Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
756 отзывов
Сортировка:
Відвідувачам!!! Цей магазин буде вашим улюбленим до першої вашої проблемки. Якщо таке станеться - вашим і залишиться. У цього бренду маркетинг переміг ставлення до клієнтів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Ответить
Андрій Михайлович, нам прикро, що ситуація із сайтом вас засмутила. Оскільки наш сайт знаходиться на платформі, то багато технічних питань вирішуються залученими спеціалістами. Поки ми не можемо пришвидшити процеси, та звичайно маємо план покращення ситуації. Звичайно колеги з контакт-центру будуть уважніші до зауважень, та одразу пропонувати декілька варіантів вирішення ситуації. Щиро сподіваємось на ваше розуміння, та подальшу співпрацю. 🙏
Ответить
Сьогодні завітала до зоомагазину за новими іграшками для своєї собачки. Знайшла тут великий вибір товарів, включаючи іграшки різних форм і розмірів. Вибрати було непросто, але завдяки допомозі продавців зуміла знайти ті, що відповідають всім потребам мого улюбленця. Товари виглядали дуже якісними, і ціни були адекватними. Загалом, задоволена своїм візитом до зоомагазину і впевнена, що мій песик буде радий новим іграшкам. Вдома вже помітила подаруночок ласощі, дуже дякую)
Ответить
Ляндина Анастасия, раді знати, що візит до нашого магазину подарував вам приємні враження. Нехай хвостик грається із задоволенням, а ми будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Ответить
Швидко, зручно, великий асортимент, приємні ціни, ненав'язливий сервіс. Дякую за роботу!


Ответить
Хоруженко Світлана, дякуємо за зворотний зв'язок. Обов'язково будемо надавати якісний сервіс і надалі. 💕
Ответить
Вже не перший раз помічаю, що лакомство для кішок Trixie (палички) паганої якості. Палички розсипаються як труха. Їх чи не правильно зберігають або перебитий строк використання.
Ответить
Ольга Гученко, нам прикро, що у вас складається таке враження про наш магазин. Ми співпрацюємо виключно з офіційними постачальниками товарів, тому впевнені в оригінальності товарів, які реалізуємо. На кожному товарі є номер партії, який ви можете надіслати виробнику, щоб впевнитись, що строк придатності відповідає тому, що зазначено на упаковці. Наша команда цінує клієнтів та їх хвостиків, і не пішла б на такий крок, адже це в першу чергу здоров'я пухнастиків і наша репутація. Палички для котів, що ви придбали, проходять термічну обробку та висушуються у печі, можливо на виробництві їх трохи перетримали, що і вплинула на їх структуру. На жаль, ми не може вплинути на процес виробництва, та обов'язково передамо ваші зауваження представнику виробника. Вдячні за ваш зворотний зв'язок!
Ответить
Кожного разу квест з оформленням онлайн замовлення. Інтерактив впадає в ступор на етапі введеня міста доставки. Треба писати, телефонувати и т.і. Дуже дратує!
Ответить
Андрій Михайлович, розуміємо ваше збентеження стосовно цієї ситуації. Наша команда кожного дня працює над тим, щоб наш сервіс був на вищому рівні, проте іноді з технічних причин трапляються ось такі ситуації. Ми вже передали ваші зауваження у відповідний відділ, щоб вони перевірили коректність роботи сайту. Дякуємо, що залишаєте свої відгуки, адже вони допомагають нам ставати кращими. 🙏
Ответить
Не первый раз заказываю в этом интернет-магазине, и лучше пока не нашел. Шикарное обслуживание, вежливые менеджера. Я уже 12 лет развожу екзлтических рыбок, и только в этом магазине нашлись квалифицированные консультанты и наличие всего, что нужно для !!!!!экзотических!!!!! рыбок, и поверьте мне, это тяжело найти для них корм, обогреватели и препараты для лечения. Доставка супер быстрая, так как заказ был на сумму больше чем 1500грн, то еще и бесплатная за 45 минут. Это реально супер обслуживание и сервис. Сам остаюсь почитанным покупателем, и другим советую. Мира вам и процветания!!!
Ответить
Ярослав Лісник, дякуємо за такий щирий відгук. Раді знати, що ви знайшли усе, що потрібно для ваших лускатих особистостей, у нашому магазині. Наші колеги дійсно проходять якісне навчання, та все час проходять додаткові курси по акваріумістиці, щоб надавати виключно корисну інформацію нашим клієнтам. Маємо надію, що ви і надалі будете знаходити у нас все, що потрібно для щасливого життя ваших рибок. 😊
Ответить
Если вам дорого ваше время и нервы обходите этот магазин 10й дорогой!
Оформила заказ в пт, тут же позвонили, сказали что части нет в наличии, обычно я сразу отменяю весь заказ, но ладно, говорю, замените на другие вкусы, непринципиально, кролик будет или курица, цена одинаковая. Тут же приходит смс, что заказ готов, можно забирать. Через день - смс, что забрать нужно срочно, последний день резерва. Иду в магазин на Л. Свободы 39, 2 сотрудницы сначала вообще не обращали на меня внимания занятые принятием товара, потом наконец-то одна снизошла, заказа нет. Не торопясь мне говорят что нужно ждать пока она позвонит в интернет магазин узнает что на что заменили и соберет заказ. Высказала все что думаю по поводу такой клиентоориентированности и ушла. Позвонила на горячую линию - даже извинений не услышала. ок, ладно, через 10 мин мне позвонили и сказали чтобы я забрала заказ, видимо, решили что я собачка и должна выполнять команду "в магазин". Итого - я потратила время на заказ, у меня отняли время звонками и смс-ками, я же потратила время чтобы пойти в их магазин, у меня снова отняли время 2мя бесполезными звонками. Вы можете развешать вашу рекламу хоть на каждом столбе, с таким обслуживанием вы никому не нужны.
Ответить
Оксана Урсул, нам прикро, що візит в наш магазин засмутив вас. Наші колеги визнають свою провину, що дійсно не встигли побачити і зібрати ваше замовлення заздалегідь, та надалі обіцяють бути уважнішими. Стосовно дзвінка на гарячу лінію, то колеги звичайно також би вибачились та взяли ваші зауваження в роботу, проте ви поклали слухавку не давши змоги колегам допомогти у вирішенні вашого питання. Звичайно ми розуміємо ваше збентеження, і поважаємо вас як клієнта, тому з повагою приймемо ваше рішення обрати для себе зручний магазин. Дякуємо, що залишили ваш відгук.
Ответить
У мого песика закінчувався корм, замовила самовивіз з магазина, перед цим спеціально перевірила чи магазин працює до 21, дуже зраділа коли впевнилась в цьому (бо сама працюю до 20:30). Прибігла до магазину о 20:55, а дівчинка за касою каже мені, що вже зачинено, я зробила їй зауваження, що у неї є графік роботи, який написаний на вході, на що вона відповіла, що поспішає на автобус ( а хіба це моя проблема як покупця? чи моїй собаці треба недоїдати, через те що касир спізнюється на автобус ?) Все ж таки вона погодилась віддати моє замовлення, але і знову проблема, картою я не можу оплатити, бо вона вже зняла загальний звіт :) добре, що хоч запропонувала скинути їй на карту, але це звичайно значно довше аніж просто карткою, поки чекали щоб їй прийшли гроші, почули саркастичне "можете вже не поспішати, я вже точно спізнилась", настрій просто вщент зіпсований. Якщо ви дозволяєте своїм продавцям спокійно закривати зміну і йти додому за 5 хвилин до офіційного закриття, тоді замініть години роботи, щоб такі як я не бігли до вас після роботи.
Ответить
Анастасія Ігорівна, приносимо свої щирі вибачення за ситуацію яка склалась. У наших магазинів дійсно є регламентований час роботи, і наші колеги дійсно мали б його дотримуватись. Ми вже передали ваші зауваження відповідальній особі для опрацювання, та докладемо усіх зусиль, щоб поліпшити наш сервіс та запобігти таким випадкам у майбутньому. Вдячні, що ви залишаєте відгуки, адже вони дійсно допомагають нам ставати кращими.🙏
Ответить
Час від замовлення до доставки один день. Проплатила на карту. Наступного дня замовлення було відправлено.
Дякую за якісну роботу.
Ответить
мандрика олена, дякуємо вам за теплі слова та довіру.Залюбки будемо радувати вас і надалі😊
Ответить
Очень странное обслуживание в последнее время. Сделала заказ на сайте, выбрала магазин для доставки и самовывоза, в итоге товара в наличии нет, только доставка, оплатить можно только через liq pay, который выдает ошибку, других вариантов нет. Реквизиты для оплаты оператор не дает, зря потратила время
Ответить
Примачук, нам дуже прикро, що останнє замовлення вас засмутило. У нас дійсно самовивіз з фізичних магазинів можливий, якщо товар є фактично в наявності. З технічних причин, наша система не має можливості одразу визначати чи є товар фактично в наявності у потрібному магазині. Система посилань на сплату також іноді може некоректно працювати, якщо в банку платника проводяться технічні роботи, і ми на жаль не можемо на це вплинути. Ми обов'язково розглянемо можливість додати інший спосіб оплати, такий як за реквізитами, щоб у наших клієнтів завжди була зручна альтернатива для сплати за замовлення. Дякуємо за зворотний зв'язок!
Ответить
Добрий вечір. Велика подяка, консультантам магазину ТРК Україна, дівчина з довгим волоссям і хлопець, консультація супер, розповіли, показали, допомогли зробити правильний вибір товарів.
Був у магазині вперше, але тепер буду постійним клієнтом.
Я в захваті ,дякую 🙏
Ответить
Игорь, дуже приємно знати, що наші колеги дарують приємні враження від візиту в наш магазин. Їм буде приємно отримати від вас зворотний зв'язок, адже він точно підніме їм настрій. 😊
Ответить
Спасибо за бесплатную доставку прямиком до дверей. Простой сайт, быстрое оформление также кэшбэк. Ценовая политика тоже меня полностью устраивает. Хороший магазин - хорош во всём, обязательно буду заказывать еще! Хочу пожелать вам хороших клиентов!
Ответить
Железняк Павел, дякуємо за ваш щирий відгук. Для нас важлива ваша думка, адже ми дійсно піклуємось про кожного. Приємно, що ви це помічаєте. 😊
Ответить
Магазин непоганий, але чомусь довго доходять до вас новинки. Хотіла б бачити такі популярні іграшки для котів по типу мячиків, які самі катаються. Зараз дуже багато новинок від Вау Дог, хотіла вам замовити у Вас поїлку фонтан, а в оф лайн магазині подивитись як виглядають їх нові світлові ошийники, сказали що такого в асортименті немає, дууже печально
Ответить
Аліна, нам прикро, що в нашому асортименті не виявилось потрібних вам товарів. Ми обов'язково передамо ваші побажання у відповідний відділ, щоб вони розглянули можливість додати ще більше інтерактивних іграшок в наш асортимент. 💕
Ответить
Вибір іграшок порадував, є непогані розваги для папуги. Різнокольорові дзьобалки та ласощі одразу відправились до кошика Взагалі, придбання відбулося без непорозумінь чи неприємностей. Магазин робить свою справу.
Ответить
Igor Pulupenko, дякуємо за зворотний зв'язок. Залюбки будемо радувати вас та вашу пернату особистість і надалі. 😊
Ответить
Не рекомендую даний магазин. Від слова зовсім. Замовлення відправили після дзвінка на гарячу лінію і розповідають що давно передали курьєру. Не оплачуйте замовлення наперед, буде менше проблем!
Ответить
Наталія Кушнір, вітаємо! Нам прикро, що умови нашої доставки вас засмучують. Ваша посилка їде Новою Поштою на відділення, і як зазначала наш оператор вона була передана перевізнику в зазначений час. Нова Пошта сканує усі посилки почергово, тому вплинути на час сканування та відправлення з їх терміналу ми не можемо. З нашого боку ми виконали умови відправки як і зазначено на нашому сайті в термін від 1 до 3х днів. Уся інформація про посилку надходить на номер отримувача, який ви вказали. Детальніше про умови нашої доставки можна ознайомитись за посиланням: https://masterzoo.ua/ua/oplata-i-dostavka/
Ответить
Відвідавши ваш зоомагазин, залишився вражений відмінним обслуговуванням та асортиментом. Персонал виявився компетентним і готовим надати всю необхідну інформацію. Купуючи корм для свого хаскі, я отримав не лише якісний продукт, але й корисні поради щодо харчування мого улюбленця. Також вдалося знайти ефективні засоби для догляду за шерстю та аксесуари. Дякую за професіоналізм і теплу атмосферу в вашому магазині!
Ответить
Супрун Григорій, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями, адже для нас дійсно важлива ваша думка. Сподіваємось ваш хвостик також задоволений покупками.💕
Ответить
Доброго дня, онлайн замовляла вперше, дуже швидко опрацювали заказ, дякую. Гарного дня.
Ответить
Кап Наталья, дякуємо за довіру. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Ответить
Взяла участь в акції "1+1=3" на NexGuard.
В умовах акції зазначено:
Акція діє тільки в офлайн магазинах.
Бери 2 упаковки - третю отримай за 10 копійок; Бери 2 таблетки - третю отримай в подарунок; Бери одну упаковку і одну таблетку - одну таблетку отримай в подарунок.
Ціна на упаковку і ціна на таблетку по штучно - різна.
В результаті магазин пробиває дві упаковки як 6 таблеток по штучно. Гаряча лінія при цьому заявляє, що упаковкою в офлайн магазині купити не можна, тому що немає такої позиції. Що всі упаковки в магазині числяться як три таблетки по штучно!
Так навіщо писати в умовах, що акція діє тільки в офлайн магазині, і що можна купити упаковки, якщо по факту не можна?
Ответить
Ірина, приносимо свої щирі вибачення за непорозуміння яке виникло із нашою акцією. Знаємо, що наш менеджер з вами вже зв'язувався для вирішення цього питання. Щиро сподіваємось, що наступні ваші візити в наш магазин будуть приємніші!💕
Ответить
М. Житомир, Грушевського 5
Дуже задоволена обслуговуванням, там працюють професіонали. Окрема подяка білявці Анні, завжди швидко та лаконічно дає відповіді.
Ответить
Оксана, вдячні за ваш зворотний зв'язок. Раді знати, що Анна дарує вам приємні враження від візиту в наш магазин, та надає кваліфіковану консультацію. Будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Ответить
Нажаль дуже некваліфікований персонал у Львові на Стрийська 45. Майже всі консультанти не знають чим один корм відрізняється від іншого; продали краплі на холку від бліх, як краплі від бліх та гельмінтів - нашо таке робити?
Але сьогодні була остання крапля: взяла 6 паучі карнілав, бо на них була знижка (52 грн замість 65 грн) - знижка не пройшла в чеку. 10 хвилин вони розбиралися в чому справа і сказали все ок, знижка є. І тільки прийшовши додому, я побачила, що знижка по бонусній картці, а не та, що на ціннику!

Крамниця хороша, але через такий відверто набраний з вулиці персонал я оминатиму цей магазин
Ответить
Аліна Сергіївна, вітаємо. Нам прикро, що візит в цей магазин вас засмучує. Ми розібрали дану ситуацію із колегами, та оскільки пройшов час, консультацію по краплях вони не пам'ятають, та вони приносять вибачення, якщо товар, який вони підібрали, не підійшов для вашого запиту. Вони обіцяють бути уважніші, ретельніше виявляти потребу та надавати вичерпну інформацію по товарах. Стосовно знижки на паучі, ми додатково перевірили, вона пройшла, як і було заявлено. Ви брали 6 паучів 3-х смаків на кожну позицію пішла знижка 20%. В чеку це виглядає, як 130грн - 26грн, тобто кожен пауч вийшов 52 грн. На інші товари у чеку пішла знижка за вашим дисконтом. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми залюбки надамо відповідь на них.🙏
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх