Прокачай свій дисконт до 10%
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Відгуки про Зоомагазин MasterZoo

4.1
816 відгуків
Сортування:
Дякую вашим консультантам у трц Gagarinn-Plaza. Порадили як правильно переводити кота на інший корм щоб уникнути стресу для тваринки та допомогли обрати сам корм.
Відповісти
Юлианна Брикс, впевнені, що наші колеги були раді вам допомогти. Дякуємо, що залишаєте відгуки, та відмічаєте наш сервіс.😊
Відповісти
Не дослідила, що занадто мало корму для кошеняти задля лагідного переведення на корм для стерилізованих котів. Шукала варіанти, і ваш магазин забезпечив найшвидшу доставку, аніж я розраховувати могла. Ще й менеджер телефонувала, шо за годину не встигають, хоч це не було критично, просто корм. Але все одно доставили через годину. Дякую) жалкую, що не можно додати фото на фоні доставленого.
Відповісти
Світлана Петраковська, дякуємо, що ділитесь своїми враженнями від покупки у нас. Ми дійсно докладаємо багато зусиль, щоб дарувати приємні враження і нам дуже приємно, що ви помічаєте та відзначаєте це. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 💕
Відповісти
Завжди вважав цей магазин гарним. Але ж! 01.05.24 р. придбав у магазині за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 185 інфрачевону лампу Trixie 35 W E27 для тераріуму. Ціна зі знижкою 456 грн. Пропрацювала 1 день. 02.05.24 р. зі спокійною душею відправився до магазина для заміни по гарантії. Продавці віднеслися з розумінням, але сказали, що необхідно зателефонувати до відділу рекламацій для уточнення процедури заміни. А вже там сказали: «При купівлі перевіряли працездатність? До побачення! Лампи не підлягають обміну.» Довелося купувати ще одну. Хотілося б відмітити, що світлотехнічні прилади не належать до товарів, що не підлягають обміну, а згідно ч. 5 ст. 7 Закону України Про захист прав споживачів стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. Але ж в Мастер Зоо вважають не так. І справа навіть не в грошах, а в тому, що дурять. Цікаво буде почути думку Держпродспоживслужби з цього питання. Дякую за гарне обслуговування! Не жарт. Обслуговування насправді гарне
Відповісти
Закладной Віталій, нам прикро, що лампа, яку ви придбали у нас, пропрацювала лише добу. На лампи гарантія від виробника не розповсюджується. Такі товари не ремонтуються, оскільки лампи рахуються як розхідний матеріал для світильників, плафонів тощо. Додаткову інформацію стосовно цієї ситуації ми надіслали вам на електронну пошту, просимо ознайомитися та надати нам зворотний зв’язок. Дякуємо за відгук!
Відповісти
Круто швидко і якісно, дуже Дякую, що є швидка доставка по місту. Замовляла корм для котика, а ще отримала подаруночок. Спасибі за гарний настрій на цілий день)
Відповісти
Наталия Ребуш, завжди раді дарувати приємні враження, тож будемо чекати на нові замовлення. Нехай котику буде смачно та корисно. 😊
Відповісти
Купувала сьогодні в Дрогобичі корм сat chay.1.5кг.глянула на сайті ,що він ще на знижці по 241грн,але по терміналу взяли з мене 320грн.глянула вже в дома.Дуже прикро ,що різниться ціна,бо все ж на щось розраховуєш.Дорожчий би не брала
Відповісти
Ірина Павлівна, нам прикро, що покупка в нашому магазині вас засмутила. Першочергові ціни у нас в інтернет-магазині та у фізичному однакові, проте акції дійсно різні. На сайті на цей корм у нас зараз -28%, тоді як в магазині акції немає. Також у нас є функція "Самовивіз", де ви через сайт можете забронювати потрібний товар, за ціною сайту, та за умовою його фактичної наявності у магазині. Щиро сподіваємось, що наступні покупки будуть приємніші. 💕
Відповісти
Вибір корму це не менш важлива справа, ніж вибір власного обіду! Після консультації зі спеціалістом, я вже відчуваю себе як справжня "професіоналка" в питаннях харчування собак. Тепер моя пухнаста подруга має вечерю кориснішу, ніж я! Ваші продавці заслуговують величезного лайку!
Відповісти
Зайцева Татьяна, нам дійсно дуже приємно отримувати схвальні відгуки. Завжди раді вас бачити. 😊
Відповісти
Ціна на сайті та точці продажу відрізняються. Але то таке.
При замовленні прийшло письмо про персональну знижку
Але оплатив замовлення за пам-пам-пам! - ціна в точці продажу мінус "персональну знижку" (так сказала продавець)


Відповісти
Вячеслав Чусов, вітаємо. Нам прикро, що в магазині при спілкуванні з нашими колегами сталось непорозуміння. Першочергова ціна у нас однакова, та в інтернет-магазина зараз день народження, до якого у нас знижки на товари, і на корм який ви придбали зараз знижка -15%. Ваша персональна знижка 10%, та зі слів колег, вони проговорили, що навіть із вашою персональною знижкою, ціна на корм була б дорожча ніж на сайті. Можливо колеги озвучували цю інформацію в загальному ключі, через що виникло недопорозуміння. Звичайно ми наголосимо нашим колегам, щоб вони чіткіше надавали інформацію. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми радо надамо відповідь на них!
Відповісти
Стала кієнткою masterzoo у м. Полтава на вул.Соборності, 50. Дуже подобається колектив, приивітні продавці. Дівчата завжди допоможуть підібрати потрібну покупку, нічого зайвого не пропонують.
Відповісти
Оксана Іванівна, нас дуже тішить, що наші колеги дарують вам приємні враження від візитів до нас. Залюбки будемо чекати на нові зустрічі. 😊
Відповісти
Хотим отметить продавца Злату(г.Одесса Ак.Королева 29) за её профессионализм, доброту, порядочность, любовь к своему делу и к животным. Каждый раз после посещения магазина в её смену выходишь оттуда с улыбкой и позитивом.
Відповісти
Труфкаки Татьяна, ваша усмішка надзвичайно важлива для нас! Наша команда завжди рада бачити вас у нашому магазині, і ми дуже цінуємо ваші слова вдячності та підтримки!
Відповісти
Хороший магазин, добрые продавец Наталия , очень хорошое обслуживание , милый добрый коллектив , всем рекомендую 💕
Відповісти
Анастасия, доброго дня, дуже приємно! Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову😊
До зустрічі в MasterZoo!💜💚
Відповісти
Замовляю онлайн вже не вперше. Вражає ваша упаковка товару та швидка доставка до дверей. Можу вам тільки подякувати, до нових замовлень!
Відповісти
Natali, дякуємо за ваш теплий відгук. Раді знати, що ви задоволені покупкою у нас. Будемо чекати на нові замовлення. 😊
Відповісти
Продавці обманюють покупців що до акцій
Відповісти
Ірина, добрий день! Нам дуже прикро, що наші колеги засмутили вас некоректною інформацією. Підкажіть, будь ласка, де саме відбувалась комунікація із нашими колегами, в інтернет-магазині чи у фізичному? Якщо у фізичному, то могли б ви вказати місто та адресу магазину, і час вашого візиту, щоб ми могли розібрати ваші зауваження із нашими колегами. Ця інформація допоможе нам поліпшити обслуговування і стати кращими. Також, якщо у вас ще залишились запитання стосовно наших акцій або товарів, ми залюбки надамо відповіді на них. Будемо чекати на зворотний зв'язок від вас. 💕
Відповісти
72 пауча, різного виду були скидані в велику коробку. Навіщо їх доставати з пакування. Вонии йдуть гпрго запаковані по 4 або по 12 шт. Мені робити більше нічого після роботи, як розбирати їх по видам. Дуже погано.
Відповісти
Ломаковська Наталія, нам дуже прикро, що наша доставка вас засмутила. Ми дійсно відправляємо паучі без упаковки від виробника, адже на складі їх перевіряють на цілісність. Звичайно за запитом наших клієнтів ми можемо надсилати в упаковках, проте через них не видно стан усіх паучів. Розуміємо, що на таку кількість паучів, це дійсно може принести певні незручності, і ми обов'язково подумаємо як можна вирішити це питання, щоб нашим клієнтам було зручно та приємно отримувати посилки. Дякуємо, що залишаєте відгуки, адже вони дійсно допомагають нам ставати кращими.
Відповісти
Дуже гарно і приємно
Буду ще замовляти
Відповісти
Ігор Петрович, ми щиро раді знати, що ви задоволені покупкою. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Відповісти
Сьогодні була в магазині, і дівчину продавця вкусила собака, господарь не відрагував на це та пішов з сльакою дуже переживаю за дівчину
Відповісти
Оксана, це дійсно дуже прикра і неприємна ситуація. Могли б ви підказати в якому саме магазині це трапилось, щоб ми мали змогу зв'язатись із нашою колегою та перевірити її стан, адже укуси дійсно можуть нести загрозу здоров'ю. Щиро будемо вдячні за доповнення інформації. 💕
Відповісти
Одеса Катерининська,22
Відповісти
Оксана , дякуємо за вашу турботу про наших колег. Ми зв'язались із нашою колегою Дар'єю, і вона підтвердила, що дана ситуація мала місце бути. Зі слів колеги, укус був не сильний, та до лікаря звичайно звернулась, і виконує усі поради і почуває себе добре. Нам та Дар'ї приємно, що наші клієнти переживають та проявляють турботу, це дійсно дуже цінно. Будемо спостерігати за місцем укусу, щоб все загоювалось як має бути. 💕
Відповісти
Привіт всім!
Сьогодні я разом із своєю вірною чіхуашкою Лолою завітала до зоомагазину. Пошукавши ідеальну кісточку для неї, ми відкрили для себе цілий світ корисних речей для наших домашніх улюбленців. Завдяки допомозі персоналу ми вибрали найкращий варіант і вирушили додому з посмішками на обличчі і мордочці. Дякуємо зоомагазину за теплу атмосферу та гарний вибір товарів! 🐾
Відповісти
Вікторія, ваш відгук просто чудовий! Ми раді, що ви з Лолою знайшли все необхідне для її щастя у нашому магазині. Ми завжди раді бачити задоволених клієнтів і знаємо, що ваші домашні улюбленці заслуговують на найкраще. Бажаємо вам і Лолі лише радості і здоров'я! 🐾
Відповісти
Який жах, замість того,щоб робити щось своє, або ж в асортимент брати українськи бренди, мастер зоо закуповують все с алиекспрессу, так ще деяки товари видають за свої
Відповісти
Анно, дякуємо, що знайшли час залишити свій відгук. Іграшки під нашим брендом виробляються в Китаї безпосередньо під наше замовлення, ми цього не приховуємо, і ця інформація є в характеристиках до кожного товару. У нас немає на них патентів, тому виробник залишає за собою право продавати ці іграшки будь-якому іншому реалізатору. Також в нашому асортименті є іграшки і Українського виробника, серед яких ви можете обрати ті, що сподобаються вам та вашому хвостику. Якщо вам буде потрібна допомога у підборі, ми з радістю надамо вам консультацію.💕
Відповісти
Дуже задоволена обслуговуванням. Вчора замовила корм своїм котикам, співробітниця магазину зателефонувала, уточнила деталі. Сьогодні зранку замовлення отримала.
Відповісти
Людмила Василівна, дякуємо за довіру. Нехай хвостику буде смачно та корисно. 💕
Відповісти
Персонал був дуже доброзичливий та допоміг мені з усіма моїми запитаннями про догляд і харчування. Моя шиншилла тепер насолоджується новими придбаннями, і я дуже задоволена покупкою в цьому магазині. Безумовно, звернусь сюди знову, коли знадобиться щось нове для моєї пухнастої подруги!
Відповісти
Настя, раді знати, що ви та ваша пухнаста особистість задоволені покупками у нас. Залюбки будемо радувати вас і надалі. 😊
Відповісти
Придбавши корм для собаки в зоомагазині, я залишився дуже задоволений якістю продукції та обслуговуванням. Корм має вигідну ціну і відмінний склад, який відповідає потребам мого чотирилапого друга. Крім того, персонал магазину надав мені вичерпну інформацію про склад корму та його властивості. Все це робить наші походи в цей зоомагазин за кормом для собаки приємними та зручними. Я впевнений, що мій улюбленець отримує найкращі продукти для здоров'я і добробуту.
Відповісти
Юрий Захватов, дякуємо за такий щирий відгук. Наші колеги дійсно дбають про кожного, тому нам дійсно приємно знати, що ви це помічаєте та відзначаєте. Нехай вашому хвостику смакує корм із задоволенням та користю. 💕
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору