Регистрируйся и получай скидку -5% уже на первую покупку
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о Зоомагазине MasterZoo

4.1
915 отзывов
Сортировка:
Дуже зручно і комфортно робити покупки в онлайн магазині . Швидко і професійно оператор допомогла оформити та відкоригувати замовлення. І вже через пів години мій кіцик отримав повний спектр задоволення.
Ответить
Шарай В.В., нам дуже приємно, що наші колеги і сервіс швидкої доставки подарував вам приємні враження. Завжди готові радувати вас та вашого хвостика. 😊
Ответить
Прекрасный магазин. Связались быстро. Про консультировали. Сделали скидку. Отправили , хорошо и красиво упакованное. Большое спасибо за сервис. Очень приятно делать покупки в таком магазине
Ответить
Надежда, ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб дарувати лише приємні враження від покупок у нас. Дуже приємно, що ви це помічаєте та відзначаєте. 😊
Ответить
Приємно вражена швидкістю виконання замовлення. Дякую! Від Масяні та Біма окрема подяка.
Ответить
Сторож Тетяна, нехай Масяні та Біму буде смачно, а ми будемо і надалі радувати вас своїм сервісом. 😊
Ответить
Не має що відповісти у своє виправдання, тому два попередні відгуки були видалені....
Ответить
Звичайно загальний рейтинг буде 4 зірочки, якщо швиденько видаляти з сайту неугодні правдиві відгуки від клієнтів. Я зовсім не здивована такою політикою компанії та відношення до клієнта.
Ответить
Анна Вікторівна, розуміємо ваше збентеження, та відгуки на сайті опрацьовує людина у якої графік роботи з 9 до 18 години. Також ви можете перевірити усі відгуки на нашому сайті та впевнитись, що вони публікуються після перевірки модератором. Сподіваємось на ваше розуміння. 💕
Ответить
Зоомагазин сам по собі не поганий. В асортименті є все саме необхідне для всіх популярних видів тварин, але мій відгук буде стосуватися окремого відділення магазину за адресою пр. Червоної Калини 85., а саме співробітників саме цієї точки продажу. Я маю трьох тварин і тому купую різні товари для них дуже часто. Але відвідування саме цього магазину це кожний раз який не приємний досвід. Складається враження що консультанти цього магазину зовсім не орієнтовані на потенційних покупців і підвищення продажу, а чекають тільки закінчення робочої зміни. На будь які запитання стосовно товару якісь невдоволені відповіді від співробітників. До проситися якоїсь консультації просто не можливо, консультант буде сидіти у себе за стійкою і навіть не запропонує допомогу у пошуку потрібної річі чи корму. А якщо пощастить і консультант все ж почне працювати, то роблять вони це з таким невдоволенням що складається враження що я їх змушую там працювати. А ні це не я там працюю, і я не змушувала ціх людей погоджуватися на виконання цієї роботи, але я є клієнтом з грошима і маю повне право вимагати виконання трудових обов'язків, які на консультанта покладені на робочому місці. А а в цьому магазині виходить навпаки клієнти майже вимушені просити щоб їм щось продали. Я не одноразово виходила з цього магазину без купленого товару, бо на запитання "А порадьте" у відповідь чуєш "Не знаю" чи на запитання "Чи є у вас" чуєш у відповідь "Там..." Вибачте, де Там... Я повинна весь магазин обшукати, чи консультант повинен підійти й показати де саме Там, а можливо ще й проконсультувати більш детально, наче це і є однією із частини посадової інструкції консультантів, консультації і підвищення продажів. Оскільки при вигулу своєї собаки я спілкувався з іншими господарями тварин, і ми частенько обговорюємо цей магазин і різні зоо товари, то мені добре відомо що інші люди теж негативно відгукуються саме про це відділення продажу.
Ответить
Анна Вікторівна, вітаємо. Нам прикро, що у вас був такий досвід відвідування нашого магазину. Могли б ви вказати дату та час вашого візиту, щоб ми мали змогу конструктивно пропрацювати ваші зауваження з нашими колегами? Будемо вдячні за додаткову інформацію, адже вона допоможе нам покращити сервіс. 💕
Ответить
Зіткнувся з проблемою доставки вже оплаченного товару. Причину не знаю, можливо менеджер десь не допрацював, можливо ще щось. АЛЕ... після дзвінка на горячу лінію, співробітники показали свій професіоналізм. За дуже короткий час товар був доставлений доставкою уклон зі слів таксиста ціну магазин заплатив не маленьку. Висновок: не помиляється той хто нічого не робить. Магазин суперовий, вирішили проблему досить швидко. Надіюсь і на далі ви будете так професійно працювати.
Ответить
Воронін Олександр , Дякуємо вам за відгук і за ваш час, що поділилися вашим досвідом. Ми приносимо свої вибачення за виниклі непорозуміння або затримки, які ви могли зазнати.
Ми дуже цінуємо ваші слова щодо професіоналізму наших співробітників, які швидко і ефективно вирішили цю ситуацію. Наша команда завжди прагне надавати високоякісний сервіс і вирішувати будь-які питання на користь наших клієнтів.
Дякуємо вам за ваше розуміння та лояльність. Ми обіцяємо, що і надалі будемо працювати над покращенням наших процесів і надавати вам тільки найкращий досвід покупок.
Ответить
Нещодавно придбала щітку для вичісування кота Teezer Cat Grooming, якусь таку вана має назву! Мій Мурчик був у захваті – щітка м'яко вичісує шерсть, навіть найскладніші ковтуни зникають. Раніше я користувалась гумовою рукавичкою, але з часом вона мабуть почала приносити дискомфорт та кіт став вередувати та постійно шипіти. На нову щітку не шипить, поки, а досить гучно муркає. Якщо хочете мати красивого і доглянутого котика, раджу цю щітку !
Ответить
vika_vika, Дякуємо вам за відгук та високу оцінку. Дуже приємно отримувати такі відгуки від задоволених клієнтів😃

Ответить
Привіт, друзі! 🌟 Хочу поділитися своєю радістю від покупки клітки Ferplast для хом'яків та мишей, яку я придбала у зоомагазині. Мій маленький хом'ячок, якого я назвала Фелікс, нарешті отримав справжній палац!

Перш за все, клітка просто величезна! Вона має декілька рівнів, де Фелікс може лазити і досліджувати. Тут є тунелі, колесо для бігу і навіть маленький будиночок, де мій пухнастик може відпочити. Фелікс у захваті від нових просторів, а я щаслива бачити його таким активним і щасливим.

Що мені дуже сподобалося – це дизайн. Клітка зроблена зі стійкого пластику та металу, і виглядає дуже стильно. Вона легко збирається, і я змогла зробити це без жодних проблем. Все продумано до дрібниць, від зручних дверцят до надійних замків, які запобігають втечі Фелікса на нічні пригоди по квартирі.

Ще один великий плюс – це легкість у догляді. Всі частини клітки легко миються, що робить прибирання швидким і простим. Я можу швидко зняти піддон і очистити його, не турбуючись про зайвий безлад.

З мінусів, мабуть, єдиний момент – це ціна. Але, враховуючи якість та комфорт, який вона забезпечує для мого маленького друга, я вважаю, що це справді варта інвестиція. Крім того, така клітка не тільки забезпечує Феліксу комфорт, але й робить його життя більш цікавим і активним.

Загалом, я дуже задоволена покупкою і рекомендую всім власникам хом'ячків та мишей звернути увагу на клітку Ferplast. Фелікс тепер живе як справжній король, а я насолоджуюся спостереженням за його веселими пригодами. Якщо хочете побалувати свого улюбленця і забезпечити йому максимальний комфорт, ця клітка – саме те, що вам потрібно! 🐹💛
Ответить
Наталія Коршенко, дякуємо за такий вичерпний відгук. Раді знати, що Фелікс тепер має просторе житло та відмінний настрій для жвавих ігор. Ми впевнені, що ваш відгук допоможе і іншим клієнтам зробити свій вибір. 😊
Ответить
MasterZoo, ви навіть не уявляєте в якому я захваті, радію як мале дитя. Дякую вам за такі емоції💛💛💛
Ответить
Наталія Коршенко, завжди раді дарувати вам приємні враження. 💕
Ответить
На вашем сайте я уже не первый раз, можно сказать постоянный клиент. Нравится что все необходимое просто найти и оформить заказ. Так же хочу отметить доставку до дверей, экономит кучу времени и сил. Вы большие молодцы! Спасибо за ваш сервис и хорошее отношение к клиентам.
Ответить
Стаценко Ольга , дякуємо за довіру. Залюбки будемо радувати вас і надалі якісними товарами та сервісом. 😊
Ответить
всі погані відгуки видаляють робимо висновки
Ответить
Сергій, вітаємо. Нам прикро, що досвід покупки у нас засмутив вас. Могли б ви детальніше описати ситуацію, або вказати ваш номер замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам конструктивну відповідь. Також могли б ви підказати, які саме відгуки були видалені? Якщо ви маєте на увазі безпосередньо ці відгуки, то нам прикро, що ви не отримали відповів одразу, та модератор, що опрацьовує відгуки працює кожного дня з 9 до 18 години. Будемо вдячні за додаткову інформацію. 💕
Ответить
магазин робе дуже погано від слова гроші отримали від кліента і трин трава. дійшов товар до заказчика чі ні пофігу собаку вже нічім годувать здоровий мінус цій конторі
Ответить
Привіт! Сьогодні хочу поділитись з вами моїми враженнями від покупки нових аксесуарів для моєї собаки. Придбала стильний ошийник та повідок. Вони чудово виглядають і якісно зроблені. Наша прогулянка стала ще яскравішою! Велике дякую продавцям ТРЦ «River Mall» за допомогу та крутий сервіс. Рекомендую!

Ответить
Віта, невимовно приємно читати такий відгук! Дякуємо, що поділилися, адже ви надихаєте нас працювати ще краще. До нових зустрічей!🤗
Ответить
MasterZoo, якщо би я мала можливість обійняти вас онлайн, я би зробила це) Дякую
Ответить
Віта, обіймаємо та чекаємо на вас знову! 🥰
Ответить
Добрий день! Завітали до магазину у ТРЦ ПРОСПЕКТ Київ. 14.07.2024. 18:30. Потрібно було купити таблетки Сімпаріка. Підійшли до каси. На касі була продавець-касир Чугай Дарья. Вона просто консультувала відвідувачів які ні чого не оплачували з приводу поведінки якихось тварин. Ми чемно стали і очікували коли закінчиться консультація. Пройшло декілька хвилин але консультація не припинилася і ще не відомо через скільки закінчиться. Вже створилася черга до оплати перед касою декілька покупців. Я наважився спитати, щоб Дарья почала відпускати покупців які готові проплатити товар на що вона сказала що я поки не проконсультую то не буду відпускати на касі покупців. На моє зауваження що можна пробивати чеки і консультувати паралельно вона сказала що так не вміє. Це було начебто у ветеринарній клініці а не в магазині де в першу чергу повинні продавати товар, а консультації стосовно тварин робити в торговому залі а не на касі. Після доволі некчемних і наглих фраз в нашу сторону від касира Дар»Ї Чугай ми врешті не купили нічого і пішли з магазину чуючи вслід нам хамські фрази. Булоб гарно якщо власники цього бізнесу або директор, провели бесіду із цією представницею мережі, що потрібно виставляти правильно пріоритети у роботі і на касі не проводити консультації. І ще про те що не слід по хамськи спілкуватися із покупцями. Із повагою до адміністрації.
Ответить
Снопков Сергій, добрий день. Зізнаємося, ми дуже збентежені ваши відгуком. Зазвичай наші колеги проявляють гнучкість при обслуговуванні черги, якщо, дійсно, клієнт, що прийшов раніше, потребує довготривалої консультації, що є невід’ємною частиною їх роботи, вони за згодою клієнта відпускають того, хто на касі, і далі продовжують консультацію. В даному випадку, як повідомила колега, консультація вже завершувалася, тому вас і попросили трішечки зачекати своєї черги. Нам шкода, що вам не вдалося нічого придбати для свого хвостика. Колега ні в якому разі не хотіла вас образити, та ми перепрошуємо, що не змогли вас обслужити в першу чергу. В свою чергу ми обов’язково додатково нагадаємо про наші правила обслуговування колегам цього магазину та сподіваємось, що ваші враження від покупок будуть лише позитивними.
Ответить
Добрий день! Дякую що відреагували на відгук. Але в ньому актуальна ситуація в магазині, яку повідомила ваша колега, не відповідає дійсності. А саме речення « В даному випадку, як повідомила колега, консультація вже завершувалася, тому вас і попросили трішечки зачекати своєї черги.» нам було у грубій формі сказано, що «ви що не бачите я консультую людей і вам слід стояти і чекати своєї черги». Тобто із цих слів було не зрозуміло що скоро консультація закінчиться і виходило так що потрібно просто стояти і невідомо скільки чекати на ласку від Чугай Дарьї.
Ответить
Снопков Сергій, вітаємо. Нам дуже соромно, що вам довелося зіштовхнутися з некоректним обслуговуванням в нашому магазині. Приносимо вибачення за недоречну манеру комунікації. Керівник магазину в індивідуальному порядку покроково розбере цю ситуацію та пропрацює з Дашею ваші зауваження. Сергію, дякуємо, що допомагаєте нам покращувати наш сервіс.
Ответить
Слобожанский 76.Гарний магазин. Дуже прівітлива касир, розуміється на товарі,все розповіла ,допомогла обрати корм.
Ответить
Енотік Орео, дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що ви у нас не тільки знаходите все необхідне для ваших улюбленців, а й отримуєте задоволення від професійного і доброзичливого обслуговування. Чекатимемо на вас знову, щоб радувати вас і надалі!
Ответить
Вітаю! Дякую інтернет-магазину за чудове обслуговування та велику кількість необхідного товару різного призначення.
Вже декілька років все купляю у Вас для своїх улюбленців і завжди задоволена.
Особлива подяка менеджеру інтернет-магазину Миколаю за турботу, допомогу та чуйне ставлення до потреб покупців.
Відповідальний, компетентний, доброзичливий та дуже ввічливий співробітник. Оперативно вирішив всі питання по моєму замовленню. Щиро дякую та бажаю здоров'я та мирного неба!
Ответить
Ковбенко Марина Григорівна , ми дуже стараємося, щоб наші клієнти завжди були задоволені, працюємо з любов’ю та турботою про кожного. Дякуємо, що помічаєте, ви - наше натхнення працювати ще краще.🌹 Передамо колезі ваші слова вдячності, дякуємо за такі теплі побажання ❤
Ответить
Доброго дня, Masterzoo гарний магазин з привітним компетентним персоналом, я і мій песик Бучик любимо відвідувати його. Тут затишно, завжди є водичка і пропонують смаколики)) Дякуємо що працюєте з любов'ю до тварин 🥰
Ответить
Найдьонова Олена, Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що вам і Бучику подобається відвідувати наш магазин. Ми завжди прагнемо створити комфортну атмосферу для наших клієнтів і їхніх улюбленців. З нетерпінням чекаємо на вас знову! 🥰
Ответить
Добрий день, в тік тоці побачила таку цікаву штуку для собак на подушечки наліпки, щоб ім було не так гаряче на прогулянках у таку спеку. У вас є таке у продажу? Цікаво почути вашу думку що до таких товарів для собак.
Ответить
Амінка, Доброго дня! Дякуємо за запитання. На жаль, у нас немає в асортименті таких наліпок для собак. Вони можуть бути корисними для зниження температури під час спекотних днів, головне забезпечувати собаку достатньою кількістю води і уникати прогулянок у найбільш спекотні години.
Ответить
MasterZoo, ну я так само і роблю, побільше водички та прогулянки у часи коли сонце не таке агресивне, дякую за відповідь.
Ответить
Отримав замовлення,доставку обрав через uklon. Доставка швидка, результатом задоволен, товар запакован дуже надійно. Рекомендую.
Ответить
Єгор, вдячні, що відмітили сервіс доставки Uklon, справді, це швидко, зручно, та вигідно. Чекатимемо на нові замовлення, щоб радувати вас і надалі!
Ответить
Разом із чоловіком замовили клітку для птахів Ferplast Paneta , ооо яка вона класна. Дуже просторна та стильна, з підставкою на колесах. Прибирати зручно та швидко бо піддон висувається. Взагалі приїхала така клітка до нас дуже швидко та у компактній упаковці. Наші папужки вже літають по нії та співають на пісеньки подяки. Дуже рада що наважилися на таке замовлення, дякую вам!
Ответить
Natalia Yarugina, радіємо, читаючи ваш відгук. Приємно знати, що ви та пернаті задоволені покупкою😊🦜 Дякуємо, що поділилися, завдяки вам іншим людям буде легше зробити свій вибір. Чекатимемо на нові замовлення, щоб радувати вас і надалі!
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх