до -10% всем зарегистрированным покупателям
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.2
330 отзывов
Сортировка:
Благодарность курьеру Андрею (г.Киев) ,который на моно колесе доставил ща считанные минуты 30 кг корма,сервис потрясающий,здоровья курьеру.Блаодарность мастер зоо
Ответить
Виталина Вениаминовна, цей відгук ми також обов'язково передамо Андрію. Дякуємо за вашу щирість і коментарі, вони роблять наш день ще яскравіше! 💕
Ответить
Дякую, отримали акційний Фрісбі і смаколики!
Ответить
Ковкун, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми раді знати, що змогли вирішити це питання найкращим способом. Сподіваємось ваш улюбленець тепер точно задоволений! 🤗
Ответить
Сьогодні була в маразтні на великій Васильківській(метро Либідська) дуже ввічлива дівчинка-продавець,розповіла мені як заспокоїти в ці буремні часи тварин,у мене 2 кане/корсо,одна з яких дуже боїться вибухів.Тепер у нас заспокійливий ошийник та каплі для серця (Canin),.ще вона допомогла зробити он лайн замовлення на сайті мастер зоо.і тепер у нас ще буде безкоштовна доставка 15 кг корму Brit.Дякую за професійну консультацію та чуйність цієї тендітноїпродавчині і керівництву за професійний підбір кадрів.гарного всім і головне спокійного дня м.Київ
Ответить
Виталина Вениаминовна, нам приємно знати, що наші колеги залишили у вас приємні враження від візиту в наш магазин. Ми обов'язково передамо ваші слова вдячності, адже вони надихають ставати ще кращими. Будемо раді бачити вас знову! 💕
Ответить
Сегодня была в магазине ТЦ Полярный. Управляющая магазином Ирина - очень приятный как человек, так и консультант. Ненавязчива, что очень радует, поскольку когда стоят над душой - очень напрягает. Консультация закончилась небольшой покупкой + подарила управляющей лакомства для ее собачек) Обязательно вернусь сюда еще)
Ответить
Карина, дякуємо за такі теплі слова. Ми обов'язково передамо ваш відгук нашій колезі. Ми безмежно раді знати, що візити в наші магазини залишають приємні враження, а ваші відгуки - це найкраща подяка! 🤗
Ответить
Доброго вечора. Декілька днів назад я придбав товар за адресою вулиця Попудренко 9 і коробка була пуста, подзвонив на гарячу лінію і повідомив. Сіогодні передзвонили і владнали непорозуміння. Дякую, буду всім рекомендувати Ваші магазини. Ще раз дякую.
Ответить
Ігор Білик, ми раді знати, що змогли вирішити питання яке склалось із товаром. Дякуємо, що залишаєте свої відгуки, і допомагаєте нам ставати кращими, для нас це дуже цінно! 😊
Ответить
Замовляю розпилювач якій можна отримати на магазині розпилювач коштує 8грн, мені телефонують і пропонують доставку тільки НП, навіщо вводити в оману людей?! Навіщо писати що можна самовивіз з магазину і телефонувати і казати тільки нова пошта🤦🏼‍♀️
Чому в ваших магазинах поки самостійно не скажеш касиру що в тебе є картка він і не спитає тебе?! Просто найкращий магазин🤦🏼‍♀️
Ответить
Анастасія Андріївна, нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань. Самовивіз з магазину можливий лише за умови фактичної наявності товар на ньому, і перевірити це може менеджер лише після оформлення замовлення, адже з технічних причин ми не можемо поки актуалізувати залишки і підтягнути їх на наш сайт. Сподіваємось, у майбутньому ми реалізуємо цю можливість, щоб полегшити покупки у нас. Підкажіть, будь ласка, в якому саме магазині наші колеги не цікавляться наявністю дисконтної карти, щоб ми могли розібрати це з нашими колегами. Будемо вдячні за додаткову інформацію!
Ответить
Робила онлайн замовлення на вологий корм cat chow для виведення шерсті його не має в наявності місяця півтора мабуть поспіль на магазині в торговому центрі 'Район"... зверніть будь ласка увагу...
Ответить
Галина Валеріївна, дякуємо, що залишаєте свої відгук. На сьогодні, дійсно є питання стосовно наявності деяких позицій у наших магазинах. Тієї кількості цього корму, що є на нашому складі, не вистачить, щоб забезпечити усі фізичні магазини. Ми чекаємо на поставки, і як тільки дана позиція з'явиться у достатній кількості, корм обов'язково з'явиться на полицях магазину у ТРЦ "Район". Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Ответить
Сьогодні 25.05.2023 , вул Попудренка 9г о 20-07 купував Бравекто на суму 787,60 . Коли прийшов додому коробка пуста і зверху запечатана а знизу вскрита. Моя картка 9700006563646 Прошу дати відповідь , як таке можливо.
Ответить
Ми є постійними клієнтами Вашого магазину. 17.05.23 нами була придбана олія лосося Brit (розплатились картою), через 10 хвилин вирішили здати товар та повернути кошти. Продавець оформила повернення, дала реквізити (номер ID заявки та гарячу лінію Привату). Сьогодні 26.05.23 (минуло 9 днів), зателефонувавши на гарячу лінію банку мене знову відправляють до магазину. Прошу допомоги у вирішенні даної проблеми, хочеться і надалі лишатись клієнтами Ваших магазинів.


Ответить
Будз Олена, добрий день! Нам прикро, що кошти досі не повернулись на ваш рахунок. Могли б ви написати більш детально інформацію стосовно магазину і дати транзакції, та номер телефону у наші чати, щоб ми могли передати цю інформацію в нашу бухгалтерію для перевірки статусу транзакції. Будемо вдячні за зворотний зв'язок, адже ми дійсно хочемо вирішити це питання найкращим чином!
Ответить
MasterZoo, Зі мною зв'язувався консультант, Галина Наумчук, я надіслала всі чеки.
Ответить
Будз Олена, ми вже передали запит до бухгалтерії, і як тільки отримаємо відповідь, Галина одразу вам відпише. Дякукуємо за додаткову інформацію! 🙏
Ответить
Добрий день,
Отримала промокод на знижку 15% з 25 травня по 9 червня. В фізичних магазинах потрібний корм відсутній. В інтернет магазині доставка тільки поштою, пише "код не вірний".
Навіщо надавати знижку, якою не можливо скористатись?
Ответить
Оксана Васильєва, дякуємо за ваш відгук. Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер!
Ответить
В замовленні через інтернет 318302 вказано фрісбі в подарунок, при оплаті не отримала!
Ответить
Добрий день! Нам прикро, що покупка у нас не виправдала ваших очікувань. До товару який ви обрали, дійсно іде подарунок фрісбі, проте він іде лише за умови доставки Новою поштою або Укрпоштою. Ми вже додали цю інформацію на сайті, щоб подібні випадки не повторювались. Дякуємо, що ділитесь своїми зауваженнями, адже вони допомагають нам ставати кращими!
Ответить
Спробував скористатись Вашим онлайн-сервісом) він мене дуже порадував! Замовив 2 товара, і 1 із них був відправлений за кошти продавця, + я отримав неочікуваний подарунок крейду для свого папуги) це було дуже вдало, та приємно! Вважайте що +1 покупець тепер у Вас постійно) Дякую!!
Ответить
Юрій Демко, нам дуже приємно знати, що ми виправдали ваші очікування, і ви і ваш папуга залишились задоволені покупками у нас. Обов'язково будемо радувати вас і надалі! 🤗
Ответить
Дуже талановиті і віддані своїй справі продавці -консультанти. Вельми дякую за допомогу хвостикам, які залишились без татусів/мамусь. Приємно приходити туди, де завжди тобі раді . Дякую
Ответить
Омельницька Олена, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями. У нас працюють лише професіонали, що люблять тварин та свою роботу, тому ми вкладаємо в кожну дію, вашу покупку і проект любов і турботу. Нам дуже приємно, що ви це помічаєте, це найвища подяка!😊
Ответить
Здравствуйте заказывала вещи для своей малышке собачке, все очень качественное. Красиво упаковано я даже не ожидала если честно. Отдельное спасибо за вкусняшки мы оценили ))). Доставка вообще Мега быстрая. Мы точно теперь Ваши клиенты.
Ответить
Ирина Дмитриевна, дякуємо за зворотний зв'язок. Хоч ми і закладаємо на відправку 1-3 дні, та завжди намагаємось пришвидшити цей процес, щоб ви і ваші хвостики були задоволені. Стильних та яскравих вам прогулянок! 🤗
Ответить
Замовляла годувальницю для кроліка та корм. Швидка доставка, якісні товари. Ще й подаруночок поклали) неочікуванно та приємно. Дуже задоволена))
Ответить
Ганна Володимирівна, дякуємо, що ділитесь своїм досвідом. Нехай кролику смакує, а ми будемо радувати вас і надалі! 💕
Ответить
Доброго дня. Отримала свое замовлення. Швидка доставка ,добре упакован. Дякую за подарунок.
Ответить
Ірина Володимирівна, ми раді знати, що ви задоволені покупками у нас. Дякуємо, що ділитесь своїми враженнями! 😊
Ответить
Вітаю! Дуже швидка доставка, прийшло на наступний день але замовленню 312178 вартістю 655,50 грн мало бути з безкоштовною доставкою, що було підтверджено менеджером по телефону, однак довелось заплати 100 грн за доставку.
Ответить
Vasilisa Valerievna, щиро приносимо свої вибачення за ситуацію яка трапилась. Програма дійсно автоматично підтягнула суму до сплати, адже спочатку розглядався інший спосіб доставки, та після зміни у системі, сума не змінилась. Наш менеджер вже займається цим питанням, та ми очікуємо на реквізити, щоб повернути сплачену вами суму. Ми у жодному разі не хотіли вас засмутити, та обов'язково наголосимо нашим колегам, щоб вони були уважніші при будь-яких змінах у замовленні. Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю!
Ответить
Сьогодні в тц Район, на Троєщині продавець Наталія спілкувалась зі мною російською мовою. Я була в шоці бо сама працюю в сфері обслуговування і такі речі мають бути доведені до автоматизму. Максимально неприємно, саме в цей магазин більше не прийду. Взагалі склалось враження що я заважала їм чимось з своїми покупками
Ответить
Анастасія Вʼячеславівна, приносимо свої щирі вибачення за ситуацію яка склалась у нашому магазині. Ми вже взяли в роботу ваше звернення і передали відповідальній людині. З нашою колегою обов'язково проведемо бесіду, та докладемо усіх зусиль, щоб подібні випадки не повторювались. Дякуємо, що залишаєте свої відгуки, і допомагаєте нам ставати кращими! 🙏
Ответить
Дякую, сьогодні отримала своє перше замовлення для свого котика🐈, в вашому магазині. Буду робити тепер його у вас постійно, бо доволі радують ціни і те, що є безкоштовна доставка на велику кількість продукції. І приємно за маленький подарунок)))) 👍☀️
Ответить
Величко Оксана , дякуємо, що ділитесь своїм досвідом. Нам дуже приємно отримувати відгуки від задоволених клієнтів. Обов'язково будемо радувати вас і вашого котика і надалі! 😊
Ответить
Сьогодні отримали корм brit care.У подарунок нам подарували 3 кг корму,але сюрприз був не приємний.
Упаковка з 3 кг корму була розірвана, корм подорожував коробкою весь час відправки,не думаю що буде стерильно давати собаці поїсти з розірваної упаковки,у яку міг потрапити бруд,та інші шкідники.
Буду вдячна за відповідь
Ответить
Демченко Яна, нам прикро, що з подарунком вийшла така пригода. Можливо упаковка пошкодилась при транспортуванні, саме тому ми завжди радимо перевіряти товар одразу на пошті, адже ми страхуємо усі посилки на вартість замовлення. Також ми хотіли перевірити якість пакування з нашого боку, проте за даними, що ви вказали ми не знайшли номер вашого замовлення. Могли б ви надати номер вашого замовлення, щоб ми мали змогу розібрати цю ситуацію більш детально. Ми не хотіли вас засмутити, адже подарунки робляться з іншою митою. Будемо вдячні за додаткову інформацію!
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх