аліса, нам дійсно дуже прикро, що візити в наш магазин вас засмучують. За вашими зауваженнями ми обов'язково проведемо бесіду із нашою колегою, щоб вона була лояльна та клієнтоорієнтована до наших відвідувачів. Щиро сподіваємось, що наступні візити будуть набагато приємніші. Дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. 🙏
Ответить
Все як завжди на високому рівні обслуговування, успіхів вам у вашій праці 🌺🌺🌺
Ответить
Копров Андрей, дякуємо, що обираєте MasterZoo! Робимо все, щоб ви та ваші маленькі особистості отримували максимальне задоволення від покупок в нашому магазині 😊
Ответить
Дякую за швидку доставку та приємні знижки до дня народження хвостика!
Все передали особисто в лапи :)
Ответить
Юлія , дякуємо за високу оцінку, будемо радувати вас і надалі!🥰
Ответить
Покупаю корм для своей собаки только здесь. Качество всегда на высоте, а цены приятно удивляют! Спасибо за отличный сервис и оперативную доставку! Всё нравится, до новых встреч!
Ответить
Дуже, дуже швидко зібрали замовлення (не пройшов і час(година) як прийшла вже накладна, а зранку мій пЄсик, вже нямав смакоту.
Дуже дякуємо!!!🤗🤗🤗

Ответить
Денис , дякуємо вам за відгук та високу оцінку! Дуже приємно отримувати такі відгуки від задоволених клієнтів, тож нехай смакує з користю та обов’язково замовляйте ще 😊
Ответить
Не первый раз заказываю котикам корм и препараты от паразитов. Очень благодарна коллективу за четкую работу. Оперативно в чате ответили на все вопросы и отправили посылку .
Ответить
Мельник Инна , вдячні за вашу довіру. Залюбки будемо радувати вас та ваших хвостиків і надалі. 💕
Ответить
Останнім часом переглядаю ваші новинки, з'являються дуже класні іграшки для собак. Замовила для своєї Hunter Barry, вони тепер разом та виглядають дуже кумендно коли моє цуценя бігає в зубах із своєю новинкою. Вони тепер нерозлучні.
Ответить
Katrina, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Веселих та кмітливих ігор вашому хвостику. 😊
Ответить
MasterZoo, дякую, обожнюю ваш магазинчик, гарного вам дня)
Ответить
Моя собака - моє все, тому я завжди шукаю для нього тільки найкраще. Сьогодні я вибрала новий ошийник та повідок у зоомагазині. Не знаю чому але мені приносить велике задоволення піклуватись про мою маленьку хмаринку. Подобається що у вас дуже великий асортимент та можно обрати будь-що на свій смак.

Ответить
Віта, це чудово, що у вашої хмаринки є така любляча та чудова людина, яка піклується про неї. Для нас честь бути корисними для вас, та надавати якісний сервіс та товари. Залюбки будемо чекати на нові зустрічі. 💕
Ответить
Продали сьогодні у вашому магазині в Калуші памперси для сук(при тому, що я казала для кобеля) Я в цьому не компетентна і відповідно повірила продавцю. Прийшла додому, а йому взагалі не налазить!По штучно немає ,пачка 300 грн! Зразу прийшла обміняти,мало того,що вона натягала на нього цей підгузок ще й відмовила в обміні (хоча сама мені порадила не то!) І я так зрозуміла вона поняття немає для кого які підгузки. Чому за її некомпетентність я маю платити свої кошти!!!!куди мені ті підгузки дівати?!!!!!
Ответить
Ірина, щиро приносимо свої вибачення за ситуацію яка склалась у нашому магазині. Звісно, оскільки помилка була з боку нашого консультанта, то ви можете підійти в магазин та здійснити обмін, або повернення товару. Адміністратор магазину проінформована, та обов'язково проведе бесіду з нашою колегою, щоб подібні ситуації не повторювались. Щиро сподіваємось, що наступні візити будуть приємніші, адже ми докладемо ще більше зусиль, щоб поліпшити наш сервіс. 🙏
Ответить
Дякую за оперативність,проблему було вирішено швидко та без нюансів. Все ж якби були памперси поштучно я думаю таких проблем не було б ) Але це суто моя думка)
Ответить
Ірина, дякуємо за зворотний зв'язок. Ваша пропозиція є доцільною, і ми обов'язково її розглянемо. Раді знати, що питання вирішено. та маємо надію, що надалі ваші візити будуть приносити лише позитивні враження. 💕
Ответить
Не планируете добавить на сайт в каталог животных которые можно купить в ваших магазинах? Я думаю будет интересно и полезно наблюдать за тем где и каких животных можно приобрести.
Ответить
Авраменко Виктория, вітаємо. На жаль, поки що з технічних причин ми не маємо змоги додати таку функцію, ти ми звичайно розглянемо таку можливість у майбутньому. Поки ви завжди можете написати у наші чати, або набрати гарячу лінію, де наші колеги залюбки повідомлять вам в яких магазинах є тваринка яка вас цікавить. 😊
Ответить
Неможливо скористатися наданною 20% знижкою до дня народження моєї улюбленеці бо на її улюблений корм зараз і так є 15% знижки. Нажаль якісь дурноваті знижки
Ответить
Аля, нам дуже прикро, що на улюблений корм вашої вихованиці зараз менша знижка ніж до її дня народження. Наша система дійсно працює так, що додаткові знижки не розповсюджуються на акційні товари. Ми щиро сподіваємось, що ви підібрали вашій улюблениці і інші корисні товари, на які знижка спрацювала. Вітаємо вашу вихованицю, та бажаємо миру та муркотячого щастя. 💕
Ответить
Дуже не задоволена, кролик вмер через три дні. Директор ні нащо не погоджувалася обвинувачувала мене і ображала.
Ответить
Ангеліна Дроздек, це дуже серйозна ситуація, і я дуже шкодую, що ви зіткнулися з таким досвідом. Перш за все, мої щирі співчуття з приводу втрати вашого кролика. Щодо ваших неприємностей з адміністратором магазину, це зовсім не відповідає стандартам клієнтського обслуговування, саме тому нам нам потрібна детальніша інформація, щоб розібратися у ситуації, що відбулася. Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номером 0 800 212 002 чи напишіть на електронну пошту [email protected]. Також ви можете надати нам ваші контакти і ми самостійно з вами зв'яжемося у зручний для вас час. Ми зробимо все можливе, щоб з'ясувати що відбулося та надати вам максимально якісний сервіс 💜
Ответить
На днях отримала іграшку для собаки Trixie пінгвін. Не очікувала що вона буде такою милою та кумедною, ще в описі сказано що вона виготовлена з переробнених матеріалів. Тепер мій песик має свого маленького пухнастика)

Ответить
Bashilina Lilia, Як чудово бачити ваші враження! Ми раді, що іграшка виявилася такою цікавою для улюбленця! Ваш песик, безперечно, заслуговує на свого маленького пухнастика! Дякуємо за ваш відгук! 🐾
Ответить
Дякую вашим консультантам у трц Gagarinn-Plaza. Порадили як правильно переводити кота на інший корм щоб уникнути стресу для тваринки та допомогли обрати сам корм.
Ответить
Юлианна Брикс, впевнені, що наші колеги були раді вам допомогти. Дякуємо, що залишаєте відгуки, та відмічаєте наш сервіс.😊
Ответить
Не дослідила, що занадто мало корму для кошеняти задля лагідного переведення на корм для стерилізованих котів. Шукала варіанти, і ваш магазин забезпечив найшвидшу доставку, аніж я розраховувати могла. Ще й менеджер телефонувала, шо за годину не встигають, хоч це не було критично, просто корм. Але все одно доставили через годину. Дякую) жалкую, що не можно додати фото на фоні доставленого.
Ответить
Світлана Петраковська, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями від покупки у нас. Ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб дарувати приємні враження і нам дуже приємно, що ви помічаєте та відзначаєте це. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 💕
Ответить
Завжди вважав цей магазин гарним. Але ж! 01.05.24 р. придбав у магазині за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 185 інфрачевону лампу Trixie 35 W E27 для тераріуму. Ціна зі знижкою 456 грн. Пропрацювала 1 день. 02.05.24 р. зі спокійною душею відправився до магазина для заміни по гарантії. Продавці віднеслися з розумінням, але сказали, що необхідно зателефонувати до відділу рекламацій для уточнення процедури заміни. А вже там сказали: «При купівлі перевіряли працездатність? До побачення! Лампи не підлягають обміну.» Довелося купувати ще одну. Хотілося б відмітити, що світлотехнічні прилади не належать до товарів, що не підлягають обміну, а згідно ч. 5 ст. 7 Закону України Про захист прав споживачів стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. Але ж в Мастер Зоо вважають не так. І справа навіть не в грошах, а в тому, що дурять. Цікаво буде почути думку Держпродспоживслужби з цього питання. Дякую за гарне обслуговування! Не жарт. Обслуговування насправді гарне
Ответить
Закладной Віталій, нам прикро, що лампа, яку ви придбали у нас, пропрацювала лише добу. На лампи гарантія від виробника не розповсюджується. Такі товари не ремонтуються, оскільки лампи рахуються як розхідний матеріал для світильників, плафонів тощо. Додаткову інформацію стосовно цієї ситуації ми надіслали вам на електронну пошту, просимо ознайомитися та надати нам зворотний зв’язок. Дякуємо за відгук!
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх