Ви можете відмовитися від доставленого товару в разі:

  • якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований;
  • якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Ви можете відмовитися від товару безпосередньо в момент отримання і повернути його кур’єру. Виключення складає розпакований товар, що був в обрешітці (наприклад, акваріум, інші крихкі предмети). Кур’єр не зможе його забрати, бо він потребує ретельного пакування при відправленні.

У такому випадку ви маєте самостійно відправити товар з відділення та обов'язково прослідкувати, щоб упаковка товару була така ж, як і при відправці (обрешітка, додаткова упаковка). В цьому випадку витрати за пакування та зворотну доставку сплачуємо ми.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
  • попони, бандажі та тп.
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

За умовами магазину MasterZoo обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром.

Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Поширені питання

  Повернення товару, що не підходить з особистих причин

Якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, ви маєте право на повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Відповідно до Закону ви можете повернути товар при дотриманні наступних умов:

  • збережена комплектність товару;
  • збережена цілісність упаковки;
  • збережені маркування та ярлики виробника;
  • товар новий і не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і т. д.
  Як повернути товар, отриманий Новою Поштою?
  1. Погодити повернення з Гарячою лінією MasterZoо за телефоном 0 800 212 002, в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo або написавши лист на пошту [email protected].
  2. Заповнити «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні), обов’язково внести дані у всі поля, з особливою уважністю вказати: ПІБ, IBAN, номер банківської картки та ІПН, та підписати.
  3. Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті також необхідно повертати), вкласти в упаковку заяву на повернення.
  4. Відправити товар Новою поштою. При поверненні Новою поштою оголошену вартість вказуйте повну вартість товару.
  5. Після перевірки на складі цілісності товару та комплектності, вам будуть повернуті кошти або, у разі відмови, з вами зв’яжеться наш менеджер.
  6. Кошти за товар повертаються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання товару складом.
  Самостійно в магазин, з якого він був доставлений:
  • Погодити повернення з Гарячою лінією MasterZoo за телефоном 0 800 212 002 , в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo. або написавши лист на пошту [email protected].
  • Заповнити «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні). Обов’язково внести дані у всі поля, а саме вказати ПІБ, IBAN, номер банківської картки, ІПН, та підписати.
  • Повернути товар разом з заявою на повернення в магазин, з якого він був доставлений кур’єром.
  • Якщо ви не заповните заяву попередньо, то в магазині є можливість отримати бланк заяви і заповнити його на місці.
  • Кошти за товар, сплачений онлайн, повертаються протягом 5-ти робочих днів з дати повернення товару.
  Як повернути інтернет-замовлення, яке самостійно забирали з магазину?
  1. Погодити повернення з Гарячою лінією MasterZoо за телефоном 0 800 212 002, в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo або написавши лист на пошту [email protected].
  2. Заповнити «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні, якщо оплачували його онлайн). Обов’язково внести дані у всі поля, а саме вказати ПІБ, IBAN, номер банківської картки, ІПН, та підписати.
  3. Повернути товар разом з заявою на повернення в магазин, в якому він був придбаний.
  4. Якщо ви не заповните заяву попередньо через його відсутність (якщо робили оплату в офлайн магазині) або по іншій причині, то в магазині є можливість отримати бланк заяви і заповнити його на місці.
  5. У разі оплати готівкою кошти повертаються одразу працівником магазину.
  6. Кошти за товар, сплачений онлайн або банківською карткою в магазині, повертаються протягом 5-ти робочих днів з дати повернення товару.
  Як повернути товар, придбаний в офлайн-магазині?
  1. Погодити повернення з Гарячою лінією MasterZoо за телефоном 0 800 212 002, в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo або написавши лист на пошту [email protected].
  2. Повернення товару і коштів можливо тільки в магазині, де товар було придбано.
  3. Звернутися в магазин з товаром, що хочете повернути, чеком магазину, термінальним чеком і банківською карткою, з якої розраховувалися (якщо була оплата карткою).
  4. Заповнити в магазині «Заяву на повернення товару», обов'язково вказати: дані документа, що посвідчує особу, дані про товар, причину та суму, що потрібно повернути.
  5. Підписати «Заяву на повернення товару» та передати разом з товаром і чеками працівнику магазину.
  6. Повернення грошових коштів здійснюється за умови наявності чеків та документа, що посвідчує особу покупця.
  7. У разі оплати готівкою кошти повертаються одразу працівником магазину.
  8. Кошти за товар, сплачений банківською карткою, повертаються протягом 5-ти робочих днів з дати повернення товару.
  Що робити, якщо товар не працює або зіпсований?

Якщо товар, придбаний у мережі MasterZoo, не працює або зіпсований, будь-ласка, повідомте нам про це за телефоном 0 800 212 002, письмово в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo або на пошту [email protected].

Кожен випадок вирішується індивідуально, ми проінформуємо вас про наступні кроки для вирішення вашого питання. Обов'язково намагатимемося знайти оптимальне рішення.

Гарантія. Загальна інформація

Ми піклуємося про свою репутацію і продаємо тільки сертифікований в Україні товар.

Тому на товари, які були придбані в MasterZoo, поширюється офіційна гарантія від виробника.

Гарантійний термін експлуатації – це термін, протягом якого ви, як покупець, гарантуєте дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

  Термін дії гарантії

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється за власний рахунок покупця, якщо товар прийшов в непридатність до експлуатації по його вині.

Дізнатися про строки і детальні умови гарантійного обслуговування товару можна у компанії-постачальника, назва і реквізити якого обов'язково вказані на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, можна звернутися за допомогою до Гарячої лінії MasterZoo за телефоном 0 800 212 002 або письмово в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo, чи на пошту [email protected], і отримати інформацію про назву і реквізити компанії-постачальника.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар, згідно з його відповідному робочому режиму.

  Під час продажу в офлайн магазині товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний
  • в присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • проінформувати покупця щодо правил користування товаром;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
  • видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек або інший документ, який засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати покупцю відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

  Що робити в разі виявлення несправності товару протягом встановленого гарантійного строку?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, покупець має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника зробити ремонт товару. Якщо перевірка підтверджує несправність товару, який не підлягає ремонту, ви можете обрати заміну товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно із законодавством такі вимоги покупця задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

  Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

У разі якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі, ви отримєте від магазину гарантійний лист, в якому вказується:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар був повернутий в магазин;
  • висновок про необхідність проведення експертизи.

Якщо експертиза підтверджує, що товар прийшов в неробочий стан з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, ви маєте право на обмін товару або повернення коштів, які були витрачені на його придбання.

  Що робити, якщо товар прийшов в неробочий стан по закінченню 14-ти денного терміну з моменту здійснення покупки?

Якщо товар, придбаний в магазині «MasterZoo», прийшов в неробочий стан по закінченню 14-ти денного терміну з дня здійснення покупки, покупець має право звернутися до авторизованих або сертифікованих компаніями-постачальниками сервісних центрів.

Термін гарантійного обслуговування залежить від типу товару і зобов'язань компанії-постачальника перед покупцем на безкоштовний ремонт або обслуговування.

Дізнатися про термін і детальні умови гарантійного обслуговування придбаного товару покупець може у компанії-постачальника. Назва та реквізити якого обов'язково відзначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до Гарячої лінії MasterZoo за телефоном 0 800 212 002 , в чаті чи месенджері на сайті MasterZoo, або написавши лист на пошту [email protected] і отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

На певні товари, представлені в магазині «MasterZoo», гарантійний талон та інструкція з експлуатації надаються покупцю компанією-постачальником в комплекті з товаром. У них відзначені детальні умови гарантійного обслуговування, гарантійні і негарантійні випадки, умови зберігання та перевезення товару.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар у відповідному робочому режимі.

  В яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушена цілісність гарантійних пломб, наявні механічні пошкодження, які могли бути причиною поломки товару, порушені правила експлуатації, проведений несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнений гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.

Дотримання умов, які вказані в гарантійному талоні та інструкції по експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом усього гарантійного терміну і підтримувати його в робочому стані протягом всього терміну експлуатації.

  На що не розповсюджуються гарантійні зобов’язання?

Виробник відмовляє у наданні гарантійного обслуговування у таких випадках:

  • пошкодження ламп для акваріума або тераріуму, спричинені аварійними перепадами напруги в мережі;
  • механічні або інші пошкодження іграшок внаслідок їх використання.