Святкуй! Донать! Вигравай! 🎂🎉
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
807 отзывов
Сортировка:
Хороший магазин, добрые продавец Наталия , очень хорошое обслуживание , милый добрый коллектив , всем рекомендую 💕
Ответить
Анастасия, доброго дня, дуже приємно! Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову😊
До зустрічі в MasterZoo!💜💚
Ответить
Замовляю онлайн вже не вперше. Вражає ваша упаковка товару та швидка доставка до дверей. Можу вам тільки подякувати, до нових замовлень!
Ответить
Natali, дякуємо за ваш теплий відгук. Раді знати, що ви задоволені покупкою у нас. Будемо чекати на нові замовлення. 😊
Ответить
Продавці обманюють покупців що до акцій
Ответить
Ірина, добрий день! Нам дуже прикро, що наші колеги засмутили вас некоректною інформацією. Підкажіть, будь ласка, де саме відбувалась комунікація із нашими колегами, в інтернет-магазині чи у фізичному? Якщо у фізичному, то могли б ви вказати місто та адресу магазину, і час вашого візиту, щоб ми могли розібрати ваші зауваження із нашими колегами. Ця інформація допоможе нам поліпшити обслуговування і стати кращими. Також, якщо у вас ще залишились запитання стосовно наших акцій або товарів, ми залюбки надамо відповіді на них. Будемо чекати на зворотний зв'язок від вас. 💕
Ответить
72 пауча, різного виду були скидані в велику коробку. Навіщо їх доставати з пакування. Вонии йдуть гпрго запаковані по 4 або по 12 шт. Мені робити більше нічого після роботи, як розбирати їх по видам. Дуже погано.
Ответить
Ломаковська Наталія, нам дуже прикро, що наша доставка вас засмутила. Ми дійсно відправляємо паучі без упаковки від виробника, адже на складі їх перевіряють на цілісність. Звичайно за запитом наших клієнтів ми можемо надсилати в упаковках, проте через них не видно стан усіх паучів. Розуміємо, що на таку кількість паучів, це дійсно може принести певні незручності, і ми обов'язково подумаємо як можна вирішити це питання, щоб нашим клієнтам було зручно та приємно отримувати посилки. Дякуємо, що залишаєте відгуки, адже вони дійсно допомагають нам ставати кращими.
Ответить
Дуже гарно і приємно
Буду ще замовляти
Ответить
Ігор Петрович, ми щиро раді знати, що ви задоволені покупкою. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Ответить
Сьогодні була в магазині, і дівчину продавця вкусила собака, господарь не відрагував на це та пішов з сльакою дуже переживаю за дівчину
Ответить
Оксана, це дійсно дуже прикра і неприємна ситуація. Могли б ви підказати в якому саме магазині це трапилось, щоб ми мали змогу зв'язатись із нашою колегою та перевірити її стан, адже укуси дійсно можуть нести загрозу здоров'ю. Щиро будемо вдячні за доповнення інформації. 💕
Ответить
Одеса Катерининська,22
Ответить
Оксана , дякуємо за вашу турботу про наших колег. Ми зв'язались із нашою колегою Дар'єю, і вона підтвердила, що дана ситуація мала місце бути. Зі слів колеги, укус був не сильний, та до лікаря звичайно звернулась, і виконує усі поради і почуває себе добре. Нам та Дар'ї приємно, що наші клієнти переживають та проявляють турботу, це дійсно дуже цінно. Будемо спостерігати за місцем укусу, щоб все загоювалось як має бути. 💕
Ответить
Привіт всім!
Сьогодні я разом із своєю вірною чіхуашкою Лолою завітала до зоомагазину. Пошукавши ідеальну кісточку для неї, ми відкрили для себе цілий світ корисних речей для наших домашніх улюбленців. Завдяки допомозі персоналу ми вибрали найкращий варіант і вирушили додому з посмішками на обличчі і мордочці. Дякуємо зоомагазину за теплу атмосферу та гарний вибір товарів! 🐾
Ответить
Вікторія, ваш відгук просто чудовий! Ми раді, що ви з Лолою знайшли все необхідне для її щастя у нашому магазині. Ми завжди раді бачити задоволених клієнтів і знаємо, що ваші домашні улюбленці заслуговують на найкраще. Бажаємо вам і Лолі лише радості і здоров'я! 🐾
Ответить
Який жах, замість того,щоб робити щось своє, або ж в асортимент брати українськи бренди, мастер зоо закуповують все с алиекспрессу, так ще деяки товари видають за свої
Ответить
Анно, дякуємо, що знайшли час залишити свій відгук. Іграшки під нашим брендом виробляються в Китаї безпосередньо під наше замовлення, ми цього не приховуємо, і ця інформація є в характеристиках до кожного товару. У нас немає на них патентів, тому виробник залишає за собою право продавати ці іграшки будь-якому іншому реалізатору. Також в нашому асортименті є іграшки і Українського виробника, серед яких ви можете обрати ті, що сподобаються вам та вашому хвостику. Якщо вам буде потрібна допомога у підборі, ми з радістю надамо вам консультацію.💕
Ответить
Дуже задоволена обслуговуванням. Вчора замовила корм своїм котикам, співробітниця магазину зателефонувала, уточнила деталі. Сьогодні зранку замовлення отримала.
Ответить
Людмила Василівна, дякуємо за довіру. Нехай хвостику буде смачно та корисно. 💕
Ответить
Персонал був дуже доброзичливий та допоміг мені з усіма моїми запитаннями про догляд і харчування. Моя шиншилла тепер насолоджується новими придбаннями, і я дуже задоволена покупкою в цьому магазині. Безумовно, звернусь сюди знову, коли знадобиться щось нове для моєї пухнастої подруги!
Ответить
Настя, раді знати, що ви та ваша пухнаста особистість задоволені покупками у нас. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Ответить
Придбавши корм для собаки в зоомагазині, я залишився дуже задоволений якістю продукції та обслуговуванням. Корм має вигідну ціну і відмінний склад, який відповідає потребам мого чотирилапого друга. Крім того, персонал магазину надав мені вичерпну інформацію про склад корму та його властивості. Все це робить наші походи в цей зоомагазин за кормом для собаки приємними та зручними. Я впевнений, що мій улюбленець отримує найкращі продукти для здоров'я і добробуту.
Ответить
Юрий Захватов, дякуємо за такий щирий відгук. Наші колеги дійсно дбають про кожного, тому нам дійсно приємно знати, що ви це помічаєте та відзначаєте. Нехай вашому хвостику смакує корм із задоволенням та користю. 💕
Ответить
Відвідала сьогодні магазин у Черкасах і дуже вдячна продавцю Юля за консультацію! В магазині мені пояснили чим один препарат відрізняється від іншого(окрім ціни), загалом я задоволена консултацією хоч і планувала зайти тільки про обробку від кліщів
Ответить
Чарлі, це чудово, що наші колеги надали вам вичерпну консультацію. З нетерпінням будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Ответить
Відгук стосується консультантів Masterzoo у ТРЦ Retroville!
Я просто в шоці наскільки безвідповідальні консультанти стали у вашому магазині.раніше ми вам довіряли,тепер я вас ненавиджу!вони тільки впарюють те що подорожче,але я поділюся які наслідки мала ця «дорожча» покупка.
В нас з чоловіком екзотична тваринка - еублефар.ми лампи завжди купували в цьому магазині,нам завжди допомогали з вибором,ніколи не було проблем.і в цей раз мій чоловік також прийшов оновити лампу,як завжди довіряв консультантам.по-перше він здивувався що лампи ми раніше купували з цінником десь до 900 грн,ця ж обійшлась нам 1800 +-,точну ціну чоловік не пам‘ятає.він перепитував у дівчини-консультанта не один раз чи підійде ця лампа саме нашій тваринці.вона його запевнила що так і наполягла саме на цьому дорожчому варіанті.ми ніколи не економимо на наших тваринах,тому чоловік звичайно придбав.як результат у тваринки опік шкіри від лампи,50% шкіри тварини обпечено і зараз стає питання ціною в життя.перш за все,ми всі люди і це нормально що консультант може щось не знати про якусь тварину чи про товар,краще отримати честну відповідь від вас що ви не знаєте,ніж просто щось впарити.дякуємо за гіркий досвід.шкода що мінімальна оцінка 1,ви заслуговуєте на 0.
Ответить
Алина Баталина, нам дуже прикро, що лампа яку ви придбали призвела до таких наслідків. Для того, щоб ми мали змогу розібрати цю ситуацію, та перевірити чи коректно надавала наш консультант вам консультацію, ми були б вдячні за додаткову інформацію, таку як дата та час покупки. Додатково були б вдячні за фото чека, або номер телефону за яким ви робили покупку, адже за історією покупок ми також побачимо яку саме лампу ви придбали. Додаткову інформацію можете надіслати на нашу електронну пошту: [email protected]
Бажаємо вашому вихованцю найшвидшого одужання!
Ответить
Алина Баталина, вітаємо. За вашим відгуком, ми опрацювали ситуацію з наявної інформації, та надіслали вам листа на електронну пошту, що ви вказали. Будемо чекати на зворотний зв'язок від вас. Щиро сподіваємось, що ваш вихованець почуває себе вже краще.🙏
Ответить
Замовлення 561410, пів години шукали , з 3 обіцяних оператором позицій, знайшли 1, що в замовлені повинно було бути - розібратись не змогли. Продавці, як з іншої планети, нічого не розуміють, нічого не знають, ні чого не вміють!
Ответить
Serhii Volodimirovich Chornyi, нам дуже прикро, що ця покупка залишила у вас неприємні враження. Попередня інформація стосовно кількості шампунів надавалась згідно з залишками, які було видно в нашій базі, та по факту їх дійсно не було в наявності. На жаль, магазин про це попередив трохи пізніше, ніж з вами спілкувались, через що і сталось це непорозуміння. Ми зробили висновки, та звісно покращимо наше обслуговування та комунікацію між підрозділами, щоб подібні ситуації не виникали у майбутньому. Приносимо свої щирі вибачення за незручності, та щиро сподіваємось, що ви дасте нам ще один шанс, адже для нас вадлива ваша думка. 💕
Ответить
Вітаміни для котів та собак Canina - це справжня знахідка для моїх улюбленців! Я давно шукала ефективний препарат, який би підтримував їхнє здоров'я та був легким у застосуванні. Після рекомендації ветеринара вирішила спробувати Canina, і я з вдячністю визнаю, що це була правильна вибір. Мої коти та собака активніші та жвавіші, шерсть блискуча, а загальний стан здоров'я покращився.
Ответить
Марина Зінковська, вдячні за відгук. Ми раді, що не лише змогли виправдати ваші очікування, а й подарували вам приємні емоції від покупки 😇
Ответить
Швидко зв'язалися ,товар був с наявності,ціна актуальна,персонал ввічливий,товар якісний.
Упаковка дуже мила,а особливо надпис на коробці "передати прямо в лапи"🤗.
Рекомендую!
Ответить
Виздрик Ольга Степанівна, вдячні за відгук. Ми раді, що не лише змогли виправдати ваші очікування, а й подарували вам приємні емоції від покупки. До нових зустрічей!
Ответить
Придбав брелок-адресник Trixie, я почуваю себе спокійніше, знаючи, що моя собака завжди може повернутися додому, якщо загубиться. Цей креативний брелок у формі кістки не лише функціональний, але і стильний аксесуар для мого чотирилапого друга. Проста у використанні річ, яка дозволяє додатково захистити мого улюбленця.
Ответить
Stas Severov, дякуємо за відгук. Для нас дуже важлива ваша думка. Будемо радувати вас і надалі!
Ответить
Ваші працівники найкращі після кожного походу до вас настрій піднімається, (м.Осокорки, тц Новус)
Ответить
Алла, раді знати, що наші колеги дарують вам приємні враження від візитів у наші магазини. Дякуємо, що відзначаєте їх працю. 😊
Ответить
Коли наші чотирилапі друзі потребують нашої уваги, ми обов'язково враховуємо їх потреби. Дякуючи порадам ваших консультів, я знайшла ідеальний корм для своєї собачки. Впевнена, що вона буде в захваті від цього смачного і корисного додатку до свого щоденного раціону!
Ответить
Кристина, дякуємо, що ділитесь своїм досвідом покупки у нас. Для нас дійсно важлива ваша думка, і ми раді знати, що змогли підібрати вашому хвостику смачненький корм. 💕
Ответить
Була у магазині за адресою Лесі українки, 24. Дуже задоволена обслуговуванням Олександра, гарний консультант, допоміг із вибором корму, допоміг донести покупки до машини.
Ответить
Тітаренко Софії, вдячні за ваш відгук. Наші колеги дійсно піклуються про кожного, і приємно, що ви це помічаєте. До нових зустрічей. 😊
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх