Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.2
117 отзывов
Сортировка:
Добрый день!
Прошу отозваться на мой электронный адрес руководителя по развитию сети ( аренда помещений)
Есть очень интересная локация под открытие, которой интересовались ранее
Сейчас готовы ее предложить под Ваш магазин!
Спасибо!
Ответить
Бышенко Наталья , ми вдячні за інтерес до співпраці. Ми передали ваші дані до відповідального підрозділу, вони з вами зв'яжуться на пошту.
Ответить
Не гадав, що так швидко магазин на Калнишевського "перекочує" з улюблених в протилежний. "Набили" клієнтів - підняли ціни, термінал не працює. (((((
Ответить
Дмитро, нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань. Ми обов'язково візьмемо до уваги усі ваші зауваження. Також приносимо свої щирі вибачення, за незручності які виникли через термінал, ми вже працюємо над вирішенням цього питання. Сподіваємось на розуміння і на нові зустрічі.
Ответить
сайт работает не честно, нет полного описания товара, нет производителя товара, есть только зарегестрированный бренд! Где бренд находится я знаю, а кто товар произвел хотелось бы узнать..Консультанты тоже не в курсе что они продают, зачем такие консультанты нужны... На фото сайта один товар, а в реале присылаете другой, а у меня животное его не ест. Мне его самой сьесть?? Я не люблю врунов, поэтому заказывать у вас ничего не буду и ни кому не порекомендую...
Ответить
Косенко Елена, нам шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваше побажання стосовно країни виробника, і додамо цю інформацію до характеристик товару. Опис товару присутній, він знаходиться одразу після інформації про умови доставки. Хотіли б дізнатися більш детальніше стосовно фото товару. Могли б ви поділитися інформацією, який саме товар відрізняється від фото на сайті, щоб ми могли виправити цей недолік, і перевірити чи саме той товар вам надіслали. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими. Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю.
Ответить
Підкажіть будь ласка, чи можно за допомогою вас замовити собачий корм французького виробництва Wellness Core? Мій песик дуже його полюбляє, особливо вологий корм у патчах і взагалі це дуже гарний корм преміум класу, на мій погляд від навіть кращій ніж інші відомі бренди. Але нажаль в Україні неможливо його знайти, тому мені приходиться домовлятися із друзями, щоб корм пересилали мені із закордону.
Я була б Вам дуже вдячна, якщо ви добавите цей корм у свій асортимент. Бо мій песик з'їдає по 3 пачки волого корму у день. Я б замовляла його у вас цілими ящиками.
Ответить
Кругляк Елена, дякуємо за високу оцінку. Ми обов'язково розглянемо ваше побажання і можливість додати цей корм до нашого асортименту!😊
Ответить
Дуже неприємно Мастер Зоо поставився до своїх клієнтів. Щойно хотіли купити дитині папугу в магазині в ТЦ Рівер Молл, підняла дитину щоб вибрати , але нас попросили вийти, бо їм потрібно розбирати коробки з товаром і це на хвилиночку вже 11:20. Мабуть потрібно було сказати - давайте ми приберемо ці коробки , щоб вам зручно було вибирати . І взагалі іх потрібно розбирати до того як починає працювати магазин. Зіпсований настрій і неприємні враження
Ответить
Федина Яна, приносимо свої щирі вибачення за ситуацію яка виникла у нашому магазині. Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Ответить
У фізичних магазинах мережі регулярно і надовго висне система, під час чого неможливо ані розрахуватися карткою, ані скористуватися знижкою за системою лояльності. Це просто жах. Люди з тваринами стоять у черзі, не у всіх є при собі кеш.
Ответить
Ольга, приносимо свої щирі вибачення за незручності які спіткали вас у нашому магазині. Ми візьмемо до уваги ваші зауваження, і зробимо все можливе, щоб покращити наші системи. Дякуємо, що залишаєте відгуки і допомагаєте нам ставати кращими.
Ответить
Здравствуйте.До меня дошла информация, что в сети Ваших магазинов в Харькове собирают деньги на "волонтера" Екатерину Баранец.
Возможно вы не в курсе, но она мошенница. У нее нет прозрачности отчетов. Она долгое время сотрудничает с харьковской живодерней, на бездомных собак и щенков она неоднократно вызывала безвозвратный отлов т. е. отловленных животных в последствии усыпляют. Она так же планировала вызывать отлов на чужие приюты.
Катя Баранец - человек психически больной. Недавно она украла хозяйскую кошку. Заявление от зоозащитной организации зоозахиста 'Гарда' и хозяйки кошки в полиции! Даже депутаты не смогли на Баранец повлиять, чтоб она вернула кошку! Скорей всего кошки нет в живых.
Из зависти к другим волонтерам она писала в личку постоянным спонсорам приютов, и приюты оставались без финансовой поддержки. Приюты где по 100 животных!
В общем я лучше пришлю посты о ней, почитайте сами. Надеюсь на вашу поддержку и на то что вы не будете помогать мошенникам.

Ответить
Нестеренко Ирина, ми передали ваше звернення керівництву, і проводимо перевірку цієї інформації. Дякуємо за надану інформацію!
Ответить
Доброго дня! Замовляла вперше, дуже сподобалась робота співробітників! Швидка відправка, висока якість товару(лежанка для кота), безкоштовна доставка дуже приємно здивувала. Документи навіть з листком можливого повернення товару. Супер!!! Рекомендую компанію всім!!!
Ответить
Зінькевич О.М., дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Ми щиро раді знати, що ви задоволені сервісом компанії. Ваш відгук надихає нас ставати ще кращими. Будемо радувати вас і надалі!😊
Ответить
Вітаю, хочу поскаржитись на співробітників вашого магазина в ТРЦ Лавіна, просто зухвале та свинське відношення до покупців, було 3 дівчини ні одна нормально не проконсультувала, отримали лише хамство 👍🏻
Ответить
Дар’я Авер’янова , Добрий день! Ми дуже засмучені тим, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазина. Опишіть, будь ласка, детальніше вашу ситуацію в листі на нашу пошту service@masterzoo і з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер.
Ответить
Замовлення 179330. Було обіцяно відправити одразу після оплати! Чому досі не має інформації про відправку?
Ответить
Виталий Дмитриевич, ваше замовлення укомплектоване, і йому вже призначений номер ТТН, як тільки замовлення буде відправлено, номер ТТН прийде на ваш номер телефону!
Ответить
14.09.22 покупка в магазине на ул. П. Калнышевского, 2. Покупал вкусняшки для собаки, продавец предложил взять 3-й товар, чтобы была акция. В итоге цена по акции оказалась дороже, чем без акции. Цена на товаре 75 грн*2=150, 120*1=120, 120+150=270, по чеку со скидкой 15%=273,60 грн. Интересная математика у этого магазина. Категорически не рекомендую!!!
Ответить
Сергій, дякуємо за зворотний зв'язок, за вашим відгуком була проведена перевірка, і виявлено, що за чеком клубна ціна спрацювала і вам була нарахована знижка у розмірі 15%. З нашої сторони приносимо свої щирі вибачення за те, що ціна на ціннику не відповідала дійсності. Ми передали цю інформацію у магазин, і посприяли тому, щоб переоцінка відбувалася своєчасно. Для вирішення вашого питання пропонуємо вам звернутись до магазину, де ви придбали товар, щоб вам відпустили його за ціною вказаною на ціннику. Сподіваємось на ваше розуміння і майбутні покупки.
Ответить
Здравствуйте!Хочу оставить самый лучший отзыв о магазине!Я впервые сделала заказ здесь,все очень понравилось!И цена товара,и скидка,и бесплатная доставка и обслуживание,всё на высшем уровне!Менеджер связался со мной очень быстро,посылочку отправили на следующий день,все аккуратно было упаковано,и накладная,и фирменная коробочка магазина.Спасибо Вам огромное!Буду к Вам обращаться ещё и другим советовать Ваш магазин!Хороших покупателей и процветания!
Ответить
Кошелева Юлия , дякуємо за теплі слова. Нам дуже приємно знати, що ми виправдали ваші очікування. Такі відгуки надихають ставати ще кращими. Дякуємо, що ви з нами, ми обов'язково будемо радувати вас і надалі! 😊
Ответить
Привет, я новенький, пока всё очень хорошо.
Спасибо.
Ответить
Абдуллаев Радим, дякуємо за високу оцінку. Ми турбуємось про наших клієнтів та їх улюбленців, тому готові радувати вашого пухнастика смачним кормом або новою іграшкою. Якщо у вас виникнуть питання, ми завжди готові допомогти і надати на них відповідь! 😊
Ответить
Прекрасный магазин! Всё чётко,ясно и оперативно. Быстрая отправка, приятные скидки, бесплатная доставка. Пользуюсь с удовольствием.
Ответить
Сидоренко Виктория , для нас важливо знати ваші враження. Дякуємо за зворотний зв'язок і за теплі слова!😊
Ответить
Отримали замовлення дуже швидко, корм для улюбленої мальтези, їй дуже сподобався, насолоджується з великим задоволенням, дуже вам дякуємо за оперативність
Ответить
Гуцол Наталія, дякуємо за відгук. Ми раді знати, що вашому улюбленцю корм до смаку. Будемо радувати вас і надалі! 😊
Ответить
Магазин на Конєва. Дуже доброзичливе та уважне ставлення до покупців. Купую не вперше - завжди залишаюсь задоволена якістю обслуговування. Рекомендую.
Ответить
Вернигора Олена, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. Для нас дуже важлива ваша думка. До нових зустрічей у MasterZoo!😊
Ответить
Якісні товари. Гарне обслуговування. І в інтернет-магазині й у звичайних магазинах. Щиро вдячна.
Ответить
Янко Тетяна Іванівна, дякуємо за відгук і високу оцінку. Нам дуже приємно знати, що ви задоволені покупками у нас. Будемо чекати на нові зустрічі, і обов'язково будемо радувати вас і надалі! 😊
Ответить
Відвідала магазин на орлика,дуже великий вибір товару,але продавець дуже розказує про своїх песиків,притім що в мене що я зайшла за кормом для котика.
Ответить
Ольга, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми обов'язково пропрацюємо моменти якості обслуговування і покращимо наш сервіс. Сподіваємось на ваше розуміння і подальше співпрацю!
Ответить
Заходив недавно в магазин на Пилипа Орлика,брав для собачки корм.
Продавець, бігає за ногами із своїми розказами про своїх собачок, це дуже напрягає, будь ласка зверніть увагу, що покупців її собачки не цікавлять
Дякую
Ответить
Яворський Андрій, дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!
Ответить
10з10! Гарне та швидке обслуговування. Дуже дякую.
Ответить
Ячменьова Т, ми раді знати, що ви задоволені. Дякуємо за відгук і високу оцінку! 😊
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх