Black Week вже тут! До - 50% на обране
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
1058 відгуків
Сортування:
Добрий день, у мене така ситуація, кіт почав вередувати (не їсть вологий корм, тільки вилизує соус і все). Я за 2 тиждні змінила 4 марки корму, але результату нема (максимум пакетик може з'їсти, а далі знову тільки соус). Може в когось була подібна ситуація? чи є це приводом щоб звернутися до ветеренара?
Відповісти
Бондаренко Олена, вітаємо. Різка зміна в поведінці, особливо відмова від їжі, може свідчити про фізіологічні зміни в організми. У таких випадках ми завжди радимо звернутися до ветеринарного лікаря та зробити необхідні обстеження. Після цього вже варто підбирати раціон. Сподіваємося, що ваш муркотик здоровий і така поведінка викликана тільки зміною у смакових вподобаннях. Бажаємо здоров'я вашому улюбленцю. 💕
Відповісти
Сайт и магазин был помойкой такой и остался. Фу
Відповісти
Сайкали Анастасия Сергеевна, нам дуже шкода, що у вас склалося настільки негативне враження про наш магазин та сайт. Ми прагнемо покращувати якість обслуговування і сервіси, тому будемо вдячні, якщо ви розкажете, що саме викликало подібні емоції в листі на нашу пошту [email protected]. Після з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер. Ваші зауваження допоможуть нам стати кращими. 💜💚
Відповісти
Замовляла 2 тарілки для собаки. Замовила керамічні тарілки, на поштомат. Звичайно посилку не було змоги перевірити. Прийшла додому, вікдриваю, прийшли 2 тарілки зовсім не ідентичні до мого замовлення. Мало того вони були просто величезні, як для бульдога якогось.. почала виясняти всю ситуацію, пояснення ситуації я так і не почула, чому так відбулось, і де мої гроші та моє замовлення. Єдине що запропонували компенсацію))) для чого вона мені?? Зробила я повернення. Пройшло 2 години після відправки. Опісля того, мені ввечері пишуть, що вам потрібно змінити на безготівковий рахунок, ну про це принаймі можна було заздалегідь попередити…. Яка взагалі різниця? Це хіба готівкою не можна забрати??? Я в шоці просто. 2 дні я вже виясняю з ними відносини, і все без толку!! Ідуть мій час, нерви, сили. З таким придурошним сервісом, та відношенням до клієнтів я ніколи в житті ще не стикалась!! Не раджу тут нічого замовляти. Бо неодмінно пришлють щось не те.
Відповісти
Ціхановська Каріна Віталіївна, дякуємо за зворотний зв’язок. Нам щиро шкода, що вам надійшли не ті миски, котрі ви очікували, ми просимо вибачення за це. На жаль, через технічну помилку, на сайті зображення мисок не відповідало їхньому артикулу, що призвело до відправки неправильного товару. Завдяки вам ми вже виправили інформацію на сайті, аби уникнути таких ситуацій у майбутньому. Щодо повернення коштів, оскільки оплата була здійснена безготівковим способом, повернення теж має бути проведено на картковий рахунок згідно з вимогами банківської системи. Ми намагалися якнайшвидше вирішити питання, запропонувавши вам не тільки повернення коштів, але й додатковий подарунок. Розуміємо, що це не виправило ваших вражень, але ми прагнули компенсувати завдані незручності. Ми дуже цінуємо кожного клієнта і ще раз просимо вибачення. Ваш відгук допоміг нам звернути увагу на важливі моменти й удосконалити нашу роботу. Якщо у вас залишилися запитання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нас будь-коли за адресою [email protected] або 0800212002 з 9:00 до 20:00
Сподіваємося, що в майбутньому ми зможемо залишити у вас тільки позитивні враження. 💚💜
Відповісти
Дуже дякую вашому зоомагазину за такі чудові іграшки з котячою м’ятою! Він тепер постійно грається, навіть спить поряд з ними. Я не очікувала, що буде така реакція! До речі, чи можливо замовити у вас наповнювач із котячою м’ятою для оновлення старих іграшок? Думаю, це було б дуже зручно!
Ще раз дякую за ваш асортимент і якісну продукцію!
Відповісти
Ігорівна, дякуємо за ваш теплий відгук! 🐾 Ми раді, що іграшки так сподобалися вашому улюбленцю. Так, у нас є у продажу окремо котяча м'ята, ось посилання https://masterzoo.ua/ua/koshachya-myata-trixie-20-g/? Веселих ігор вам з муркотиком. 😊
Відповісти
Дуже зручний і оперативний чат підтримки клієнтів. Питання вирішено за 5 хвилин. Дякую
Відповісти
Білокур Ольга, дякуємо за відгук. Ми дуже раді, що вам змогли швидко допомогти та вирішити ваше питання. Завжди на зв’язку для вашого комфорту. 😊
Відповісти
Дякую за обслуговування, оцінка - "відмінно" - замовлення отримали вже на другий день. Ціна також приємно здивувала, бо на корм Fibre Response 4кг у інших продавців ціна більше 2000 грн.
Відповісти
Шиліна Наталія, дякуємо, що ділитеся своїм враженням. Нам приємно знати, що вам сподобалося наше обслуговування. Будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Відповісти
Добрий вечір! Завжди робили замовлення у вас, проблем не було, але цього разу щось у вас пішло не так. Коробка з замовленням прийшла розірвана, скотч тримався на чесному слові, в середині товар не був щильно складений( до цього разу товар перекладали бумагою), один з пакетів корму розірваний ( корм розсипався по коробці). Я розумію, що нова пошта не подарунок, але в даному випадку, ви погано запакували товар.
Відповісти
Сергій Якименко, вітаємо, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що коробка була не ціла і товар приїхав з розірваною упаковкою корму, розуміємо, як подібне може засмутити. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться з вами і вживе всіх необхідних заходів, щоб вирішити цю ситуацію. 💕
Відповісти
Дуже незручно, що спочатку ти витрачаєш час на вибір товару, але потім виявляється, що такого товару немає в наявності в магазині. Далі тобі вже пропонуть доставку або повну оплату, щоб доставили в магазин. Але якщо я обрала самовивіз, це означає, що мені потрібен цей товар вже зараз, і я не можу чекати на його доставку.

Відповісти
Петрикова, дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, які виникли під час замовлення. Ми цінуємо вашу думку і розуміємо, як важливо, щоб процес був зрозумілим і комфортним. Дозвольте пояснити деталі: на сторінці з товаром відображається, в яких магазинах саме зараз є в наявності товар і доступний для бронювання. Коли товару немає в наявності в магазині, то ми можемо його надіслати для самовивозу, переміщення товару займає певний час. Це додаткова послуга, тому при оформленні замовлення ви можете обрати будь-який магазин, на котрий вам відправлять товар, а не тільки ті магазини, в котрих він в наявності зараз. Через те, що товар надходить зі складу, його можна відправити для самовивозу лише після оплати. Ваші враження важливий для нас, ми завжди на зв'язку, щоб допомогти. 💜💚
Відповісти
Я ваша клієнтка вже понад сім років, і щоразу переконуюся, що це один із найкращих зоомагазинів!
Асортимент просто вражає – є буквально все! Завжди великий вибір кормів, від стандартних до особливих для здоров’я, а ще стільки різних іграшок, аксесуарів, смаколиків – мої пташки щасливі. Консультанти завжди з радістю допомагають визначитися з вибором, пояснюють, що краще підійде саме для мого вихованця. Чесно кажучи, це дуже цінно, бо іноді у виборі корму чи аксесуарів важлива навіть маленька деталь, а тут про все можна дізнатися.
Також мені дуже подобаються знижки, акції та програма лояльності, які допомагають заощадити. Це не просто магазин, а місце, де розуміють, наскільки важливі для нас наші улюбленці. Завдяки їм я завжди впевнена, що моїм пташкам буде комфортно.❤️❤️❤️

Відповісти
Katrina, дякуємо вам за багаторічну довіру та такий теплий відгук! Нам надзвичайно приємно знати, що асортимент та підтримка наших консультантів допомагають вам знаходити все необхідне для ваших пташок. Ваша відданість і задоволення від покупок надихають нас продовжувати робити все можливе для комфорту ваших улюбленців. Раді, що програма лояльності та акції також стали приємним бонусом. Завжди готові допомогти вам із вибором. Бажаємо вашим пташкам міцного здоров’я та багато радості! 💜💚
Відповісти
MasterZoo, почесних клієнтів треба нагороджувати медальками, бажано шоколадними😅😅😅
Відповісти
Katrina, гарне побажання, врахуємо. 😊 Тут поки можемо надати таку 🥇😀
Відповісти
Получил заказ, спасибо! Всё быстро, удобно и без лишних заморочек. Доставка всегда вовремя — для меня это плюс огромный.
Відповісти
Дмитрий Чернов, дякуємо, що ділитеся своїм досвідом. Нам приємно знати, що вам з нами комфортно. Будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Відповісти
Вітаю! Сервіс класний, я відвідую звичайні магазини також купую багато онлайн. Задоволена обслугою, також не можу не відмітити, що асортимент стає, ще більше. Дякую за ваші послуги!
Відповісти
Наталі Коненко, вітаємо. Ми багато працюємо для того, щоб наш магазин приносив задоволення кожному відвідувачу. Тому нам вкрай приємно знати про ваші враження. Дякуємо за відгук. Будемо чекати на нові зустрічі. 💕
Відповісти
Привіт усім! Нещодавно купила тут корм для свого котика, і задумалась — як часто ви міняєте раціон своїм улюбленцям? Чи пробуєте щось нове, чи дотримуєтеся однієї марки?
Відповісти
elviraa, вітаємо і дякуємо за питання. Ветеринарні дієтологи не радять часто змінювати основний раціон, а якщо немає потреби, то це взагалі можна не робити. Якщо ви годуєте сухим кормом і використовуєте вологий, як доповнення до нього, то можна змінювати смаки, для підтримки смакового різноманіття. Головне слідкувати за самопочуттям та годувати додатковим кормом постійно, а не тільки в певні дні. Для травної системи дуже важлива стабільність у нутрієнтах, а саме білках та жирах, щоб не було різких перепадів. Якщо ви будете замінювати основний раціон, то важливо робити плавний перехід на новий, впродовж 7-10 днів. Завжди слідкуйте за станом улюбленця, якщо помічаєте зміни у самопочутті, після додавання нових продуктів, то краще обмежити їх використання. Бажаємо вашому муркотику найапетитніших частувань і смачних хвилин. 😺💜
Відповісти
Хочу згадати зараз саме про магазин, що в Прем'єр Тауері.
Вперше такий досвід стався з місяць тому, коли я прийшла котику за смаколиком. Дівчина підійшла одразу, дуже привітна, приємна, запам' яталося довге хвилясте волосся. Але не змогла нічим допомогти! На моє питання, чи саме цей смаколик всередині з цілими шматочками, вона відповіді не знала. Спочатку були спроби з її сторони допомогти, вона намагалась почитати на баночці чи саме це я шукаю. Вибачте, але читати я вмію, і якби знайшла інформацію на етикетці, то не просила би допомоги. Більше вразила реакція, ні вибачень, ані спроб допомогти якось по іншому,нічого... Просто мовчки плечами змахнула і пішла.
До прикладу, вперше ці смаколики я брала в сімоллі, прийшовши до дівчини одразу з таким запитом - потрібні ласощі шматочками. І дівчина одразу підвела і показала різні варіанти, розповіла детально і відповіла на всі мої запитання!
Ще одне, про що хотілося би згадати - це те, що консультанти дуже люблять гнути свою лінію! Приходиш за конкретним, що порекомендував ветеринар тварині у клініці, а тобі будуть казати, що "не може такого бути"! Я розумію, що їм треба продати хоть щось, і вже на це закриваю очі, бо розумію їх роботу, але доказувати, що ветеринар не правий і мені насправді не це потрібно - повний абсурд! Це зоомагазин, а не ветклініка. І я хочу піти з нього з тим, за чим прийшла, а не говорити з консультантом пів години і доводити, що я ліпше знаю за чим зайшла.
І на останок, останній мій похід в магазин закінчився тим, що консультант просто проігнорував моє привітання і пройшов повз з не дуже радісним обличчям. Дуже зіпсувало враження і відбило бажання відвідувати саме цю точку.
Дві зірочки за магазин, все охайно, гарно і всього багато.
Відповісти
Марина, добрий день! Дякуємо за ваш відгук та те, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро вибачаємося за неприємну ситуацію, що сталася під час вашого візиту до нашого магазину в Прем'єр Тауері. Ваші зауваження для нас дуже важливі, і ми обов'язково розглянемо цей випадок з нашими колегами, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому .
Ми завжди прагнемо надавати найкраще обслуговування, тому ваше розчарування щодо допомоги консультанта в підборі смаколиків і його реакції на ваше питання є для нас важливим сигналом. Вибачте, що не змогли виправдати ваші очікування 🙏.
Ще раз дякуємо за ваші зауваження. Ми постійно працюємо над поліпшенням нашого сервісу і сподіваємося на ваші майбутні візити до нас.
Ми хотіли б знати, чому так сталося, щоб наступного разу гарантувати вам кращий досвід. Ви можете звернутися до нас будь-коли за адресою [email protected] або 0800212002
Відповісти
Завжди думала, що магазин чудовий, бо не раз приходила зі своєю собачкою і бачила чудове ставлення як до неї так і до мене, але сьогодні консультант дуже сильно здивував і засмутив. Я купила акваріум на 7 л і з нормальними намірами пішла купувати рибку, але при спробі її купити, консультант сказав, цитую «це занадто малий розмір акваріума, ви залізьте в клітку і живіть там побачимо як вам буде добре, це знущання над рибкою, я вам ніколи її не продам, бо це загроза її життю» . Це була малесенька золота рибка. Додам від себе, що в мене рибки живуть уже понад 10 років і певно за такий період часу я знаю як з ними поводитись. Золоті рибки в мене теж були і в такому ж акваріумі вони жили 5 років і їм було достатньо комфортно. Але консультант ще сказав, що мені краще купити рибку-півника на такий акваріум, хоча такі рибки в мене теж були і я знаю, що їм потрібно мінімум 20 л води. Дуже не приємно було замість рекомендацій почути такі слова перед багатьма людьми які були в магазині, та щей не отримати рибку, надіюсь ви на це якось вплинете. Дякую! Магазин в якому я була знаходиться в ТЦ Республіка
Відповісти
Алісєвич Дарʼя , Добрий день! Щиро дякуємо, що поділилися своїм відгуком. Нам дуже прикро, що ваш візит до магазину залишив неприємні враження. Ми глибоко цінуємо ваші зауваження і вже працюємо над виправленням ситуації. Щиро просимо вибачення за всі незручності, і сподіваємося, що наступний ваш досвід буде значно приємнішим.
Відповісти
Ми дуже любимо ваш магазин, за широкий асортимент товару і гарне ставлення до тваринок, але сьогодні сталася якась не зовсім зрозуміла ситуація. Відвідала ваш магазин у ТРЦ Аркадія(що на м.Осокорки), купила своєму хвостику смаколик , а саме сирну паличку в розмірі ХЛ та халф&халф, при розрахунку з мене запросили 647 гривень, що мене здивувало, але я не придала значення, бо подумала що палочка вийшла значно дорожче
Але як виявилося мене надурили на гроші ! Бо перевіряючи покупки вдома, вирішила перевірити на через сайт чи правильно мене порахували і виявила непогану таку накрутку, бо по сайту вартість виходить 368.10 грн
Тому запитання, як таке могло статися ?
Відповісти
Даря Самсоненко, добрий день! Щиро дякуємо за те, що поділилися своїм досвідом і високо оцінили наш магазин! Нам дуже шкода, що виникла непорозуміння з розрахунком. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться з вами і вживе всіх необхідних заходів, щоб вирішити цю ситуацію
Відповісти
Оформила замовлення вранці, і вже за годину отримала підтвердження та інформацію про відправлення. Це дуже зручно, особливо коли потрібні товари для тварин терміново. Дякую за такий ефективний сервіс! Бажаю вам гарного дня.
Відповісти
Дарина, дякуємо вам за такий теплий відгук! Ми раді, що змогли оперативно допомогти з вашим замовленням і що наш сервіс виявився для вас зручним. Бажаємо вашим улюбленцям здоров'я і радості, а вам – чудового дня!
Відповісти
MasterZoo, 🤗🤗🤗
Відповісти
Доброго дня, завжди здійснюю покупки для свого улюбленця в цьому магазині, але на цей раз коли я зайшла швиденько в магазин в місті Суми торговий центр Мануфактура, і автоматично взяла корм який їсть моя собака і навіть не побачила що він відрізняється від корма який ми беремо завжди, а відрізнявся він шрифтом на упаковці, це було не чіткі букви і упаковка темніше за звичайну, я дала цей корм своїй собаці ввечері а на ранок я побачила як він почав себе чухати почала дивитись а живіт, голова все почервоніло, він розсухав до крові живіт, ми поїхали в лікарню на що нам лікар сказав що це алергія нічого окрім корма він не їв, тепер назначене лікування від алергії, вперше за всі його роки він захворів на алергію, дуже не задоволена халатністю працівників
Відповісти
Кружкова Владислава Сергіївна, вітаємо. Дякуємо, що залишили відгук і нам дуже шкода, що у вашого улюбленця почалася алергічна реакцію. Розуміємо, наскільки це хвилююче. На жаль, реакції на корм є індивідуальними і визначити їх заздалегідь неможливо, адже для кожного собаки алергени різні. Співробітник магазину не міг знати, що саме цей корм спричинить алергію у вашого хвостика. На жаль, через візуальну схожість пакувань іноді можна переплутати смак, тому важливо звертати увагу на назву, ще виробники часто роблять напис різного кольору. Якщо вам потрібна допомога з вибором, наші співробітники з радістю проконсультують, щоб ви могли обрати саме той корм, до якого звик ваш хвостик. Бажаємо вашому хвостику якнайшвидшого одужання!
Відповісти
Подарував собі на день народження маленький акваріум із золотою рибкою. У зоомагазині продавець допоміг обрати модель, яка ідеально вміщається на робочий стіл. Поставив вдома, і тепер це моє місце для релаксу. Не шумить, можна спостерігати годинами. Хто шукає спосіб розслабитися вдома або навіть в офісі — це справді працює! І догляду мінімум: годуєш рибку, міняєш воду, і весь секрет.
Відповісти
Danilo Derenik, дякуємо, що ділитеся досвідом. Раді знати, що наші співробітники допомогли вам і тепер у вас є улюбленець. Легкого догляду за акваріумом і здоров'я рибці. 😊
Відповісти
Магазин хорошый, но есть одно но мало в магазинах животных и не завозят крысок а хочется купить крысок а их нема
Відповісти
Адда, дякуємо за ваш відгук. Напишіть, будь ласка, з якого ви міста і ми зможемо підказати щодо наявності тварин в магазинах. 🐾
Відповісти
Берестейский, 67 не вміють робити знижку за номером телефону
Відповісти
Oleksandr Yandola, дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у нашому магазині. Ми зв'яжемося з вами, щоб допомогти вирішити ситуацію. 💚💜
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору