до -10% всем зарегистрированным покупателям
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
213 отзыва
Сортировка:
Замовляв клітку, корм і декілька іграшок, не дуже ретельно оглянув клітку при отриманні, вдома глянув - декілька дефектів на клітці, а саме вигнутий метал.
Ответить
Ярослав Махенько, Добрий день! Для вирішення цього питання ви можете звернутись до магазину, де забирали товари. Повернення або заміна можливі, якщо товар має товарний вигляд, проте наші колеги спробують вам допомогти, оглянуть клітку і приймуть рішення щодо подальших дій.
Ответить
Здравствуйте, заказываю второй раз посылку по эскспрес доставке день в день и хочу пожаловаться на курьера, там пара, адрес постоянно найти не могут, едут на другой номер когда указан другой, очень долго доставляют.
Магазин хороший, курьеры -
Ответить
Мария Анатольевна, добрий день! За вашим зверненням буде проведена перевірка і докладені усі зусилля, щоб запобігати подібним випадкам у майбутньому. З усіма кур'єрами буде проведена бесіда, щоб оптимізувати і покращити їхню роботу. Дякуємо, що залишаєте свої відгуки, адже вони дійсно допомагають нам ставати кращими. Маємо надію, що наступна покупка принесе вам лише позитивні враження!
Ответить
Замовляла корм, вкусняхи і шампунь для кішки.
Замовлення було оброблено і відправлено мега швидко, упоковано надійно, доставка безкоштовна, терміни придатності хороші, ціни не завищені.
Залишилась задоволеною
Ответить
Аліна Глухенька, нам дуже приємно знати, що ми змогли подарувати вам хоч трохи приємних вражень. Із задоволенням будемо радувати вас і надалі!
Ответить
Зоомагазин в Харькове в супермаркете ,,Класс,, просто ужас купила дочке долгожданную морскую свинку 20 января. Два дня не ел вет врач сказал что это нормально она привыкает. На третий день начала падать на бок и трести лапками. Сегодня после ночи состояние ухудшилось. Всё что надо для свинки я покупала в этом магазине. Как так можно халатно относится к своей работе. Я ещё подумала что они так обрадовались когда я её купила. Ребенок теперь над ней рыдает. Спасибо вам за мечту. Ужас как так можно
Ответить
Добрий день!
Нам дуже прикро, що свинка захворіла, вона пробула 23 дні в магазині перед продажем і не мала ніяких ознак хвороби.
Персонал магазину дуже старанно доглядає за тваринами.
Тварини замовляються в обмеженій кількості та проходять огляд спеціалістами по тваринах перед відправкою
в магазин.
Морська свинка приїхала в магазин 29.12
Увесь цей час ніяких натяків на хворобу чи проблеми зі здоров’ям не виникало.
У раціоні свинки були якісні корми, овочі та проводилося регулярне прибирання у вольєрі.
При покупці, сподіваємося, що ви побачили картину якісного утримання тварини.
Також при вашій присутності свинку дістали з вольєра і показали, що тварина - нормальної кондиції, без ознак хвороби, дуже активна.
Колеги дійсно радіють, коли тваринок забирають нові господарі, адже у такий складний для нас всіх час люди цікавляться тваринками і нам вдається знайти хорошу сім'ю для тварин, за якими ми доглядаємо.
Дуже вдячні вам, що при виникненні перших ознак хвороби, ви звернулися до ветеринарного спеціаліста, а не чекали покращення стану гризуна, ветеринар підтвердив, що у тварини стався стрес, тому вона не їсть.
На жаль, морські свинки чутливі до абсолютно всього, що їх оточує: нові звуки, запахи, нові умови утримання, транспортування, все це може викликати занепокоєння і стрес. Зорієнтуйте, будь ласка, як вона почувається зараз? Чи
звернулися ви до ветеринара повторно? Чи є лікування та рекомендації?

Дякуємо за зворотний зв'язок та чекаємо на відповідь.
Ответить
Доброго дня. Скажіть будь ласка у вас у магазині на великій Васильківській є їжачки?
Ответить
Софія, добрий день! Їжачків поки немає в наявності у наших магазинах. Сподіваємось як тільки потеплішає, наш асортимент тваринок розшириться!
Ответить
Замовляла корм та смаколики для собачки, доставили дуже швидко, замовлення отримала після обіду, працівники завжди раді допомагати, приємні, ввічливі та кваліфіковані!
Ответить
Ревежак, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми завжди раді дарувати приємні враження. Будемо чекати на нові зустрічі! 😊
Ответить
Що робити коли шиншила риється в сіні?
Ответить
Стик Марта, добрий день! Як варіант замінити різновид сіна на інше, і покласти його до сінниці, так буде гігієнічніше та корисніше для улюбленця
По друге, вони можуть так гратися, зариватися та ритися у сіні або наповнювачі. Можливо потрібно поставити ванночку з піском, щоб шиншила покупалась у пісочку, адже це їх природний спосіб чистити шубку!
Ответить
Большое спасибо, котики очень довольные, лопают в обе щеки!
Будем покупать ещё!
Ответить
Светлана, дякуємо за відгук. Нехай вашим котикам смакує, а ми будемо радувати вас і надалі! 😊
Ответить
Охранник тц Лавина в Сумах не пустил с собакой в ваш зоомагазин (собака среднего размера), хотя после нас зашли со шпицем и им ничего не сказали
Что это за дискриминация?
Хотела собаке подобрать одежду на зиму, но пришлось идти в другой зоомагазин,
Ответить
Васильева Анастасия , нам прикро, що охорона торговельного центру себе так повела щодо вас. Ми передали ваше звернення до адміністрації даного ТЦ, і вони повідомили, що у майбутньому будуть пускати клієнтів з тваринами, якщо вони прямують до нашого магазину. Сподіваємось незабаром побачити вас із улюбленцем у нашому магазині!
Ответить
Здравствуйте! Пришел мой заказ сегодня, был не до конца закрыт! Содержимое вылилось! Очень неприятно…
Ответить
Задорожнюк, добрий день! Нам прикро, що товар прийшов до вас у не належному стані. Підкажіть, будь ласка, чи перевіряли ви цілісність пакунка на пошті? Інколи при транспортуванні товар може пошкодитись, тому при формуванні посилки, ми страхуємо товар на його повну вартість, і якщо він приходить пошкоджений, ми рекомендуємо одразу звертатись до адміністрації пошти, щоб вони компенсували цю суму, оскільки товар пакується у товарному стані!
Ответить
Дякую колективу магазину, що у Вишгороді🫶
Добрі й позитивні😊
Пам’ятають усе про тваринок клієнта, запам’ятовують усі деталі😇
Завжди приємно заходити і щось купувати 🥰
Ответить
Коваленко Тетяна, нам дуже приємно читати такі відгуки. Ми дійсно цінуємо кожного клієнта і їх улюбленців, тому докладаємо максимально зусиль, щоб дарувати лише приємні враження. Дякуємо, що помічаєте і відзначаєте! 😊
Ответить
Великолепный магазин, с хорошими ценами, быстрой, точной и надёжной доставкой и с очень приятными и отзывчивыми продавцами во всех магазинах Харькова, куда бы я не заходила.
Ответить
Оксана Юрьевна, дякуємо за такі теплі слова. Нам дуже приємно знати, що ви задоволені покупками у нашій мережі. Такі відгуки, надихають працювати ще краще! 😊
Ответить
ОГРОМНОЕ СПАСИБО ЗА ВСЁ!!!
ДАЖЕ МОИ РЫБКИ ПОЛУЧИЛИ ПОДАРКИ К НОВОМУ ГОДУ!!!
УПАКОВАНО ВСЁ БЫЛО ОТЛИЧНО!!! ДАЖЕ ПРАЗДНИЧНО!!!
ТОВАР (МОЙ ЗАКАЗ) СООТВЕТСТВУЕТ ФОТО НА САЙТЕ. ДОСТАВКА ОЧЕНЬ БЫСТРАЯ!!!
РЕБЯТА ВЫ ЛУЧШИЕ!!!
С НАСТУПАЮЩИМ НОВЫМ ГОДОМ!!!

Ответить
Соколова Евгения, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми щиро раді знати, що ви задоволені покупками у нас, і вони дарують вам приємні враження. Наша команда також вітає вас із Новим Роком, ми обов'язково будемо радувати вас і надалі! 😊
Ответить
Є клієнтом магазину в м. Бориспвль. Прекрасний магазин , кваліфіковані та приємні консультанти!!! Завжди професійний підхід!!! Як приємний бонус, додаткова знижка для військових!
Ответить
Зайчук Наталія, ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб дарувати нашим клієнтам приємні враження. Дякуємо, що помічаєте і відзначаєте це, і ми обов'язково передамо ваш відгук нашим колегам з магазину у м. Бориспіль! Все буде Україна 💛💙
Ответить
Большое спасибо за товар. Товар шикарный. В получении товара была заминка, но очень помогла работник «горячая линия» Алина. СПАСИБО.
Ответить
Рева Валентина, дякуємо, за відгук. Нам дуже приємно отримувати такі відгуки, адже ми дійсно стараємось дарувати якомога більше приємних вражень. Ваші слова вдячності ми обов'язково передамо нашій колезі, їй буде дуже приємно! 😊
Ответить
Перший раз зробила замовлення в магазині.Всим задоволена.Гарний асортимент.Швидка доставка.Мої хвостики щасливі.
Ответить
Тютюнник Оксана, дякуємо за відгук. Якщо ви і ваші хвостики задоволені, тоді ми рухаємось у вірному напрямку. Такі відгуки найкраща подяка за нашу роботу. Будемо раді дарувати вам приємні враження і надалі! 😊
Ответить
Шкода, що не коректно працює сайт. Поки на сайті відображався статус замовлення"в обробці", товар прийшов на магазин і його там продали. Втратила час і гарний настрій.
Ответить
Ольго, нам прикро, що наш сайт не виправдав ваших очікувань. З технічних причин статус замовлення в особистому кабінеті не змінюється, саме тому, для сповіщення про замовлення ми використовуємо СМС повідомлення. Якщо клієнт не приходить за замовленням впродовж трьох днів, то воно розформовується. Оскільки у вашому замовленні стояв статус "не дзвонити", наші менеджери надсилали СМС сповіщення. Ольго, ми щиро сподіваємось, що ви дасте нам другий шанс, і ми зможемо подарувати вам трохи приємних вражень. Дякуємо, що залишаєте зворотний зв'язок!
Ответить
Вже вдруге замовляю смаколики для моїх хвостатих домашніх мешканців))) Дуже швидка доставка, гарні ціни, величезний асортимент. Я дуже задоволена. Дякую!!!
Ответить
Яна Слатвинська, ми щиро раді знати, що ви і ваші хвостики задоволені смаколиками. Завжди раді дарувати вам приємні враження! 😊
Ответить
Приємна ціна, швидко відправили товар, дуже великий плюс в тому що доставка безкоштовна, дякую
Ответить
Доброго дня
Коли робила замовлення звернула увагу на те що доставка додому безкоштовна( навіть скрін зробила і відправила для чоловіка, так як він зараз на війні, а я одна з маленькою дитиною дома, і можливості
нема ходити по посилки). Приходе повідомлення з нової пошти що доставка 122 грн, як так? Навіщо на сайті вказувати що це безкоштовно ?
Ответить
Яна Сергіївна, добрий день! Можемо запевнити вас, що посилка повністю сплачена нами, іноді з технічних причин клієнтам приходять подібні повідомлення, проте якщо ви перейдете до повної інформації у вашому додатку, то побачите, що посилка сплачена. Якщо у вас немає додатку, то ви можете набрати гарячу лінію Нової Пошти і уточнити цю інформацію. Нам прикро, що у вас склались такі враження про нашу компанію, та сподіваємось, що як тільки ви отримаєте посилку, і ваш улюбленець зможе поласувати улюбленим кормом, вона зміниться в кращу сторону, адже ми дійсно піклуємось про клієнтів та їх улюбленців. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви можете звернутись на нашу гарячу лінію, і ми залюбки надамо на них відповіді!
Ответить
Яна Сергіївна, дякуємо вам за зворотний зв'язок. Для нас важлива ваша думка, та враження які ви отримуєте під час покупок на нашому сайті. Ми щиро раді, що питання з посилкою вирішилось, і ви залишились задоволені. Сподіваємось, що ми зможемо дарувати вам і вашому хвостику приємні емоції і надалі! Окрема вдячність від усієї нашої команди вашому чоловіку та вашій сім'ї, за змогу працювати і піклуватись про наших клієнтів! 🙏
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх